مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برزیل به مصاف تیم‌های آفریقایی می‌رود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

به گزارش سلام نو به نقل از گلوبو، فدراسیون فوتبال غنا از برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال برزیل در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد. مسابقه بین این دو تیم قرار است در اروپا برگزار شود ولی هنوز مکان آن به طور قطع مشخص نیست. 

در بیانیه اتحادیه فوتبال غنا آمده است: ستاره های سیاه غنا ماه آینده در یک بازی دوستانه به مصاف برزیل خواهند رفت.

به تعویق انداختن بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۲۳ فرصتی را برای تیم های آفریقایی ایجاد کرده تا بتوانند با تیم های قدرتمند بازی دوستانه داشته باشند.

بازی دوستانه غنا و برزیل قرار است روز جمعه، ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در اروپا برگزار شود. این بازی به اتو آدو سرمربی غنا این فرصت را می‌دهد تا بازیکنانش را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ارزیابی کند. 

غنا، مراکش، سنگال، کامرون، و تونس نماینده های قاره آفریقا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

ستاره های سیاه (لقب تیم ملی فوتبال غنا) در اولین دیدار خود در جام جهانی با پرتغال روبرو می شوند و در ادامه به مصاف تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و اروگوئه خواهند رفت. این در حالی است که برزیل با صربستان، سوئیس و کامرون روبرو خواهد شد.

برزیل بعد از دیدار با غنا همچنین قرار است یک دیدار دوستانه با تونس داشته باشد. دو بازی با تیم های آفریقایی می تواند به سود تیم ملی برزیل باشد که در جام جهانی باید به مصاف تیم ملی فوتبال کامرون برود.

بیشتر بخوانید  مددی: چالش من و مجیدی مربوط به مشکلات مالی است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *