بدون حمایت مردم ، رویدادهای دولتی رخ نخواهد داد


بدون حمایت مردم ، رویدادهای دولتی رخ نخواهد داد

ایسنا / قم معاون دبیر انجمن ایمان مشعر تأکید کرد که تمرکز این کنفرانس مطابق با شرایط جامعه امروز ، موضوع “تفویض اختیار ، دولت ، مردم” است ، بنابراین ما می توانیم روابط و تعهدات متقابل بین این سه را بررسی کنیم .

رحیم آبفروش در سیزدهمین کنفرانس مدیران هیئت های مرکزی و منتخب کشور که در مجتمع مهدی یاوران کوم برگزار شد ، با اشاره به سند راهبردی جامعه مذهبی مشعر ، اظهار داشت: این سند در چند موضوع خلاصه می شود : به طور جدی این سند به عنوان یک برنامه است تا بتوانیم با توجه به هیئت به افق مطلوب اهل بیت (ع) برسیم.
وی افزود: قطعاً آفات ، موانع و آسیب هایی در راه دستیابی به اهداف وجود دارد و ما باید از تأثیر ناامیدی آگاه باشیم و برای پیشرفت امید تلاش کنیم و در مسیر درست قرار بگیریم.
معاون دبیر انجمن ایمان مشعر با تأکید بر اینکه مدیران هیئت ها در خط مقدم هدایت مردم به سوی تعالی هستند ، گفت: خادمی کلمه ای مقدس است و ما را بسیار سنگین می کند. برای رسیدن به هدف تعالی ، ما باید شرایط لازم را داشته باشند. “برای ایجاد و حفظ در خودمان.
وی با اشاره به اینکه وزن سنگین هیئت همراه با پشتیبانی خاندان درخشان شهدا بود ، گفت: کارت های مهم باشید.
آبفروش برگزاری این کنفرانس ها را فرصتی برای جوان سازی ، افزایش صمیمیت و انتقال تجربیات و نظرات دانست و گفت: “ما باید پرچم هیئت را بالا نگه داریم و بر اساس اخلاق و عقلانیت برای جشن غدیر و محرم آماده شویم. و امن ترین مکان در جهان برای اهل بیت است. “(ع) ما خودمان خرج می کنیم.
وی با بیان اینکه وقایع دولت بدون حمایت مردم اتفاق نمی افتاد ، افزود: ما این کنفرانس را بر وضعیت کنونی هیئت مدیره ، دولت و مردم متمرکز کرده ایم تا بتوانیم روابط و تعهدات متقابل بین این سه را برطرف کنیم. “
معاون دبیر انجمن ایمان مشعر ادامه داد: امروز ما در یک وضعیت ویژه بین المللی قرار داریم ، همسایه شرقی خود ، که هزاران سال درگیر دشمنانی است که در افغانستان مستقر شده اند و امروز وضعیت خوبی ندارند ، عراقی ها بیشتر گلایه می کنند از 100 شهید از بیمارستان ناصریه. و افرادی مانند ما که باید در اربعین با آنها وارد برادری بشویم ، امروز باید در کنار آنها باشیم و برادری خود را ابراز کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز خواهران و برادران ما در سیستان و بلوچستان به دلیل بی تدبیری مسئولان با مشکلات جدی روبرو هستند ، اظهار داشت: امروز کمبود آب در این استان صحنه هایی را ایجاد کرده که هر کدام یک زیارتگاه آزاد است. “
رحیم آبفروش از حرکت گسترده هیئت ها به صورت اسکن یا ساقیات الاطباasha در سیستان و بلوچستان یاد کرد و گفت: این پویش به طور غیر مستقیم تبلیغات زیادی از شیعیان را شکل داد و توانست الگوی مناسبی را ارائه دهد.
وی با تأکید بر اینکه فتوحات اخیر شهدا در سرزمین شامات باید توسط هیئت ها تأیید شود ، گفت: جغرافیای سرزمینی باید به عنوان جغرافیای فرهنگی تعریف شود و اکنون این فرصت را دارد که با تجهیزات و منابع مالی لازم به هیئت ها در سوریه و هیئت ها خدمت کنیم. . وی افزود: “آنها می توانند در سوریه حضور داشته و نیازهای موجود به ویژه نیازهای فرهنگی را برآورده كنند و ما با تهیه غذا ، اسكان و حمل و نقل در سوریه هیئت هایی را پذیرای خواهیم شد.
آبفروس از انتخاب شعار “زیر پرچم امن ترین مکان در جهان است” توسط هیئت های کشور خبر داد و افزود: اگرچه عنصر استقلال مسئله مهمی برای هیئت است و هر هیئت به هویت ، تنوع خود معروف است ، عنوان و شعار ، اما شعار مشترک برای A یک مبارزه جمعی و تمرین بزرگ محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در مبادلات ملی و بازار آزاد شنبه 2 اردیبهشت 1401 + 25 هزار دلار و 344 تومان / صد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید