برش: به جای حمایت از “کاروان با کیفیت” ، آنها می گویند چرا همه را ارسال نکنیم / ما به دلار جهانی و بازار جایزه احترام می گذاریم!


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، هادی رضایی ، رئیس کاروان ایران برای بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو در یک نشست خبری گفت: کاروان ما در این مدت از کیفیت خوبی برخوردار است و حداقل دو سوم این تعداد مدال را در نظر گرفته ایم در میان 62 ورزشکار اعزامی. “ما 28 مدال را پیش بینی کردیم که به معنی صلاحیت است.

وی در مورد پرچم گفت: 12 داوطلب داشتیم که پس از امتحانات به 6 نفر رسیدند و در نهایت از بین بهترین ها ، زهرا نعمتی در قسمت بانوان و آرچی در قسمت آقایان انتخاب شدند. پرچم های پارالمپیک به دلیل ویژگی های مردم بسیار دشوارتر از بازی های المپیک است. نامه پرچم نیز 6 ماه پیش ارسال شد و اعلام شد که باید یک خانم و آقایی انتخاب شوند.

رئیس کاروان کشورمان در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با اشاره به اینکه در همه کاروان های اعزامی خود یک ناظر معنوی داریم ، گفت: در این مدت مادر شهید عزیز محمد بابایی ناظر معنوی خواهد بود.

رضایی در مورد پاداش اهدای مدال آوران گفت: طبق پیش بینی ها اگر ورزشکاران بالاتر بروند ، حقوق آنها با توجه به مدال هایی که در اردوهای قبلی دریافت کرده اند محاسبه و پرداخت می شود. سقف جایزه المپیک برای مدال طلا 10 هزار یورو است که قیمت آن برابر است با قیمت ریالی که در روز می پردازیم. مدال نقره 4000 یورو و برنز 2500 یورو اهدا می شود. جایزه روی سکو فقط برای ورزشکار است و قاب موارد فنی مطابق با بخشنامه اهدا می شود وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سال که آیا محاسبه به دلار برای جهانی سازی است یا خیر ، گفت: ما به دلار جهانی یا بازار احترام می گذاریم. شاید جایزه در آنجا یا در فرودگاه داده شود.

رئیس کاروان کشورمان در بازی های پارالمپیک با بیان اینکه چرا این جوایز به رئیس و دکتر اعطا نمی شود ، گفت: این بی انصافی است وقتی فردی یک سال با یک تیم و یک فرد کار کند ، اما پزشک و همراهش می آیند هفته قبل از بازی ها و به درستی نه اینکه آنها نیز جایزه بگیرند.

بیشتر بخوانید  این کتاب درباره باورهایتان انقلاب به پا می‌کند! | معرفی کتاب محدودیت صفر

رضایی در مورد جوایز انضباط تیمی گفت: “هر عضو تیمی که مدال کسب کند یک جایزه فردی دریافت می کند.”

وی در پاسخ به این س thatال که در جایزه رئیس جمهور حق تیمی نقض شده است و برنامه شما برای این کار چیست ، گفت: این بخشنامه وزارت ورزش است و اگر من متخصص آنها بودم به تیمی پاداش می دادم دو برابر بعد تبلیغاتی آنها. این بیشتر است و کار تیمی هیجان انگیزتر است. در قانون ، آنها مانند ورزشکاران تیمی هستند والیبال نشست هر کس که سه مدال المپیک داشته باشد با دونده ای که یک مدال دارد برابر است.

رئیس کاروان کشورمان در بازی های پارالمپیک با بیان اینکه در حال اعزام اسکورت به توکیو است ، تأکید کرد: امسال براساس اعزام افراد سهمیه معرفی می کنند و ما در اعزام کادر فنی محدودیتی داشتیم و از آنها عذرخواهی می کنیم. همه کاروان ها به جز دو تا داخل روستا هستند. امسال ما هیچ میهمان و گردشگری نداریم و کاروان ما در مجموع 128 نفر خواهد بود.

رضایی ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه سعی شده است همه موارد رصد شود و توضیح داده شود که چه کاری انجام شده و مدت زمان حضور مردم دقیقاً مشخص است. بعضی از افراد دو یا سه مقام در مسابقه دارند که این به نفع ماست و هزینه های ما را کاهش می دهد.

وی در مورد اینکه چرا هیئت مدیره باید در کاروان حضور داشته باشد ، تأکید کرد: گاسمی که باید اعزام شود ، مشاور وزیر شهدا است و دوست دارد در روستا باشد اما این کار را نکرد. هیئت مدیره ما واقعاً کار می کند و ما یک فرد بیکار در کاروان نداریم. اگر 50 ماهواره را با سایر افراد در بخشهای دیگر مقایسه کنیم ، می توان بحث کرد.

بیشتر بخوانید  ابتکار: پیشگامان دولت دوازدهم فقه و حقوق زنان اهل سنت

رئیس کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در مورد این رژه گفت: این رژه فقط ورزشکاران را شامل می شود. 53 نفر از 62 نفر در روز افتتاحیه حضور داشتند و این 53 نفر 5 معلولیت شدید دارند که به دلیل داشتن 6 همراه ممکن است شرط “فقط برای 64 نفری که در رژه شرکت می کنند خیاطی کنید. بقیه تماشاگران خواهند بود.

رضایی درباره موقعیت کاروان در پایان مسابقه گفت: ما در ریو پانزدهم هستیم و فکر می کنیم با 11 طلا به مقام دهم خواهیم رسید. ما دوست داریم پیش بینی های ما نادرست باشد و مدال بیشتری دریافت کنیم.

وی در مورد حضور معاون وزیر فرهنگ در توکیو گفت: بحث فرهنگی نیاز به کاروان است و توسط بازیهای المپیک بارسلونا انجام می شود. ما مسلمان هستیم و ممکن است سوالاتی در مورد مردم آنجا وجود داشته باشد. مدیر فرهنگی در طول سال وبینارهای مختلفی را برای کودکان و تیم ها برگزار می کند و فقط حضور در کاروان نیست.

رئیس کاروان کشورمان در بازی های پارالمپیک با تأکید بر اینکه یکی از ورزشکاران برای مربی شخصی خود در توکیو اقدام کرد ، خاطرنشان کرد: برای 63 ورزشکار 40 سهمیه داریم و نمی توانیم کسی را اضافه کنیم. در سال های گذشته می توانستیم مربی ویژه ای استخدام کنیم ، اما به دلیل گسترش آن ویروس کرونا ما محدودیت هایی داریم. افراد زیادی می توانستند وارد روستا شوند ، اما در این دوره اینگونه نبود.

رضایی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت بودجه گفت: پیش از این 6-5 میلیارد پول گرفته بودیم ، 7 میلیارد بار پرداخت شد و 13 میلیارد بار دیگر. تاکنون یک پنجم بودجه سالانه دریافت کرده ایم و با پولی که آنها داده اند برای همه بلیط تهیه کرده ایم و این مشکلی نیست. ما بودجه اضافی نمی خواهیم اما می خواهیم بودجه خود را به موقع پرداخت کنیم تا دچار مشکل نشویم. پتانسیل ورزش ایران در بازی های پارالمپیک می تواند بسیار بهتر از به موقع باشد.

بیشتر بخوانید  عکس دیده نشده از شهره لرستانی با آقایون سینما

وی با اشاره به اینکه شعار کاروان ما تکیه بر تلاش و افتخار است ، گفت: اولین گروه به عاشورا اعزام می شوند و بهترین بلیط را برای بچه ها آماده کرده ایم. ما نتوانستیم بلیط مستقیم و چارتر تهیه کنیم اما سعی کردیم با کوچکترین توقف همراه شویم. روز اول محرم بچه ها برای کمک گرفتن از امام هشتم به مشهد می روند و این یکی از فعالیت های فرهنگی کاروان است.

رئیس کاروان کشورمان در بازی های پارالمپیک گفت: در طول یک سال گذشته بر اساس سیاست های ما مورد حمله بسیاری قرار گرفتیم. خدا می داند ما هیچ مشکلی از نظر مالی نداریم و می توانیم با 100 ورزشکار همراه شویم اما کاروان با کیفیت است. ما با افتخار سر بلند می کنیم و در این شرایط اقتصادی می گوییم که مدال خود را از مردم می گیریم ، نه از مقامات. اگر یک ریال اضافی خرج شد ، حتماً سال کنید. ما کاروان مدال می فرستیم ، نه گردشگر. ما معتقدیم که اکنون شفافیت نیاز ماست.

رضایی ادامه داد: متأسفانه نهاد نظارتی و نماینده مجلس به جای حمایت از عمل ما ، به ما می گویند چرا همه را قطع نمی کنید. بازی های پارالمپیک مکانی برای کسب تجربه نیستند و باید کسی برای اعزام و کسب مدال اعزام شود. هزینه های باقیمانده باید در بخش زیرساخت باشد. برای کاروان افتخار بزرگی است که با 200 نفر برود ، اما فقط نتیجه مهم است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید