برادران وارنر ورشکست شد



به گزارش سلام نو به نقل از راکن، Warner Brothers-Discovery به طور غیرمنتظره اعلام کرد که علیرغم اینکه فیلمبرداری «دختر خفاش» به پایان رسیده و این فیلم در مراحل پایانی پس از تولید قرار دارد، اما برنامه ای برای نمایش آن در ساعت 20:30 ندارد. همه.

در این فیلم «لسلی گریس» به همراه بازیگرانی چون «جی.وی.او سیمونز، برندن فریزر، جیکوب سیپیو و مایکل کیتون» مقابل دوربین عادل العربی و بلال فلاح کارگردانان بلژیکی قرار گرفتند و در این فیلم کیتون نقش بتمن را بازی می کند. گریس در نقش باربارا گوردون قهرمان، جی کی سیمونز در نقش پدر باربارا، کمیسر گوردون و برندن فریزر نقش شخصیت شرور فایرفلای را بازی می کند.

Batgirl در ابتدا قرار بود در سال 2021 به عنوان بخشی از اقدام گسترده تر برادران وارنر برای ساخت فیلم های بلند به طور خاص برای HBO Max اکران شود، اما استودیو تایید کرده است که این فیلم ساخته نخواهد شد. این فیلم هرگز چه در سینماها و چه در HBO Max منتشر نخواهد شد.

گزارش شده است که بودجه تولید این فیلم یکی از عوامل مهم این تصمیم بوده است زیرا هزینه های تولید به دلیل فیلمبرداری در شرایط کرونا به نزدیک 90 میلیون دلار (74.1 میلیون پوند) رسیده است، در حالی که این بودجه بیش از میانگین است. قیمت تولید فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی کم هستند و در نتیجه، این فیلم آن چشم‌اندازی که مخاطبان از آثار دی‌سی انتظار داشته‌اند را ندارد و هزینه‌های خود را از محل اکران جبران نخواهد کرد.

با این حال، گفته می شود که بودجه Batgirl در واقع از 100 میلیون دلار فراتر رفته است، و فیلم در طول نمایش های اولیه آزمایشی آنقدر ضعیف عمل کرد که برادران وارنر تصمیم گرفت ضررهای خود را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید  حمله تند علی دایی به امیر قلعه نویی| قلعه نویی پاسخ داد؟

این تصمیم به این معنی است که Batgirl یکی از گران ترین پروژه های سینمایی اکران نشده تاریخ است.

دیدگاهتان را بنویسید