بدهی زیادی از برخی ادارات و م institutionsسسات به تأمین اجتماعی اردبیل



ایسنا / اردبیل مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل گفت: برخی از ادارات دولتی ، نمایندگی ها و ارائه دهندگان خدمات عمومی تعهدات زیادی نسبت به تأمین اجتماعی اردبیل دارند.

افشین شیرزاده در تاریخ 13 ژوئیه به خبرنگاران گفت: ما از مدیران این نمایندگی ها خواسته ایم که بدهی های خود را در اسرع وقت توزیع کرده و آنها را پرداخت و نصب کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از م institutionsسسات و م institutionsسسات به عنوان کارفرما سهم تأمین اجتماعی به کارگران را پرداخت نمی کنند که این امر مشکلاتی را برای کارگران در دوران بازنشستگی ایجاد می کند.

مدیر تأمین اجتماعی اردبیل منابع تأمین اجتماعی را حق بشری اعلام کرد و گفت: اگر حق بیمه کارگران به موقع پرداخت شود ، کارگران و کارفرمایان در دوران بازنشستگی و تأمین اجتماعی مشکلی نخواهند داشت ، سازمان تأمین کلیه تعهدات خود را انجام می دهد.

شیرزاده گفت: ما اجازه نمی دهیم صندوق تأمین اجتماعی متحمل خسارت شود ، اما با حفظ این حق و حقوق ما در قبال بیمه شدگان مسئولیت داریم.

وی خدمت جامعه کارگری ، کارفرمایان و بازنشستگان را به احترام سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و افزود: ما سعی می کنیم در کنار وفاداری و رعایت منافع سازمان در دستیابی به اهداف تعیین شده محافظت کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل رعایت اصول و سیاست های کل سیستم سازمانی و حمایت از حقوق شرکای اجتماعی از جمله بیمه شدگان ، مستمری بگیران ، کارفرمایان را امری ضروری و حیاتی می داند.

شیرزاده با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند ، افزود: این اداره کل با 10 واحد اجرایی ، 5 واحد کارگزاری و 6 واحد اقماری خدمات ارائه می دهد که بیشتر آنها در سیستم الکترونیکی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  پیام رئیس واگنر به نیروهایش: به پایگاه‌های خود بازگردید

وی ادامه داد: با حذف صدور بروشورهای کاغذی ، سازمان تأمین اجتماعی خدمات راحت تر و راحت تری را در زمینه درمان به ناشنوایان ارائه می دهد تا رضایت آنها را تأمین کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید