برانکو دستش را برای هندبال هم باز کرد / چرا هنوز مربی تیم ملی انتخاب نشده است؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علیرضا پاکدل ، وی به مجمع عمومی فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم در چند سال حضورم انتظارات جامعه هندبال برآورده شود. خبر خوب من بعد از سالها به دلیل بسیاری از مشکلات مالی یک ممیزی مشروط دارم ، ممیزی فدراسیون برای اولین بار در تاریخ هندبال مورد علاقه قرار گرفت.

وی افزود: اسپانسرها نیز وارد رشته هندبال شده اند و سال گذشته سه بار تعهد کردیم. این فقط یک پرنده باز قانونی از آژانس بود که مربوط به گذشته بود و رای به نفع ما بود. ما 27 درصد بیشتر از بودجه مصوب دریافت کردیم و بیشتر از بودجه مصوب خود در کمیته دریافت کردیم ، بنابراین باید از علی نژاد و صالحی امیری تشکر کنم. بدهی فدراسیون برای توسعه و تجهیزات تأسیسات ورزشی به این شرکت پرداخت شد.

رئیس فدراسیون هندبال تأکید کرد: نقشه راه فدراسیون تدوین شده و به ما در تحقق برنامه ها کمک می کند. 23 اردوگاه در شرایط دشوار ویروس کرونا ما هیئت های استانی را داشتیم تا خیلی کمک کنند. در حین بحث در مورد سالن ، مشکل سالن در اکثر شهرها با اقدامات بعدی هیئت ها و حمایت فدراسیون برطرف شد. مجوزهای زمین ساحلی نیز در چندین شهر صادر شده است.

سپس پكدل از افتتاح سیستم ملی هندبال خبر داد و گفت: این سیستم بانك جامعه آماری هندبال خواهد بود. همچنین شامل کارتهای ثبت نام ، گواهینامه ، آموزش و داوری و صدور کارتهای مسابقه و غیره خواهد بود. سایت جدید فدراسیون پس از 15 سال و طراحی قدیمی امروز به روز می شود و سایت جدید ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه یکشنبه 2 مهر 1402

رئیس فدراسیون هندبال افزود: ما قول دادیم هفته گذشته درباره سرمربی صحبت کنیم. ما از سال گذشته یک سال و سه ماه یک مربی خارجی را دنبال کردیم و به دنبال مربی با کیفیت بودیم. مربیان دو و سه زیادی معرفی شدند اما هدف ما مربیان بزرگ بود و مذاکرات زیادی داشتیم. Sidiki خیلی به ما کمک کرد. Crown Pandemic در طول راه ما را اذیت کرد تا اینکه استخدام شدیم ، اما این امر مانع نتیجه گیری ما شد.

وی در ادامه توضیح داد که چرا فدراسیون با گزینه های مطلوب خود برای هدایت تیم ملی به توافق نهایی نرسیده است. “دیوید دیویس کامارا ، او با یک باشگاه قرارداد داشت و نمی خواست این باشگاه را ترک کند. او ماه گذشته مجارستان را ترک کرد. دو هفته پیش ما دوباره مذاکره کردیم. او گفت که مربیان بزرگ اولویت باشگاه های بزرگ هستند و او حذف می شود. زلاتکو بابیچ گزینه دیگری بود وی گفت كه وی با این باشگاه قرارداد دو ساله دارد و چند ماه بعد گفت كه می تواند قرارداد خود را برای یك سال تمدید كند.

پاکدل تأکید کرد: آرون کریستنسون 8 ماه از وقت ما صرف کرد و سرانجام اظهار داشت خانواده اجازه حضور نداشتم و لغو شدم. فرناندو باریتو ، دستیار مربی اسپانیا بحرین و عربستان سعودی بود ، ما حتی در مورد آن توافق کردیم ، اما او به دلیل پیک عروق کرونر در ایران آن را قبول نکرد. Slavko تا آخر نسخه ما بود. ما همچنین از برانکو و چلنجر کمک گرفتیم. وی سرمربی کرواسی بود. او گفت اگر باشگاه خودم را داشته باشد و 5 اردو در خارج از كشور برگزار كند ، خواهم آمد ، اما این وضعیت منطقی است در شرایطی كه ما در ایران میزبانی نمی كنیم.

بیشتر بخوانید  مشکلی در تامین بنزین مسافران نوروزی نداریم | سهمیه بنزین ویژه نوروز واریز شد

وی تأکید کرد: ولادیمیر سولا ، مدال طلای المپیک و او دارای مربیگری جهانی و سابقه طولانی در کرواسی است و مذاکرات همچنان ادامه دارد. قرار بود میشل بیگلر سه شنبه گذشته وارد ایران شود. روز شنبه ، او 15 صفحه از برنامه را ارسال کرد ، اما 10 ساعت بعد به دلیل وضعیت قرمز امتناع کرد. من می گویم چه کسی در راه این مربی شیطان بود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما از استخدام مربی خارجی غافل نبودیم و سعی کردیم با دو مربی مذاکره کنیم. وقت را تلف نکردیم

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید