مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | کل کل بچه با پژمان جمشیدی در مهمونی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: پیمان جمشیدی او متولد 12 سپتامبر 1977 است. پیمان جمشیدی او فوتبال خود را از کشاورز تهران آغاز کرد. پیمان جمشیدی وی متاهل و مجرد نیست سیم درخشانی شب گذشته در برنامه تفریحی ازدواج حاضر شد پیمان جمشیدی فاش شد ضبطی از حضور پیمان یمشیدی در قسمت جدید برنامه مهمان ایرج طهماسب را مشاهده می کنید.

بیوگرافی پیمان یمشیدی

نام: پژمان

نام خانوادگی: جمشیدی

تاریخ تولد: 1356/6/20

حرفه سابق: فوتبالیست

هنر: بازیگری

بازیکن: پرسپولیس

پیمان یمشیدی متولد 22 شهریور 1356 بازیکن سابق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال 2111 در دوران مربیگری میروسلاو بلاژویچ (ملقب به کیرو) در تیم ملی کشورمان برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت شد و جایگزین فرهاد مجیدی شد. آخرین بازیکنی که در اصفهان مقابل سپاهان (1361) پرسپولیس را از زمین خارج کرد، کسی نیست جز پیمان یمشیدی، جناح راست آن روزهای پرسپولیس، از زمانی که شاهد بازی های جذابی بوده ایم.

این روزها هنر یمشیدی را به جای مستطیل سبز در تلویزیون می بینیم و این بار در نقش اول سریالی به نام پیمان. موضوع سریال پیمان درباره زندگی فوتبالیست ها است.یامشیدی درباره سریال پیمان می گوید: چهار ماه است که روی این کار تمرکز کرده ام و امیدوارم کار خوبی انجام داده باشد.

پیمان داستان فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی علیرغم تلاش های فراوان نتوانست تیمی پیدا کند. پیمان کم کم وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از کاهش شهرتش استفاده کند، اما او همچنان در حال و هوای شهرتش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر فوتبالی اش به پایان رسیده است. .

پیمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی مدیر برنامه های پیمان و بهاره رهنام، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی می کند.

پیمان جمشیدی

ازدواج و همسر؟

خواهر و برادرم ازدواج کردند و من هنوز ازدواج نکرده ام و شرایطم اینگونه است. ازدواج حادثه ای است که هنوز برای من اتفاق نیفتاده است، به نظر من ملاک ازدواج اشتباه مهمی است. البته افرادی که با آنها ملاقات و ارتباط داریم از نظر شخصیتی و رفتاری برای ما قابل قبول هستند، معلوم نیست قلاب دلمان کجا گیر کرده است.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | حمله وحشیانه به کلاه فروشی در روز روشن

نکته دیگری که بسیار مهم است این است که حرفی برای گفتن به همسرتان داشته باشید و به فکر روزها و شب هایی باشید که با همسرتان زیر یک سقف زندگی می کنید، البته من دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش پر از هیجان و پرمشغله است. که زندگی اش طوری باشد که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد

چند ماه از حضور پیمان جمشیدی در دوره های آموزشی خلبانی می گذرد. اخیرا ویدئویی در استوری پیمان یمشیدی منتشر شده که پیمان جمشیدی خودش سوار هواپیما شده و با اینکه خلبان اصرار داشت که پیمان این کار را نکرده و او گوش نداد و بلند شد و بعد از چند دقیقه سقوط کرد و خلبان گفت. یا ابوالفضل یا ابوالفضل در سمت سقوط هواپیما در حال حرکت است.

پیمان جمشیدی در سلامت کامل به سر می برد و این فیلم تنها یک شوخی است که پیمان جمشیدی با خلبان خود موافقت کرده و طبق اخبار منتشر شده خلبان ممنوع الخروج شده و پیمان جمشیدی در سلامت کامل به سر می برد.

بازیکن تیم ملی

فوتبالم را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کردم و در تیم هایی چون سایپا، پاس تهران، استیل آذین، فولاد، ابومسلم و پرسپولیس بازی کردم و در تیم پرسپولیس چپ و راست بازی کردم و گلی که در سال 82 به سپاهان زدم. اصفهان و من پرسپولیس را بردم هرگز فراموش نمی کنم.

دعوت او به تیم ملی و گل ملی اش

در جام جهانی 2002 کره و ژاپن به تیم ملی دعوت شدم و تک گل تیم ملی را به تیم ملی گرجستان زدم. سال 90 از فوتبال خداحافظی کردم، البته بعد از آن دو سال تمرین کردم اما بعدها که به بازیگری رسید کاملا از فوتبال غافل شدم.

پیمان جمشیدی

گفتگو با پیمان یمشیدی

من دوست دارم فوتبال تمرین کنم

دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم اما دوست دارم با یک فرصت خوب به دنیای فوتبال برگردم. من در کلاس های مربیگری تا سطح B شرکت کردم و می خواهم تمرین کنم که به نظرم سخت ترین کار دنیاست، اما دوست دارم این کار را در یک مکان خوب با یک تیم خوب انجام دهم.

من به حریفانم احترام می گذارم

سراسر ایران از سریال پیمان استقبال کرد. جنجالی که باعث شد عده ای با بازیگری من مخالفت کنند و از آن انتقاد کنند، بعد از اینکه در تئاتر بازی کردم و قرار شد در زمین بمانم، به وجود آمد. آدم معروف باید جنبه ای داشته باشه که همه نظر بدهند مخصوصا با ما که همه در مورد هم حرف میزنیم. من از این موضوع نگران و ناراحت نیستم و برای حریفانم احترام زیادی قائل هستم. هر کسی می تواند نظر دهد. نظر شخصی من این است که هر کسی در دنیا می تواند هر ورزش یا هنری انجام دهد.

بیشتر بخوانید  جزئیات درآمد و هزینه خانوار در سال 1999 / درآمد خانوار شهری در مناطق روستایی دو برابر شد - اخبار اقتصادی ایران - اخبار اقتصادی تسنیم

اگر یک هنرمند کودک و نوجوان به تیم ملی برود و خوب بازی کند خیلی خوب می شود. من به نظر کسانی که می گویند بازیگر نباید خواننده باشد و فوتبالیست نباید بازیگر شود، احترام می گذارم، اما همیشه به طرفداران و نوجوانانم می گویم که این دنیا با همه امکاناتش برای همه است. بنابراین، هر کاری که فکر می کنید می توانید انجام دهید، زیرا همیشه در مورد آن صحبت می شود.

از حفظ قضیه هندسه تا حفظ دیالوگ نمایش

حفظ دیالوگ برای من سخت نبود. تنها ویژگی خوب من در زندگی حافظه ام است. من ریاضی خوندم من تمام قضایای هندسه را حفظ کردم. اگر در امتحان شماره ام را عوض می کردند، بدبخت می شدم، اما بازی در تئاتر به خصوص نمایش «آرسن …» برایم سخت تر از کار قبلی بود.

گفتگو با پیمان یمشیدی

دوستی شما با پیمان قاسمکنی چگونه آغاز شد؟

پیمان را از سال 1360 می شناسم. اولین بار در مراسمی با خانم بهاره رهنما، همسر پیمان آشنا شدم. من همیشه آرزو داشتم در زندگیم دو نفر را از نزدیک ببینم. شاید چون به ندرت همدیگر را می دیدند. هدیه تهرانی; و پیمان قاسم خانی. خانم رهنما به من گفت که می خواهم یک شب شما را دعوت کنم تا با همسرم آشنا شوید چون همسرم پرسپولیسی است و فوتبالیست ها را خیلی دوست دارد. من هم خیلی خوشحال شدم که فهمیدم او همسر پیمان قاسمکنی است و درخواست او را از خدا قبول کردم. سپس با دعوت به خانه آنها رفتم. فکر کنم یکی با من بود اگر اشتباه نکنم برزو آرمند با من رفت. خلاصه رفتیم با پیمان آشنا شدیم و عاشق شدم. از آن زمان تاکنون دوستی من با پیمان بسیار ماندگار بوده است. پیمان هم عاشق فوتبال است و عاشق فوتبالیست. او و برادرش مهراب هر دو پرسپولیسی هستند. آقای چگینی تهیه کننده مستقل است. سروش صحت هم سرباز است.

پیمان روی صحنه آمد؟

بله، مخصوصاً در روزهایی که فوتبالیست ها آمدند چون پیمان عاشق فوتبال و فوتبالیست است. او همیشه می گوید بزرگترین آرزوی من این بود که فوتبالیست شوم.

فوتبال بانوان این روزها طرفداران زیادی دارد اما بیشتر آنها همچنان طرفدار جدی و پیگیر مردان هستند. چرا فکر میکنی؟

دلیل مهم آن به نظر من خشونت نسبتاً بالای این ورزش است، اما مهمتر از آن اینکه مردان فوتبال را بسیار دوست دارند. زنان ممکن است فکر کنند هر چیزی که مردان خیلی دوست دارند بین آنها و مردان فاصله ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت شاهین صفر اعلام شد+ جدول

بسیاری از زنان نمی دانند که چرا مردان اینقدر فوتبال را دوست دارند؟

فکر می کنم هیجان انگیزترین چیز برای خانم ها چت و گفتگوی بین آنهاست، اما برای آقایان هر چیزی که هیجان انگیز باشد جذاب است. فوتبال یکی از هیجان انگیزترین پدیده های دنیاست، اما مهم ترین چیز این است که گفتم، مردها فوتبال را خیلی دوست دارند، زن ها نفرت انگیز هستند.

ارتباط زنان اطراف شما با فوتبال چگونه است؟

مادر و خواهرم وقتی بازی می‌کردم مرا تماشا می‌کردند و حالا دیگر من را تماشا نمی‌کنند، یعنی مادرم قطعا سال‌هاست فوتبال ندیده است و خواهرم هم همینطور. به طور کلی، زنان اطراف من اغلب فوتبال را دوست ندارند یا خیلی کم آن را تماشا می کنند. مثلا فقط مسابقات مهم ملی را تماشا می کنند.

در مورد فضای خانوادگی تان چیزی بگویید؟ پدر و مادرت چه کار می کنند؟

پدر و مادرم هر دو بازنشسته فرهنگی هستند. مادرم کلاس اولی و پدرم معلم زمین شناسی و زیست شناسی بودند. وی دارای مدرک لیسانس تربیت بدنی و فوق لیسانس زمین شناسی است. پدرش قبل از انقلاب سال ها رئیس هیئت کشتی کرج بود. وی پس از انقلاب رئیس هیئت کوهنوردی کرج شد. به نظر من یکی از بهترین کوهنوردان تاریخ ایران است. مادرم هم والیبال بازی می کرد. خانواده من نسبتاً ورزشکار بودند، اما کلاس برای آنها در اولویت بود. وقتی برادرم در سال 70 در دانشگاه فنی شریف پذیرفته شد، کارم سخت شد و همه انتظار داشتند که در یک دانشگاه خوب درس خوبی بخوانم. به همین دلیل مجبور شدم به تحصیل در رشته فوتبال ادامه دهم. زندگی خانوادگی ما با درآمد کاری آرام بود. من یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارم.

با این عشق به فوتبال، احتمالاً درس را پیچیدی و فوتبال بازی کردی. مادرت عصبانی نشد و شاکی نشد؟

بله، اما مادرم معمولاً از دست پدرم عصبانی می‌شد و می‌گفت: می‌دانی، اما من سعی می‌کردم درس‌های فوتبالم را جدی بگیرم و آن‌ها را راضی کنم. بنابراین وقتی به دانشگاه رفتم، فشار کمتر بود. بعدها که عکس های من در روزنامه ها آمد و عکسم در تلویزیون پخش شد، فضا برای ادامه کار آماده تر شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *