بدترین خبر ممکن برای خریداران لوازم خانگی!



به گفته سردبیرانمهرداد جمال آرونگی گفت: جاسوسی در برخی رسانه های محلی به بهانه حمایت از تولیدات محلی برای جلوگیری از ورود 420 کانتینر لوازم خانگی با کیفیت به آلمان در کشور محل کار ، گفت: بین سه دستگاه مسئول این منطقه ، یعنی گمرک تصمیم گرفته شده است. ، وزارت صنعت و بانک مرکزی ، به کلیه آژانس ها اعلام می شود که در صورت داشتن نگرانی خاص در مورد این محموله ، ظرف 20 روز به ما اطلاع دهند. با توجه به اینکه ثبت سفارش این محموله در زمان ممنوعیت تمدید شد و کد رهگیری بانک از عملیات بانکی استفاده نکرد ، تصمیم هر 3 دستگاه این بود که این محموله را برگردانند … این صورتجلسه ها اعلام می شود به صاحب کالا ظرف 3 ماه از تاریخ ابلاغ این پروتکل موظف است این محموله را به خارج از کشور برگرداند یا برگرداند ، در غیر این صورت کالا توسط دولت توقیف می شود و طبق مقررات پردازش می شود.

در شرایطی که گمرک ایران واضح ترین استانداردهای لازم را ندارد ، بازگشت محصولات با کیفیت بوش به آلمان به معنای واگذاری است بازار برای انحصارهای داخلی این افزایش است قیمت آنها را از محصولات کلاس جهانی گران کنید و به دلیل عدم توانایی خریداران ، مجبورید 70٪ از محصولات خود را ذخیره کنید.

به بهانه حمایت از تولیدات محلی ، انحصار را تجربه کنید بازار ماشین؛ تکرار در بازار انتظار می رود لوازم خانگی از بهبود کیفیت مشخصه بازار جلوگیری کنند ماشین ایران باید در بازار لوازم خانگی تکرار شود.

بیشتر بخوانید  قاضی ارشد استان قزوین: قطعی برق برای جبران واحدهای تولیدی جبران می شود - اخبار قزوین - استانهای تسنیم

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید