مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برخی به دلیل انتخابات پیش رو برای فدراسیون شنا در تاریکی به سر می برند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / خوزستان رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو گفت: برخی افراد چون انتخابات فدراسیون حدودا هفت ماه دیگر برگزار می شود ، تاریک به نظر می رسند و به جای جنگ مردان ، ورزشکاران را مورد آزار و اذیت قرار می دهند که بسیار زشت است. ”

محسن رضوانی در جلسه پیش از انتخابات رئیس هیئت شنا ، شیرجه و واترپلو در خوزستان که امروز 23 تیر برگزار شد ، از رئیس کمیسیون شنا در خوزستان تشکر کرد و گفت: مورد بی مهری برخی ورزشکاران قرار گرفت. “البته یک فرد در دولت باید چنین مواردی را پشت سر بگذارد. هیئت باید از تجربیات خانم محمدی استفاده کند تا در آینده بتوانیم خوزستان را در جایگاه ویژه ای در حوزه زنان ببینیم.

به گزارش ایسنا ، وی همچنین با تشکر از داوودی دبیر هیئت خوزستان افزود: وی یکی از مربیان خوب و با اخلاق کشور است که همیشه زحمت کشیده و دانش آموزان زیادی را به استان و کشور تحویل داده است. اگر خدا بدهد ، ما می توانیم از حضور او در روستا و کشور بهره ببریم.

رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه در این مجمع شاهد یک رقابت سالم بودیم ، گفت: آقای ایسامیان باید از نامزدهای دیگر استفاده کند و من توصیه می کنم بدون همکاری موفقیت بسیار دور است. علاوه بر این ، این مجمع قدرت دارد كه از اداره كل ورزش و جوانان و فدراسیون نسبت به عدم فعالیت و بی عملی خود مطلع شود. همچنین امیدوارم روزی شنای خوزستان به هدف خود برسد.

وی گفت: از 18 سالی که در لیگ واترپلو بازی کردم 13 سال در تیم های جنوبی بودم و در خوزستان عرق می کنم. همچنین وقتی خوزستان شنا می کند کشور بهتر شنا می کند و امیدوارم شنای خوبی در خوزستان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  پیام تسلیت حمید شاه آبادی درگذشت حلیمه سعیدی

رضوانی گفت: فکر نمی کنم هیچ استانی استخر 50 متری خوزستان داشته باشد و انتظارات با این ظرفیت و امکانات قطعاً متفاوت باشد. استفاده از ظرفیت استخرهای خوزستان می تواند فضای مناسبی را برای شناسایی استعدادها و انجام مسابقات و آموزش ها فراهم کند. بنابراین باید به این فضا توجه کنید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید. همچنین آقای حسامیان ، رئیس جدید هیئت در خوزستان ، باید به آموزش توجه کند.

وی با بیان اینکه مهرشاد افغاری طی چند روز گذشته در 56 ثانیه و 46 صدم ثانیه در 100 متر پروانه شنا کرده بود ، افزود: این رکوردی بود که فکر نمی کردم به آن دست پیدا کنم. این رکورد بعد از 14 سال به دست آمد و رکورد نرم المپیک B است ، اما برخی چون انتخابات فدراسیون حدوداً هفت ماه دیگر برگزار می شود ، تاریک می شوند و به جای اینکه به جنگ مردان بپردازند ، ورزشکاران را اذیت و آزار می کنند که بسیار زشت است. حتی کشورهای کویت ، قطر و عمان از ما استقبال کردند. همچنین امیدوارم متین بازینی بتواند در المپیک زیر 2 دقیقه شنا کند که این یک افتخار است.

رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو گفت: “ما بسیار خوش بین هستیم که سال آینده رویدادهایی در بازی های شنای آسیا برگزار می شود که ارائه آن دشوار یا غیرممکن است.” البته ما به دانش خارجی در سطح شنا در کشور نیاز داریم و باید از تجربه مربیان خارجی استفاده کنیم. البته قیمت مربیان شنا در دنیا بسیار بالا است و امیدوارم فضای تحریم های ظالمانه علیه کشورمان کمی فروکش کند و اوضاع اقتصادی کشور بهتر شود.

بیشتر بخوانید  Представител на върховния лидер в Кюрдистан: Доброжелателните и подкрепящи действия се нуждаят от Саа Садр - Новини на Кюрдистан - Новини на провинциите Тасним

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی مربوط به هر منطقه می تواند سرمایه ای برای آن فدراسیون یا شورای استان باشد ، افزود: در صورت ثبت نام نکردن مدرسه شنا ، ممکن است به زودی فعالیت های آموزشی را از طریق اداره محلی متوقف کنیم. علاوه بر این ، همه شناگران که می خواهند حتی در یک جشنواره شنا کنند باید یک کد در پایگاه داده شنا داشته باشند و این هم برای استان و هم برای فدراسیون خوب است. اصفهان در حال حاضر نزدیک به 5000 نفر در سیستم فدراسیون ثبت نام کرده است و امیدوارم این اتفاق در استان خوزستان نیز رخ دهد و آن سیستم مورد تأکید قرار گیرد.

رضوانی گفت: همچنین تیم واترپلو ایران پس از 44 سال موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی 2018 شد که این کار بسیار خوبی بود و همه را خوشحال کرد. امیدوارم با داشتن الكساندر سیریچ ، مربی خارجی ایران ، تیم واترپلو ایران بتواند حتی یك پله بالاتر در بازی های آسیایی قرار گیرد و این یكی از آرزوهای من است.

وی در مورد شیرجه اضافه کرد: از نظر سخت افزاری در این زمینه مشکل داریم و فکر نمی کنم در استان خوزستان 10 متر بدویم اما فقط در تبریز ، استخر آزادی تهران و 9 پایگاه قهرمانی تهران ، ما دارای مسافت پیموده شده استاندارد است که البته آقای تقی عسگری به عنوان یک متخصص ، Daewoo را به عنوان نهمین پایگاه قهرمانی Dey به عنوان یک استاندارد نمی داند. البته ، برای کار در این زمینه ، می توانیم مراحل مقدماتی را طی کنیم و سعی کنیم سه یا چهار غواص خوب و با استعداد برای آنها در یک گلخانه ، یک اردوگاه متمرکز سه چهار ماهه در چین داشته باشیم. قطعاً باید به غواصی توجه کنید.

بیشتر بخوانید  جهاد اسلامی: تنها راه جلوگیری از اسرائیل استفاده از زور است ، نه التماس

رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو با اشاره به این پیام که “اگر بمیرم اجازه نمی دهم جلسه را برگزار کنید” ، افزود: این صحبت های احساسی است و من به عنوان رئیس فدراسیون باید سعی کنید به عنوان یک پدر بزرگتر با این مشکلات کنار بیایید. “من می بینم. ما باید تلاش کنیم این افراد را جذب کنیم و من از رئیس هیئت خوزستان می خواهم که از ظرفیت افراد توانمند استان استفاده کند. با هم باید بتوانیم استان خوزستان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

وی اظهار داشت: اگر کرونا به این ورزش آسیب برساند باعث از بین رفتن ورزش ما می شود ، اما ورزشکاران باید انگیزه لازم را برای انجام کار خود داشته باشند و امیدوارم که سخت تمرین کنند. جو در خوزستان باید کاملاً رقابتی باشد.

رضوانی گفت: یک دختر شناگر ایرانی در آذربایجان سهمیه المپیک را در اختیار گرفته و کشور را ترک می کند و این نشان می دهد دختران ما توانایی دارند. ما قادر به شنای بانوان هستیم تا در میادین جهانی و المپیک موفق شویم. امیدوارم بتوانیم حداقل دو بار در سال مسابقات بین المللی را در قسمت بانوان در کشور برگزار کنیم.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *