بحران آب و آتش در آمریکای غربی شدت گرفت


به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، نسخه آمریکایی یو. اس E.Today گزارش داد ، آتش سوزی شدید ناشی از خشکسالی و دمای شدید باعث سوختن 300000 هکتار یا 121000 هکتار زمین در شش ایالت آمریکا شده است.

شما. اس “امروز ، آتش سوزی در ایالت اورگان ایالات متحده به تنهایی باعث آتش سوزی شد که مساحتی در حدود 144000 هکتار از اراضی این ایالت غربی آمریکا را در برگرفت و همچنین بخشی از دکل های برق را تخریب کرد و در نتیجه 4000 مگاوات از دست داد. انتقال ، “نوشت. امروز ، برق در سایر مناطق ایالت گسترده است.

بحران آب با افت سطح دریاچه

لس آنجلس تایمز همچنین در مورد بحران آب و کاهش بی سابقه دریاچه مید که آب آشامیدنی ایالت های غربی را تأمین می کند ، گزارش داد.

لس آنجلس تایمز گزارش داد که سطح دریاچه مید که به دلیل گرما و نور شدید خورشید و کاهش رودخانه کلرادو در حال تبخیر است ، طی 85 سال گذشته بی سابقه است.

بحران آب و آتش در آمریکای غربی شدت گرفت

ریزش بی سابقه دریاچه مید در آمریکای غربی

گزارش دریاچه دریاچه ، ساخته شده برای ساخت سد هوور در رودخانه کلرادو در مرز نوادا و آریزونا ، آب آشامیدنی 40 میلیون نفر را در هفت ایالت ایالات متحده مانند آریزونا ، کالیفرنیا ، کلرادو ، نوادا ، نیومکزیکو و یوتا تأمین می کند.

90٪ از کشورهای غربی در وضعیت خشکسالی قرار دارند

فاکس نیوز در گزارشی در 6 ژوئیه در مورد وضعیت خشکسالی در کالیفرنیا و سایر مناطق ایالات متحده گفت: “بیش از 90 درصد از ایالت های غربی تحت تأثیر خشکسالی تاریخی و تهدیدآمیز قرار گرفته اند و تابستان امسال تازه آغاز شده است.” این یک معضل است. اکنون زندگی بیش از 58 میلیون نفر در غرب ایالات متحده تحت تأثیر قرار گرفته است.

سال 2020 بدترین فصل آتش سوزی است

ایالت های جنوبی ، به ویژه ایالت های غربی ، هر ساله در سپتامبر به دلیل تغییرات آب و هوا و خشکسالی آتش سوزی مهیبی را تجربه می کنند.

بحران آب و آتش در آمریکای غربی شدت گرفت

ایالت کالیفرنیا در سال 2020 با بیش از 4،100،000 جریب (بیش از 1،650،000 جریب) زمین در مقایسه با فصل آتش سوزی ، شاهد بدترین فصل آتش سوزی در سالهای گذشته است. در سال 2020 فقط پنج آتش سوزی مهم در ایالات متحده رخ داده است که بیشترین آتش سوزی در تاریخ این ایالت است.

** ۱۳۰۲ **

بیشتر بخوانید  ایل هولتا به مشاور امنیتی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید