مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برای رسیدن به ترکیب اصلی چالش سختی خواهم داشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

به گزارش مجله خبری نگار/ بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: جام واگنر تورنمنت خوبی برای ما بود. فارغ از نتایجی که کسب کردیم، اطلاعات خوبی از تیم به دست ما رسید، ضمن اینکه روند بسیار خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: بازی با اوکراین و سه مسابقه در جام واگنر شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کرد، چون رشد قابل توجهی داشتیم. تمام بازیکنان توانستند در این مدت در ترکیب تیم قرار بگیرند و خدا را شکر تمام بازیکنان اعتماد ما را بیش از گذشته جلب کردند. با این شرایط چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی خواهم داشت، چون رقابت خوبی بین بازیکنان شکل گرفته است.

عطایی خاطرنشان کرد: کیفیت حمله، بازی به بازی بهتر شد. در دفاع هم همین شراط وجود داشت. در بازی نخست شرایط دفاعی خوبی نداشتیم، اما در بازی دوم موفق به انجام ۱۶ دفاع شدیم و در بازی امروز هم ۱۱ دفاع کردیم که در هر دو بازی آمارمان بهتر از حریفان مان بود. البته هنوز نقص‌هایی وجود دارد، اما در مجموع روند تیم مان رو به رشد است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: امروز در دیدار با آرژانتین تلاش کردیم تا از ترکیب اصلی خود استفاده نکنیم. حریف هم همین کار را کرد. محک اصلی ما در مسابقات قهرمانی جهان اتفاق خواهد افتاد. در مجموع بازی خوبی بود. آرژانتین بسیار جنگنده ظاهر شد و با تغییراتی که در تیم ایجاد می‌شد بازیکنان خیلی خوب به بازی برمی‌گشتند.

عطایی گفت: در مجموع این تورنمنت را برای تیم ایران بسیار مفید می‌بینم و تلاش می‌کنیم در بازی آخر مقابل اسلوونی هم نمایش خوبی داشته باشیم و در نهایت با بهترین شرایط راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم.

بیشتر بخوانید  درخواست برای حل مشکل ثبت‌نام کودکان افغانستانی در مدارس

وی در مورد شرایط میزبانی لهستان، اظهار کرد: فضای برگزاری مسابقات بسیار خوب بود. ما برای هدف مهمتری آمده‌ایم و اگر نقصی وجود دارد به چشم ما نمی‌آید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *