بختیاری زاده: ماندن نفتی ها در لیگ به دلیل ضعف رقبایشان است نه قدرت فوتبال خوزستان



ایسنا / خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با انتقاد از حواشی فوتبال در لیگ بیستم می گوید شکست تیم های نفتی خوزستان در لیگ دسته اول به دلیل قدرت این تیم ها نیست ، بلکه به دلیل ضعف رقبای آنها است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا ، در مورد عملکرد تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم اظهار داشت: وقتی نیم فصل اول به پایان رسید از آقای پورموسوی خواستم که نفت آبادان را ترک کند زیرا حواشی این تیم آشکارا با هواداران فوتبال صحبت کنید او زمزمه کرد و گفت این تیم در نهایت خوشحال نیست. ما خوزستان باید بسیار خوشحال باشیم که سایپا و ذوب آهن برخلاف همه فصول قبلی لیگ خوشحال نبودند ، زیرا اگر این دو تیم و حتی ماشین آلات تبریز که سقوط کرده بودند به درستی مدیریت و پشتیبانی می شدند ، شاید هر دو تیم نفت خوزستان سال آینده در همان لیگ باشید آنها بردند.

وی گفت: این که شرکت های نفتی خوزستان در لیگ باقی ماندند نقطه قوت فوتبال خوزستان نیست بلکه ضعف رقبای ما باعث شده تا نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در لیگ باقی بمانند. در هر صورت ، اگر قرار است این دو تیم به این شکل اداره شوند ، از رهبری ورزشی وزارت نفت می خواهم که در حال حاضر شهرت داشته باشند و این تیم ها را از لیگ برتر حذف کرده و با احساسات و اعصاب مردم بازی کنند. مردم آبادان و مسجدسلیمان محروم هستند لطفاً به آنها احترام بگذارید. موضوع خوزستان تنها در مورد کم آبی نیست ، بلکه در مورد احترام به ذهن و علایق مردم است که یکی از علایق آنها فوتبال است. در واقع ، چرا توجه و علاقه این افراد نادیده گرفته می شود و چرا تیم های دولتی و سایر صنایع مجبورند 200 میلیارد تن هزینه کنند و در حالی که 84 درصد اقتصاد کشور را نفت تشکیل می دهد ، برای هر یک از تیم های نفتی باید 20 میلیارد تن هزینه شود. در این استان آیا تیمی با 20 تا 30 میلیارد تومان می تواند در لیگ برتر با تیم های 300 یا 400 میلیارد تومانی رقابت کند؟

بیشتر بخوانید  تلاش گل گهر برای جذب محمد دانشگر

وی از هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شکایت کرد و گفت: “من از همه مردم مسجدسلیمان و طایفه بزرگ بختیاری شکایت دارم. داریوش یزدی فرزند قبیله بختیاری است اما مردم مسجدسلیمان فقط سه عدد به او دادند بازی ، سه بازی ، که مدیران تهران نمی خواستند و من بارها در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره کردم که یزدی توسط مسجدسلیمان یک شب اخراج شد و آیا مربیانی که قبل و بعد از یزدی در نفت حضور داشتند موفق شدند؟ ؟ مربی گمنام به نفت مسجدسلیمان می آید و 20 بازیکن مازندرانی را با خود می برد ، سپس در نیم فصل دوم بدون احترام به اهالی مسجدسلیمان ، نفت را ترک می کند می خواهم بدانم چرا صدای مردم مسجدسلیمان در آن زمان شنیده نشدند؟ چرا رئیس هیئت مدیره ، آقای شاه کرمی ، باید در تهران بنشیند و درباره مسجدسلیمان تصمیم گیری کند؟ من می خواهم بدانم نقش رهبری چیست؟ مسجد سلیمان در مدیریت این تیم؟

پیشکسوت فوتبال خوزستانی گفت: خدا را شکر که تاج اگرچه خطرناک است اما مزایایی هم برای کارکنان و مدیران فوتبال ما داشت. مدیران ورزش و فوتبال ما باید از بوسه تاج قدردانی کنند که مردم به ورزشگاه ها نیامدند و با آرامش آنچه را که می خواستند انجام دادند و کار اشتباهی انجام دادند.

وی همچنین به سخنان جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با پدیده مشهد اشاره کرد که گفته بود نمی داند فصل آینده در فولاد می ماند. و همه مردم خوزستان منتظر برنامه آن در سال سوم و قهرمانی فولاد هستند. به نظر من ، نکونام باید با تمام وجود در فولاد بماند تا بالاخره عملکردش در پایان سومین سال ریاستش مشخص شود.

بیشتر بخوانید  واکنش اولیانوف به تحریم‌های ایران علیه آمریکا

بختیاری زاده گفت: فولاد از نقل و انتقالات محروم است و نمی تواند برای فصل آینده بازیکن جذب کند و شاید عدم حضور نکونام در این تیم باعث شود بازیکنان فعلی به تیم های دیگر منتقل شوند و این باعث ایجاد فضای آزاد تیم فولاد “

وی همچنین در مورد سطح لیگ برتر در فصل بیستم گفت: «ما در فدراسیون دیدیم که آقای تاج و همکارانش با این اتفاقات و بدهی های عجیب رفتند و آقای عزیزی کارمند فدراسیون شد و سپس ما لیگ بیستم را با همه کاستی هایش دید و البته احساس می کند. “غیبت شدید تماشاگران بالاخره به پایان رسید. اما نکته مهم این است که چرا تیم های ما پس از گذراندن 20 فصل در لیگ برتر باید در استادیومی بازی کنند که چمن مصنوعی آن پر از آب و اتفاقات عجیب است. جهان چه فکر می کند فوتبال ایران ، اگر چنین صحنه هایی را ببیند ؟؟

این پیشکسوت فوتبال گفت: متأسفانه در لیگ بیستم نیز شاهد صحنه های عجیبی در زمین از سوی مربیان و نیمکت تیم ها بودیم که در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد. ما شاهد این بودیم که داوران هر هفته چندین مربی را اخراج می کنند. من می خواهم بدانم چند بار در سال های گذشته شاهد رویدادهای مشابه در لیگ های اروپایی بوده ام؟ به نظر من تنها نتیجه فوتبال ایران حاشیه بسیار زیاد و نداشتن تجهیزات حرفه ای بود و بسیار بد است که تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هنوز زمین تمرین مناسبی در خوزستان ندارند و نساجی رفسنجان و مس بدون چمن طبیعی این کار را انجام می دهند. به راستی چرا لیگ وجود دارد که گل نمی زند؟

بیشتر بخوانید  تازه ترین کتاب ابوالعلاء سودآور منتشر شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید