مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بررسی حاشیه های بازی های المپیک 2020 توکیو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بررسی حاشیه های بازی های المپیک 2020 توکیو

دیدارنیوز – در حالی که بازی های المپیک توکیو دیروز آغاز شده و مراسم افتتاحیه امروز برنامه ریزی شده است ، حاشیه های آن دوره همچنان ادامه دارد. المپیک 2020 که به دلیل برگزاری تاج و بدون تماشاگر تاکنون به یکی از ویژه ترین دوره های مسابقات تبدیل شده است ، زمینه های زیادی در قلب خود داشت.

حاشیه هایی که با اعتراض مردم ژاپن به برگزاری بازی ها در شرایط فعلی آغاز شد و مردم آن کشور از برگزاری بازی های المپیک به رنگ قرمز تاج شکایت کردند. مقامات بهداشتی ژاپن روز گذشته اعلام کردند که آزمایش جدید Covid 19 مثبت در پایتخت معرفی شده است. این بیشترین تعداد آزمایش عروق کرونر مثبت در یک روز از 15 ژانویه است و یک رکورد جدید در تعداد بیماران در ژاپن است. نکته دیگر این است که در دهکده بازی ها 9 مثال مثبت دیگر مشخص شده است که 5 مورد آنها ورزشکار و 4 نفر دیگر در مسابقات شرکت می کنند ، به این معنی که این افراد از مسابقات کنار گذاشته می شوند.

با این حال ، حاشیه های بازی های المپیک به بحث در مورد تاج محدود نمی شود و مدیر مراسم افتتاحیه نیز در حاشیه قرار دارد. در حالی که مراسم افتتاحیه امروز برگزار خواهد شد ، سازمان دهندگان المپیک دیروز پس از اخبار منتشر شده درباره سخنان گذشته کوبایاشی ، مدیر مراسم افتتاحیه بازی های المپیک برای هولوکاست ، او را اخراج کردند. دلیل اخراج وی انتشار ویدئویی در سال 1998 با شوخی در مورد هولوکاست بود که برای کوبایاشی بسیار گران تمام شد.

بیشتر بخوانید  خودروی خاصی که از دست متقاضیان عادی پرید!

سیکو هاشیموتو ، رئیس توکیو 2020 در جلسه توجیهی گفت که کانتارو کوبایاشی به دلیل تمسخر یک فاجعه از کار اخراج شد. سخنگوی کاخ سفید ، جن ساکی ، در یک کنفرانس خبری با اشاره به برکناری کمدین سابق کنتارو کوبایاشی ، درست یک روز قبل از آغاز رسمی المپیک ، گفت: “ما قطعاً از این تصمیم حمایت می کنیم.”

در همین حال ، آزمایش دیگری علاوه بر مثبت بودن برای تست تاج ، نگران کننده نیز شده است. راننده استرالیایی جیمی کرموند پس از گذراندن تست کوکائین از حضور در المپیک توکیو منع شد. این بازیکن 36 ساله که به دلیل حمایت مالی انتخابی بحث برانگیز تیم ملی سوارکاری استرالیا بود ، پس از مثبت بودن مصرف کوکائین ، موقتاً از هر ورزشی منع شد. اولین آزمون وی روز چهارشنبه مثبت بود و اکنون باید آزمایشات دیگری را پشت سر بگذارد. کرماند پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر ارتباط وی با یکی از اسپانسرهای تیم ملی سوارکاری استرالیا ، به عضویت تیم ملی سوارکاری استرالیا درآمد اما اکنون پس از آزمایش مثبت کوکائین ، از تیم استرالیا اخراج می شود.

حادثه دیگر در حاشیه المپیک ناپدید شدن وزنه بردار اوگاندا بود که روز جمعه در اوزاکا ناپدید شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که جولیوس پس از ورود به ژاپن اردوی تیمش را ترک کرد و گفت که نمی خواهد به اوگاندا برگردد زیرا زندگی او در آنجا دشوار بود. با این حال ، پس از دستگیری پلیس توسط وی ، مقامات سفارت اوگاندا به سرعت وی را از کشور اخراج کردند تا بتواند بدون رقابت فقط چند روز در توکیو سفر کند.

بیشتر بخوانید  حمایت از کارکنان سازمان‌ها با پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *