بدترین عملکرد دلار در دو ماه گذشته / آیا دلار به بازار ایران حمله می کند؟



به گفته سردبیراندر آخرین معاملات دیشب بازار جهانی واحد پول شاهد رشد نسبی افزایش باشید قیمت دلار ما بودیم اما هنوز دلار ایالات متحده هفته گذشته بدترین عملکرد خود را در دو ماه گذشته ثبت کرد.

به طور کلی ، دیروز به دلیل کاهش عملکرد بازار سهام از یک سو ، و انتشار آمارهای مثبت از اقتصاد ایالات متحده ، از سوی دیگر ، ما شاهد افزایش ارزش ارزهای مرجع ، از جمله دلار ما بودیم.

در واقع اظهارات کارکنان فدرال رزرو ایالات متحده باعث شد تا شاهد یک روند رشد یک ماهه باشیم ارزش دلار در بازار توقف جهانی

شاخص دلار در معاملات یک شبه با 0.3 درصد افزایش به 92.18 واحد رسید. با این حال ، این بسته حدود 8 دهم درصد کمتر از هفته گذشته بسته شد و بدترین عملکرد هفتگی خود را از اوایل ماه مه ثبت کرد.

نگرانی در مورد گسترش سریع نوع ویروس دلتا ویروس کرونا از یک سو ، انتشار آمار سود ناامیدکننده برای شرکت هایی مانند آمازون باعث سقوط بازارها می شود. سهام این چند روز گذشته است.

کیسی لاین ، مدیر موسسه بکی شرق می گوید: “ما در آخرین روزهای ماه هستیم و آگوست بدترین ماه در بازارهای مالی است که بر اساس نمودارهای فصلی است.”

این عملکرد منفی شاخص دلار است ، در حالی که در بازار داخلی پس از 6 ماه دلار در بالاترین سطح خود قرار دارد و احتمالاً بیشتر مستعد افزایش است.

پایان /

بیشتر بخوانید  انفجار یک بمب اتومبیل در قندهار ، کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 21 نفر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید