برای یک سریال 40-50 میلیارد هزینه دارد



جواد نوروزبیگی با تأکید بر “امنیت شغلی” تولیدکنندگان پروژه ها در شبکه سینمای خانگی ، از کارمندان شرکت تابعه صدا و سیما (معروف به ساترا) خواست در هنگام نظارت از فضای تلویزیون فاصله بگیرند.

به گزارش ایسنا ، تهیه کننده سینما و تلویزیون تأکید کرد: بهتر است این روزها حق انتخاب برای مردم گذاشته شود. از تمایز دقیق جامعه در مورد خوب و بد بودن خلاص شوید. امروزه ، جامعه نسبت به سانسور حساس شده است و مردم می توانند به راحتی صحنه های سانسور شده را جستجو و پیدا کنند ، در حالی که مخاطبان حق انتخاب بیشتری دارند و در نهایت می توانند برنامه مورد علاقه خود را در میان شبکه ها و سریال های خارجی پیدا کنند.

نوروزبگی ، که در پرانتز درباره پیوند فرهنگ و اخلاق و سانسور صحبت کرد ، گفت: “ما تهیه کنندگان قدیمی را به خوبی می شناسیم و می دانیم که چه صحنه ها و تصاویری نباید نمایش داده شود یا به دلیل سانسور.” مثال باید از دور نشان داده شود. در حالی که ما برای ارتقا values ​​ارزش های جامعه فیلم و سریال می سازیم ، خود ما نگران سلامت خانواده هستیم و دوست نداریم خانواده هایمان صحنه های نامناسب با عرف جامعه را تماشا کنند. خود بازیگران ما این ممیزی ها را می دانند و می دانند که مثلاً چگونه باید لباس بپوشند. اکنون همه ما توجیه شده ایم ، اما این واقعیت که شخصی در اینستاگرام عکس ارسال می کند یا مصاحبه می کند و به طور ناگهانی ممنوع التصویر می شود ، برای سازندگان پروژه ای که قبلاً قرارداد امضا کرده اند ، به شدت ضرر دارد.

بیشتر بخوانید  پرداخت وام رایگان به خانم ها برای خرید ماشین بدون قرعه کشی + مبلغ وام

این سازنده تأکید کرد: لطفاً رفتار شخصی افراد را از رفتار جمعی جدا کنید. اگر بازیگری مصاحبه کرده یا عکسی در فضای مجازی قرار داده است ، در مورد همان رفتار به او هشدار دهید ، اما یک پروژه را متوقف نکنید. علاوه بر این ، من اخیراً در قرارداد با نمایندگان به این موارد پرداختم.

وی با اشاره به یکی از مجموعه های شبکه سینمای خانگی که اخیراً به دلیل استفاده از یکی از خوانندگان مجوز دریافت نکرده است ، تصریح کرد: “من تهیه کننده وقتی خواننده ای با همان سیستم نظرات دیدم ، چند از طرف دیگر ، خواننده در سریال دیگری پخش می شود ، من با او قرارداد می بندم بدون اینکه بدانم او تازه حسابرسی شده است و ناگهان نامه ای می آید که شما نباید از آن استفاده کنید. خوب ، یک منو بگذارید جلوی تهیه کننده ای که می توانم استفاده کنم. در حال حاضر ، ایجاد یک سریال 40-50 میلیارد هزینه دارد و من ، تهیه کننده ، باید در محیط کار امنیت داشته باشم. من هزینه زیادی می دهم و ناگهان به دلیل عکس بازیگر در فضای مجازی شغل من ممنوع شده و تمام قیمت و کار زیر سوال می رود.

تهیه کننده سریال “شوق پرواز” (شهید بابایی) همچنین خاطرنشان کرد: “سیستم عامل ها منجر به از بین رفتن کانال های ماهواره ای فارسی زبان شده است ، اما سازندگان فیلم هرگز به این کار تشویق نمی شوند.”

نوروزبگی تکرار کرد: احساس ناامنی می کنم و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر چهار سریال در شبکه نمایش خانگی با مشکلات مشابهی روبرو هستند و بیش از 200 میلیارد برای ایجاد آنها ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  واکنش روسیه به بیانیه تروئیکای اروپا درباره ایران

به گزارش ایسنا ، برنامه براکت های باز جمعه شب (اول آگوست) با اجرای نیما رییسی و تنظیم و تهیه کنندگی مارال دوستی ، پیوند فرهنگ و اخلاق و سانسور در کارهای تصویری را بررسی می کند. در پنجمین شماره از پرانتزهای باز ، علیرضا بهرامی ، ناگمه دانش و فرانک آرتا نیما رییسی را به عنوان کارشناس همراهی کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید