برای برخی از ورقهای گرم و سرد فولاد وظایف وارداتی تعیین و اعلام شد



به گزارش ایرنا ، ایشاک جهانگیری روز دوشنبه تصویب موضوع تعیین عوارض واردات در برخی از ورق های گرم و سرد را اعلام کرد.

شورای وزیران در جلسه خود در تاریخ 27 ژوئیه 1400 ، به پیشنهاد وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، عوارض گمرکی را برای واردات برخی از فولادهای گرم و سرد تعیین کرد ، همانطور که در جدول پیوست شرح داده شده است.

ابلاغیه طرح ملی تقسیم کار برای توسعه ، ارتقا and و نهادینه سازی سیاست های استراتژیک خانواده گرا

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور همچنین از تصویب طرح تقسیم کار ملی برای توسعه ، ترویج و نهادینه سازی سیاست های استراتژیک خانواده گرا خبر داد.

شورای وزیران در جلسه خود در تاریخ 27 ژوئیه 1400 ، به پیشنهاد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و طبق ماده (3) اساسنامه تأسیس ستاد ملی زنان و خانواده ، توسعه ملی را تصویب کرد. بخش

بر اساس این تصمیم ، دستگاه های اجرایی موظفند برنامه ای را برای بهبود وضعیت شاخص ها مطابق با محورها و م ofلفه های شاخص های خانواده و بر اساس استراتژی های مربوطه تنظیم و آن را در سیستم نظارت برای زنان و خانواده ها.

همچنین ، به منظور بهبود عملکرد خانواده ، دستگاه های اجرایی موظفند با هماهنگی دبیرخانه ستاد ملی زنان و خانواده و سازمان برنامه و بودجه کشور ، اعتبارات پیش بینی شده مربوط به برنامه ها را به صورت اعتبارات و اعتبارات مصوب و گزارشی از نحوه اجرای بودجه. ماه برای ارسال به مقامات مربوطه ، دبیرخانه و سازمان.

بیشتر بخوانید  برزیلی ها رکورد بیشترین استفاده از تلفن در جهان را دارند

بعلاوه دستگاههای اجرایی موظفند طی 6 ماه کلیه فعالیتها و اقدامات خود را در این زمینه به دبیرخانه ستاد ملی زنان و خانواده (معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده) گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید