مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بحران تاج در گیلان / مسافران رکورد زدند – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خبرگزاری مهر، گروه استانها: شش روز استراحت از پایتخت نشینان و حمله آنها به استانهای شمالی ، علی رغم همه توصیه ها ، لهجه ها و محدودیت ها ، امروز آنها را در یک بیماری شدید عروق کرونر قرار داد.

استان گیلان که یکی از مقاصد سفرهای شش روزه تعطیلات تهران و البرز بود ، امروز خوشحال نیست و هر روز اخبار بدی در مورد افزایش تعداد بیماران و مرگ و میرها شنیده می شود ، بنابراین مسئولان بهداشت اعلام کردند بازگشت از اولین روزهای شیوع. ویروس کرونا در گیلان و تعداد بیماران بستری در بیمارستان های این استان بیش از 1000 نفر است.

اکنون که تعطیلات به پایان رسید و خیابان ها و اماکن تفریحی گیلان کمی خلوت شد ، مردم گیلان در موج مهیبی قرار گرفتند. تاج پادشاهی دلتا او دیگر سن خود را نمی داند و به گفته کارشناسان با کودکان معامله می کند و حتی افرادی که واکسینه شده اند نیز از این ویروس در امان نیستند.

متأسفانه بی تدبیری مسئولان طی 17 ماه گذشته باعث خسارت ناشی از آن شده است ویروس کرونا این هر روز در حال افزایش است و کادر پزشکی و پرستارانی که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند خسته می شوند و تخت های بیمارستانی در استان گیلان هر روز به مرز پر شدن نزدیک می شوند. در استان گیلان 1200 تخت بیمارستانی وجود دارد و مقامات می گویند در حال حاضر 1007 تخت توسط بیماران کرونر اشغال شده است.

بحران تاج در گیلان / مسافران رکورد زدند

جریمه نقدی برای 6000 وسیله نقلیه از ابتدای محدودیت ها

سرهنگ امیر طالبی فرمانده انتظامی راهور گیلان با اشاره به پایان تعطیلات در استان های تهران و البرز و بازگشت مسافران گفت: از زمان آغاز محدودیت ها از 28 تیرماه تاکنون 6 هزار و 807 دستگاه خودرو اعمال شده است.

بیشتر بخوانید  طالع بینی | روز شانس و اقبال شما کی است؟

وی دلیل اصلی اجرای قانون این تعداد خودرو را نقض محدودیت های کرونر عنوان کرد و افزود: این خودروها از محدودیت های تعیین شده برای شهرهای قرمز و نارنجی پیروی نمی کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به جریمه 500 هزار تومانی شهرهای نارنجی افزود: این جریمه برای شهرهای سرخ یک میلیون تومان تعیین شده است.

وی با تأکید بر اینکه علاوه بر اجرای قانون ، رانندگان اتومبیل باید به شهرهای مبدا خود بازگردند ، ادامه داد: توصیه ما به هموطنان این است که به دلیل وضعیت قرمز در تاج ، به استان گیلان سفر نکنند.

وضعیت امروز گیلان نتیجه بی تدبیری مسئولان است

ابوالفضل رحیمی ، شهروند رشتی که از وضعیت موجود بسیار عصبانی است گزارشگر بیشتر وی گفت: وضعیت امروز گیلان به دلیل بی تدبیری مسئولان است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت بر مسئولان در هر کشور یا استانی کافی نیست و در عمل باید محدودیت ها به شدت اعمال شود ، افزود: چرا ساکنان گیلان برای سفر افراد بی پروا مجبور به پرداخت دیه هستند؟ مسئول خانواده های داغدار؟

این شهروند رشتی در ادامه با اشاره به اینکه چرا اصناف ما باید هزینه بی احتیاطی مسئولان و بی تدبیری کسانی را که حتی برای جان خود ارزش قائل نیستند بپردازند ، اظهار داشت: هر روز می شنویم که تعداد بیماران بیش از استان قبلی. چندین استان در آن شرکت کردند ویروس کرونا در حال نزدیک شدن به قسمت جنوبی کشور.

وی گفت که نووروز نیز به دلیل بی احتیاطی کارمندان شاهد اوج گرفتن است جیری ویروس کرونا وی پس از حضور مسافران در گیلان بودیم ، وی افزود: “هر وقت از مردم گیلان خواسته می شود با کادر پزشکی شرکت کنند ، بنابراین ویروس کرونا خویشتن داری کنید ، این افراد هوش و فرهنگ خود را نشان داده اند و اما امروز ، وقتی می بینید که مقامات اقدامات اساسی را برای محافظت از جان و مال خود انجام نمی دهند ، از پیگیری پروتکل ها دلسرد می شوند. و.

بیشتر بخوانید  تأسیس 30 سایت میراث فرهنگی ملی و جهانی در دولت دوازدهم

رحیمی خاطرنشان کرد که هر وقت صحبت از تعطیلات می شود ، تمام بدن گیلانی ها است من لرزدوی گفت: متأسفانه ما دیگر از ورود تعطیلات و عید و یا هر مناسبت دیگر خوشحال نیستیم زیرا برخی از هموطنان بی خیال هستند و به سلامتی گیلانی ها ، حضور در این استان و پیروی نکردن از آنها توجه نمی کنند پروتکل ها ” جیری ویروس کرونا تهیه کنید

بحران تاج در گیلان / مسافران رکورد زدند

گیلان لحظه به لحظه به یک وضعیت بحرانی ویروس کرونا نزدیک است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با گزارشگر بیشتر اشاره به روند صعودی در بیماران با ویروس کرونا وی در استان گفت: با وجود هشدارها ، هفته گذشته شاهد حضور تعداد زیادی مسافر در گیلان بودیم.

ارسلان سالاری ، گفت موج عفونت ویروس کرونا وی در گیلان سرعت بیشتری گرفته است ، وی افزود: پرستاران و پرستاران گیلان طی 17 ماه گذشته با تمام مشکلات و مشکلات ارائه خدمات به بیماران ، تلاش زیادی کرده اند. و امروز آنها بسیار خسته شده اند.

وی با اشاره به اینکه پایبندی به پروتکل ها و عدم سفر به گیلان تنها نیاز پرستاران و پرستاران است ، گفت: در حال انجام هستند ویروس کرونا من بوده ام صبح.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: افزایش بیماران و اوج آن است جیری ویروس کرونا این به کار پرستاران و پرستاران می افزاید و آنها را خسته می کند: مهمترین کاری که شهروندان گیلانی و هموطنانشان می توانند برای کادر پزشکی انجام دهند این است که مسافرت نکنند ، پروتکل های بهداشتی را دنبال نکنند ، و خطرات را عادی نکنند. ویروس کرونا ای

بیشتر بخوانید  زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد + فیلم

شهروندان و مسافران توصیه ها را نادیده می گیرند

وی ادامه داد: متأسفانه می بینیم برخی از افراد مبتلا به عادی سازی نسبت به این ویروس بی توجه هستند و عدم رعایت پروتکل ها باعث اوج گیری می شود. جیری ویروس کرونا موجود در استان گیلان و.

سالاری با اشاره به زیرساخت های بهداشتی محدود گیلان اظهار داشت: امروز با مجموع بستری شدن بیش از هزار بیمار کرونر در بیمارستان ، به تدریج در حال تکمیل تخت های بیمارستانی در گیلان هستیم.

وی به افزایش تعداد بستری های روزانه کرونر در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: مرگ 15 نفر در یک روز بسیار دردناک و نگران کننده است و روند صعودی را نشان می دهد. ویروس کرونا در حومه شهر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اکنون بیش از 170 بیمار کرونر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند ، گفت: افزودن روزانه بیش از 200 تا 300 بیمار جدید در استان ، گیلان را به وضعیت بحرانی تبدیل می کند. “

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *