مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید وقتی جواد عزتی غیرتی میشود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مهران مدیری ماجرای غیرتی شدن جواد عزتی را در برنامه دورهمی فاش کرد .


گویا جواد عزتی و سیامک انصاری بر سر صحنه فیلمبرداری بودند با لباس ها و گریم های خاص فیلم ، اما به ناچار مجبور می شوند برای رسیدگی به وضعیت مه لقا باقری همسر جواد عزتی با همان وضعیت صحنه فیلمبرداری را ترک کنند .


جزئیات ماجرا را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید .


محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است . او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، بیشتر در کارهای کمدی بازی کرده است، بازی او در نقش بابا اتی در قهوه تلخ سال های سال فراموش نمیشود.


غیرتی شدن جواد عزتی


جواد عزتی بازیگری را با کار کودک و خیابانی آغاز کرد و برای نخستین بار توسط سعید آقاخانی برای یک کار کودک 90 قسمتی دعوت شد. خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.


تمایلات طنز گونه این بازیگر در سال های اخیر از او چهره ای برای کارگردان های سریال های طنز و اجتماعی ساخته است. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش پیرمرد در مجموعه های باغ مظفر و مرد دو هزار چهره اشاره کرد.


غیرتی شدن جواد عزتی


مه‌لقا باقری بازیگر و کارگردان ایرانی است. مه‌لقا باقری همسر جواد عزتی از بازیگران معروف است. وی با بازی در سریال قهوه تلخ به شهرت رسید.


جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد.

بیشتر بخوانید  2 زلزله امروز جزیره ابوموسی را لرزاند + جزئیات


آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.


یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.


جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 1360 و چند ماه از آقای بازیگر بزرگتر می باشد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *