برخی مدیران کشوری و نمایندگان مجلس 400 هزار تومان یارانه گرفتند!



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد مانند نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشور که نیازی به یارانه نداشتند، پاسخگوی حساب های خود هستند و برخی از نیازمندان یارانه دریافت نکردند.»

رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و پرداخت یارانه گفت:

وی با یادآوری اینکه چندین سال نرخ ترجیحی ارز همان 4200 تومان بود، اما برخی کالاها چندین برابر و گاه تا 300 درصد گران شدند، افزود: با تصمیم دولت برای چند کالا یارانه پرداخت می شود. اعم از گوشت، مرغ و تخم مرغ.» روغن را به خود مردم بدهید.

نماینده مردم آباده در مجلس با بیان اینکه «طبق توافقاتی که در کمیسیون تلفیق با بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم، مقرر شد حداکثر سه ماه یارانه مالی پرداخت شود»، افزود: کاربرگ های الکترونیکی برای جلب رضایت مردم. .

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و لوایح مجلس تصریح کرد: برخی از افراد مانند نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشور که نیازی به یارانه نداشتند، یارانه به حساب آنها واریز شد و برخی نیز که نیازی به آن نداشتند. . برای دریافت یارانه که نشان دهنده ناقص بودن نظام رفاهی ایران است.»

زارع گفت: در چند ماه گذشته افزایش قیمت جهانی کالاها وجود داشت و در کشور ما نیز با توجه به این موضوع برخی کالاها باید گران شوند. که نشان دهنده ضعف دستگاه های ذیربط در نظارت بر بحث است. .

بیشتر بخوانید  آمادگی مشروط افغانستان برای تقسیم قدرت با طالبان

دیدگاهتان را بنویسید