برای چاق شدن چه بخوریم؟


برای چاق شدن چه بخوریم؟

برای چاق شدن چه بخوریم؟

اضافه وزن و همچنین کاهش وزن نیاز به زمان دارد. به این ترتیب با افزایش وزن به بدن خود آسیبی نخواهید رساند. همیشه با تعادل به نتیجه دلخواه برسید.

از ابتدا نگران افزایش چربی در برخی نقاط مانند معده خود نباشید که باعث کاهش مصرف چربی نمی شود. شما به راحتی می توانید از شر این چربی های موضعی که ممکن است در اثر ورزش ایجاد شده اند خلاص شوید. بنابراین انواع چربی ها را در وعده غذایی خود بگنجانید.

رژیم غذایی خود را برای چند روز کنترل کنید و کالری دریافتی خود را یادداشت کنید. برای داشتن حرکت اساسی برای افزایش وزن، باید حدود 500 کالری به تعداد خود اضافه کنید. غذا را سه وعده نگذارید، باید این عدد را به 5 یا 6 برسانید و از میان وعده های خوب استفاده کنید. برای هر وعده غذایی 3 تا 4:30 ساعت بگذارید تا معده افزایش یابد و گرسنگی بگیرید.

از جمله اینکه در مطلب قبلی میزان آب مصرفی خود را در طول روز افزایش دهید. اگر مشکل معده ندارید، بین وعده های غذایی مقدار کمی آب بنوشید. اما نه آنقدر که معده شما را ناراحت کند.

در هر وعده غذایی از کربوهیدرات استفاده کنید. نان، غلات، سیب زمینی و ماکارونی منابع خوبی هستند. حتما از این مواد استفاده کنید. خودتان در مورد دسر فکر کنید. می توانید سالاد هم بخورید، اما این بار می توانید از سس مایونز، چیلی و انواع سس ها استفاده کنید تا تنوع داشته باشد و در نتیجه اشتهای خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید  آشنایی با قرص دیانابول و موارد مصرف آن

برای چاق شدن چه بخوریم؟

شیر و موز پرچرب را فراموش نکنید. حتما قبل از خواب شیر پرچرب بنوشید. برای میان وعده انواع آجیل و پودینگ بخورید. بگذارید شکمتان متورم شود. اگر آب میوه دوست دارید، آب انگور بنوشید. برای صبحانه نان تست، کره و کره بادام زمینی بخورید. همچنین می توانید از آن به عنوان میان وعده برای نان و سس مایونز استفاده کنید. پروتئین را فراموش نکنید. به این ترتیب انواع غذاها اشتهای شما را افزایش می دهند. تنقلاتی مانند انجیر خشک، کشمش و میوه های خشک برای شما عالی هستند، اما آنها را قبل یا بعد از غذا مصرف نکنید. بستنی، شیرخشک و عسل می توانند ترکیب خوبی برای میان وعده باشند.

شکلات تا حدودی استرس را کاهش می دهد، اما اگر آن را تلخ مصرف کنید، متابولیسم شما را افزایش می دهد.

تنباکو، قهوه و نسکافه برای شما خیلی خوب نیست. اما می توانید قهوه را با خامه یا شیر بدون چربی بنوشید.

برای چاق شدن چه بخوریم؟

ورزش را فراموش نکنید. 30 دقیقه ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید. اما از میزان انرژی که می سوزانید آگاه باشید و حتما آن را جبران کنید. به این ترتیب چربی هایی را که نگران آن هستید می سوزانید و از طرفی ماهیچه ها را تقویت می کنید.

اگر بعد از مدتی دیدید که وزن اضافه نکرده اید، ۲۵۰ گرم به کالری روزانه خود اضافه کنید. وقتی وزن شما ثابت است، باید مقدار بیشتری مصرف کنید تا جذب بدنتان افزایش یابد.


دیدگاهتان را بنویسید