برادری که خواهرش را با چوب کشت!



سلام سرویس اجتماعی جدید: چندی پیش اعلام شد که این برادر قصد دارد خواهرش را با قمه بکشد. در این مقاله به بررسی چرایی ارتکاب چنین جنایاتی از سوی یگان می پردازیم و همچنین اطلاعاتی را در مورد مجازات قتل های واحد با شما در میان می گذاریم. با ما بمان.

قتل نیمه وقت در کدام شهر انجام شد؟

بر اساس گزارش های منتشر شده در روزهای اخیر، یک زن دیگر نیز بر اثر قتل در روستای حسین آباد آمل کشته شده است. عامل جنایت که برادر مقتول بود قصد داشت خواهرش را با قمه بکشد. جسد مقتول که در زمان قتل 33 سال داشت، در اواخر اسفند 1400 پیدا شد. گفته می شود مقتول دو فرزند نوجوان داشت. هنوز جزئیات دقیق قتل مشخص نیست.

چرا آمار قتل های ناموسی در ایران افزایش یافته است؟

امروزه با توجه به نفوذ فراگیر شبکه های اجتماعی و حساسیت افکار عمومی نسبت به این گونه حوادث، روز به روز بیشتر در این زمینه می شنویم. بنابراین نمی توان این نکته را ناشی از افزایش یگان کشی ها در ایران دانست.

دولت برای قاتلان پاره وقت چه مجازاتی در نظر گرفته است؟

همانطور که گفته شد، در اکثر قتل ها، قربانیان دختران هستند. در اکثر این قتل ها پدر، برادر یا عمو و اقوام آن قتل ها را انجام می دهند. سوال اساسی این است که آیا دولت عاملان این قتل ها را مجازات کرد؟ طبق قانون اگر پدر یا جد پدری قاتل دختر یا پسر باشد مجازات نمی شود. در اکثر قتل‌هایی که اتفاق می‌افتد، عمو یا اقوام چون ماهیت این مقاله را می‌دانند، سعی می‌کنند در را به روی پدر باز کنند تا از شر فرار قانونی خلاص شوند. البته قانونگذار برای این کار مجازاتی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید  بردار کشی وسط تهران / قوانینی که دیگر بازدارنده نیستند

دیدگاهتان را بنویسید