مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | هتک حرمت به یک معلم در البرز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: علی حجارگشت: اظهار داشت: بلافاصله پس از انتشار فیلم توهین کاسب به معلم مدرسه شیخ فضل الله نوری در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی، اقدامات لازم برای رفع این مهم انجام شد.

وی افزود: قدردانی از معلمان با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان و اولیا، گفتگوی تلفنی وزیر آموزش و پرورش با همکارمان «فریدون گودرزی»، گفتگوی تلفنی و حضور معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش . وی از دیگر اقدامات استان در راستای آرامش همکار متخلف است.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: تکریم معلم با اخلاق و صبور استان به دلیل رفتار نامناسب مدرسه کاسب همسایه شیخ فضل اله نوری در منطقه آموزشی ناحیه چهار کرج از دیگر اقدامات آموزش و پرورش البرز است. برای دلجویی و دفاع از جایگاه.، جایگاه و منزلت معلمان در جامعه جای گرفت.

هاجرگست ادامه داد: معاون وزیر آموزش و پرورش دستان همکار خود را در خانه بوسید که با برکت تحصیل هزاران دانش آموزی که برای توهین مؤدبانه به معلم نایستادند.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه دفاع از ناموس و مقام معلم و حفظ کرامت او در واقع دفاع از حقوق همه مردم ایران است، یادآور شد: استفاده از همه ظرفیت های استان برای به نتیجه رسیدن و برقراری عدالت قانونی برای این بی احترامی است.

بیشتر بخوانید  ساینا و کوییک با چه قیمتی در ونزوئلا عرضه می‌شوند؟

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: این معلم فرهنگی از حق اقدام شایسته صرف نظر کرد اما با توجه به جنبه عمومی جرم موضوع مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت.

«فریدون گودرزی» معاون دبستان شیخ فضل اله نوری ناحیه چهار کرج در هفته جاری مورد توهین یکی از همسایه های مدرسه قرار گرفت و ضارب بلافاصله از معاون و جامعه آموزشی و فرهنگی عذرخواهی کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *