برادر کشی به سبک سریال نمایش خانگی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: در دسامبر 1401، رسیدگی به پرونده قتل یک پزشک در دستور کار محمد مهدی براء; وی به عنوان بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی منصوب شد.

اواخر آذرماه امسال زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و وقتی مقابل منشی قرار گرفت گفت: همسرم پزشک عمومی است و چند روز پیش به ملاقاتش رفت. طبق معمول دفتر کار اما او به خانه نیامد من به دنبال همسرش گشتم اما هیچ نشانی از او پیدا نکردم.

با ارسال این پرونده به اداره آگاهی پلیس چهم، تحقیقات میدانی آغاز شد و کارآگاهان با مراجعه به دفتر فقدانی و با بررسی های اولیه متوجه شدند که مرد جوان چند روزی است که به دفتر و کارکنان خود مراجعه نکرده است. این مرکز پزشکی از او خبری ندارد.

در اولین اقدام کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فقدانی به درمانگاه برادر پزشکش واقع در خیابان فرشته مراجعه و از آنجا ناپدید شده است.

جنایت وحشتناکی در خیابان فرشته رخ داد

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی راهی بهداری در خیابان فرشته شوند؛ کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین های مداربسته کلینیک شده بودند، فیلم های آن را بررسی و لحظه به لحظه حرکات فرد فقدانی را در این ساختمان مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد مرد جوان هرگز از درمانگاه خارج نمی شود.

پس از مطرح شدن فرضیه وقوع جنایت در این داروخانه، خیلی سریع تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آکاهی در محل حاضر شدند و از کارکنان این ساختمان بازجویی کردند.

بیشتر بخوانید  کامرانی فر: قبل از اینکه دبیر کل شوم ، اجازه ورود برخی از اعضای استقلال و پرسپولیس به دربی را ندادم / اجازه نمی دهیم فوتبال منجر به ناهنجاری شود - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

بقایای جسد در پشت بام درمانگاه در خیابان فرشته کشف شد

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات به پشت بام این درمانگاه مراجعه و با کشف بقایای جسد یک انسان، شهرام را دستگیر کردند. تنها مظنون پرونده پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هرگونه اطلاع از مفقودین را تکذیب کرد اما با بررسی شواهد موجود در پرونده به راز جنایت هولناک پی برد.

وی در تحقیقات با ادعای دوستی برادر فقدانی به نام بهروز متوجه شد که این دو برادر 4 میلیارد تومان با هم اختلاف دارند و به همین دلیل در زمانی که درمانگاه خالی بود فقدانی را پیدا کردند. او را به آنجا کشاندند و پس از کشتن جسدش را نیز مثله کردند!

در تحقیقات تیم تحقیقاتی همچنین مشخص شد که پس از مثله کردن جسد شهرام، برادر مقتول و دوستش جسد مثله شده را در اطراف تهران پخش کرده اند تا کارآگاهان پلیس را گمراه کنند تا به حیوانات درنده غذا بدهند!

دستگیری برادر مقتول در کیش

به این ترتیب تحلیل کلیدی اطلاعات تیم تحقیقاتی و بررسی های ویژه نشان داد که بهروز پس از این جنایت قصد خروج غیرقانونی از کشور و رفتن به ترکیه را داشته که بارش سنگین برف در مرز مانع از کار وی شده و به . کیش.

با دریافت این مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس پرونده راهی کیش شدند و در اقدامی غافلگیرانه برادر مقتول را دستگیر کردند.

اعترافات تکان دهنده متهمان قتل

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز چهارشنبه 7 دی ماه متهم به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد. این جوان در تحقیق امروز گفت: فوق تخصص سرطان سینه، مدرس دانشگاه و صاحب کلینیک تخصصی درمان هستم.

بیشتر بخوانید  نماز جمعه فردا در تمام شهرهای استان سمنان برگزار می شود - اخبار سمنان - اخبار استانهای تسنیم

متهم ادامه داد: چند سال پیش برای یک پروژه جدید 4 میلیارد تومان از برادرم وام گرفتم. در آن پروژه علاوه بر سرمایه خودم مبلغی که از برادرم وام گرفته بودم سوخت! بعد از مدتی برادرم پولش را طلب کرد و در این مورد با هم اختلاف شدیدی داشتیم، حتی او از من شکایت کرد و این اختلاف به حدی شد که حتی مادرم هم نتوانست رابطه من و برادرم را بازگرداند.

متهم اصلی این قتل فجیع ادامه داد: در این بین با پسر جوانی به نام «شهرام» که متخصص بیهوشی بود آشنا شدم. اختلافاتم با برادرم را به شهرام اطلاع دادم و البته او را با حقوق بالا در درمانگاهم استخدام کردم. و شهرام شب در درمانگاه می ماند چون از شهرستان می آمد و می خواست سر کار مرا راضی کند!

قتل وحشیانه برادر با الهام از سریال شبکه نمایش داخلی «ک.س»!

وی ادامه داد: روز حادثه شهرام با برادرم تماس گرفت و او را به درمانگاه در خیابان فرشته برد. در آنجا با برادرم برای حل اختلاف صحبت کردیم اما به نتیجه نرسیدیم و دعوا کردیم. این حرف شهرام را به شدت عصبانی کرد و به همین دلیل بین ما درگیری پیش آمد. در این هنگام برادرم را گرفتم و شهرام بازوی او را بیهوش کرد و برادرم روی زمین افتاد!

متهم گفت: شهرام برادرم را روی ویلچر گذاشت، دست و پایش را بست و میز را به سمت او گذاشت و ابزار جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و…) را مانند سکانس های «ک.س.» روی میز چید. «نمایش خانگی سریالی که شهرام عاشق این سریال بود!

بیشتر بخوانید  فال روزانه یکشنبه 21 آبان 1402

متهم اصلی این قتل فجیع در ادامه اعترافات خود مدعی شد: شهرام ابتدا با چاقو به رگ های دست و پا و گردن برادرم زد و برادرم را تمام کرد! بعد از این اقدام به پیشنهاد شهرام یک چرخ گوشت و چرخ گوشت خریدیم و جسد را مثله کردیم. پس از مثله کردن جسد، بقایای آن را در ظروف یکبار مصرف ریختیم و ظروف را در مزارع اطراف تهران گذاشتیم تا غذای حیوانات درنده شود!

این متهم به قتل گفت: قصد داشتم اختلافم با برادرم را به صورت قانونی حل کنم و قاتل نیستم! شهرام برادرم را به شیوه سریال «ک.س» کشت و من چون ترسیده بودم و بی گناهم فرار کردم!

تحقیقات تیم جنایی همچنان ادامه دارد

اما شهرام به عنوان متهم دوم این پرونده در تحقیقات مدعی شد که برادر مقتول مرتکب این جنایت هولناک شده و زمانی که قتل در طبقه چهارم درمانگاه اتفاق افتاده، او در طبقه سوم بوده است!

به گزارش تسنیم، به دستور محمدمهدی براء؛ بازپرس ویژه قتل های اداره سوم دادسرای جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات تیم جنایی مبنی بر اینکه عامل اصلی کیست ادامه دارد. از این جنایت وحشتناک


دیدگاهتان را بنویسید