برای البرز وزش باد شدید و رگبار باران پیش بینی شده است



آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تجزیه و تحلیل آخرین مدل های پیش بینی فعالیت طوفان و نقاط در منطقه البرز مرکزی را نشان می دهد که بر اساس آن تا روز شنبه هفته آینده در برخی ساعات وزش باد و گرد و غبار نسبتاً شدید ، برخی از نقاط به ویژه در در ارتفاعات ، طوفان و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: آسمان امروز در البرز صاف ، غبار محلی ، وزش باد ، رگبار و رعد و برق پراکنده ، حداقل و حداکثر دمای بین 20 تا 37 درجه بالای صفر ، برخی ساعات ناسالم برای گروه های حساس ، سرعت باد 32 کیلومتر در ساعت و فردا چهارشنبه ، گرد و غبار محلی ، وزش باد و غبار عصر و شب ، افزایش حداقل دما و حداکثر دما بین 19 تا 36 درجه بالای صفر ، ن برخی از ساعات ناسالم برای گروه های حساس سرعت باد 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

همچنین آسمان پس از فردا ، پنجشنبه ، البرز ، ابری ، وزش باد و گرد و غبار ، رگبار و رعد و برق ساعتی ، دمای حداقل و حداکثر بین 18 تا 34 درجه بالای صفر ، کیفیت هوا در برخی از ساعات ناسالم برای گروه های حساس و سرعت وزش باد 40 کیلومتر در ساعت.

بهاروند احمدی هوای روز جمعه استان البرز را ابری ، وزش باد و غبارآلود ، همراه با رعد و برق و رعد و برق کم پیش بینی کرد و گفت: کمترین و حداکثر دما در این مدت بین 19 تا 34 درجه بالای صفر است ، کیفیت هوا سالم است و سرعت وزش باد نیز تا 48 کیلومتر در ساعت باشد.

بیشتر بخوانید  فیلم | خواست مردم خوزستان برآورده شد / آب به هور رسید

همچنین هوا در روز شنبه هفته آینده در استان نیمه ابری ، وزش باد و غبارآلود ، همراه با رعد و برق اندک ، کمترین و بالاترین دما در این مدت بین 21 تا 34 درجه بالای صفر ، کیفیت هوای سالم و سرعت باد خواهد بود. 48 کیلومتر در ساعت نیز پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید