برخورد شدید میکسر و پژو 206 / تصاویر


به گزارش سلام نو به نقل از رکنا; سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب گفت: ساعت 02:00 بامداد امروز در مسیر جنوب خیابان سئول قبل از بزرگراه هاشمی رفسنجانی یک دستگاه کامیون میکسر به دلیل انحراف در این مسیر در حال تردد بود. پژو 206 بد رانندگی می کند.

وی افزود: پس از این برخورد شدید هر دو خودرو به دلیل بی حرکتی در یک جاده متوقف شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه فاتب گفت: گشت و تیم کارشناسی منطقه 3 پلیس راه فاتب بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند. تصادف وی پرداخت و هر دو خودرو را به محل امنی هدایت کرد و تردد در آن منطقه به حالت اولیه بازگشت.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در بررسی ها مشخص شد که راننده میکسر به دلیل چرخش به اشتباه با سرنشین پژو 206 برخورد کرده و در این حادثه دو نفر زن و مرد مجروح شدند. به بیمارستان منتقل شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب تاکید کرد: در سفر باید به همه نکات احتیاط کرد و از تردد در مکان های ممنوعه خودداری کرد، از رانندگان خواست در حین رانندگی فقط بر رانندگی و حرکت رو به جلو تمرکز کنند. آنها به سمت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای اشتباه و ناامن گرایش دارند.

تصادف خیابانی در سئول

تصادف خیابانی در سئول

تصادف خیابانی در سئول

تصادف خیابانی در سئول

بیشتر بخوانید  منکر تخلف از مجازات اکبر طبری / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید