برادرشوهر مونا حیدری خودش را دار زد! | دوسال عذاب وجدان سر بریدن مونا زندگی را به کامش تلخ کرد +جزئیات


برادرشوهر مونا حیدری خودش را دار زد!

مونا حیدری دختری که دوسال پیش طی یک ماجرای ناموسی سر بریده شد.برادرشوهر مونا حیدری پس از دوسال عذاب وجدان خود را دار زد در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

پس از انتشار خبر قتل مونا حیدری، همسرش سجاد حیدری به عنوان متهم ردیف اول پرونده به مقامات قضایی احضار شد. او در اعترافات خود دلیل قتل را مسائل ناموسی همسرش اعلام کرد. قاتل مدعی شد که همسرش پس از فرار با مردی غریبه به ترکیه رفته و پس از پیگیری‌های او به ایران بازگردانده شده است. چند روز پس از بازگشت، مونا حیدری به دست همسر و برادر شوهرش که پسرعموی او بودند به قتل رسید.

تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه عاملان جنایت شناسایی شد. تیم جنایی پس از هماهنگی با مقامات قضایی، قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

دادگاه رسیدگی به این پرونده در اسرع وقت برگزار شد و با توجه به رضایت اولیای دم، سجاد حیدری به اتهامات مباشرت در قتل عمدی، ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی و حیدر حیدری به اتهام معاونت در قتل عمدی محکوم شدند.

قاتل به ۷ سال و نیم حبس تعزیری و برادرش به ۴۵ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

اواسط شهریور ماه ۱۴۰۲، حیدر حیدری که در زمان وقوع قتل ۱۳ سال بیشتر نداشت، به دلیل عذاب وجدان و فراموش نکردن چهره مونا حیدری، خود را حلق آویز کرد. تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  اقدام باورنکردنی و تحسین برانگیز کجهان کلهر در روز سیزده بدر / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید