مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بدون فکر کردن بگویید به کدام یک کمک می کنید ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر انتخاب شما پیر زن است:

شما به خوبی تربیت شده‌اید تا جایی که اخلاق و اصول انسانی برایتان بیشترین اهمیت را دارد. سنت‌ها و احترام به بزرگان در خانواده‌ی شما بخشی از تربیتتان بوده و برایتان بسیار ارزشمنداند.


شما اکثرا مشکلات را با نگاهی منطقی و عقلانی برطرف خواهید کرد و هیچ‌گاه بدون تمرکز و تفکر تصمیم‌گیری نمی‌کنید. تغییراتی که امروزه در فرهنگ بوجود آمده‌اند شما را آزار می‌دهند و تلاش می‌کنید تا براساس اصولی که با آن بزرگ شده‌اید زندگی کنید.

اگر انتخاب شما بچه است:

شما انسان بسیار حساس و احساساتی هستید و در تصمیم‌گیری‌هایتان کمتر به خودتان فکر میکنید. شما احتمالا در زندگی چندین بار مورد بی‌مهری و اسیب روحی قرار گرفته‌اید. پدرومادرتان همیشه به شما گوشزد کرده‌اند که مراقب سایرین باشید! دوستان شما هنگامی که درکنار شما هستند احساس آرامش خواهند کرد چرا که می‌دانند هر زمانی که با مشکلی مواجه بشوند شما بی دریغ در کنارشان خواهید بود.


اگر انتخاب شما مرد است:

شما باعث شادی و شعف در جمع دوستانتان هستید و عاشق خوشگذرانی و لذت بردن از زندگی هستید. هیچ‌گاه بیشتر از چیزی که از شما خواسته می‌شود کاری انجام نمی‌دهید. از بدو تولد نیروی جذب بسیار زیادی داشته‌اید و مورد توجه نزدیکانتان بوده‌اید و این ویژگی تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود.



اگر انتخاب شما پرستار است:


شما انسانی بسیار ملایم و مثبت اندیش هستید. زندگی برای شما مملو از رنگ و نور و غرق در آرامش تصور می‌شود. توجه به مشکلات زندگی کار شما نیست. در هنگام مواجهه با مشکلات به سرعت راهی پیدا خواهید کرد که بدون درگیری از کنار مشکل عبور کنید. شما عاشق هیجان‌های مثبت در زندگی هستید و مسافرت حال و هوای شما را به خوبی تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید  نگاهی به اتفاقات فینال جام حذفی/ تنور حواشی گرم تر از بازی- اخبار اصفهان - اخبار استانها تسنیم

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *