مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | ناراحتی و قهر حامد آهنگی وسط فینال شب‌های مافیا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حامد عنقی استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. حامد عنقی وی با صفورا آغاسی (بازیگر تئاتر گیلان) ازدواج کرده است. حامد عنقی او یک پسر به نام آراد دارد. حامد عنقی با شرکت در مسابقه استندآپ در خندوانه بسیار معروف و معروف شد. حامد عنقیاو از جمله بازیگرانی است که علاوه بر بازیگری به فعالیت های دیپر در زمینه بازیگری، اجرا، نویسندگی و … می پردازد.

بیوگرافی حامد انگی

حامد عنقی (زاده ۲۶ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است.

تحصیل کارا فارغ التحصیل و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علم و صنعت است. از بازیگری شروع کرد و حالا بازی می کند و می نویسد.

او یک خواهر دارد و عاشق ماشین های BMW است.

حامد عنقی

دلیل علاقه حامد آنگی به بازیگری و نویسندگی

زندگی حامد انگگی با فوتبال شروع شد، او در رده جوانان به باشگاه «ملوان بندر انزلی» رفت و در سه رده نوجوانان و جوانان به عنوان مهاجم بازی کرد اما پس از مدتی دیگر ادامه نداد.

در سال دوم دبیرستان در جشن دهه فجر میکروفن گروه اجرا را در دست گرفتم اما گروه خوب بازی نکرد که این شد طمع معلم حرفه ای و فنی ما.

گفت آقا جمعش کن اگه نشد میکروفون رو به من بده حامد من هم کلاس درس می دادم و آواز و تقلید صدا اضافه کردم.

آنجا بود که برای اولین بار متوجه شدم که می توانم برای مخاطبان زیادی اجرا کنم و این مرا تشویق کرد که راهم را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید  تخفیف 90 درصدی همراه اول در بسته های جدید اینترنت و مکالمه + جزییات

حامد عنقی

چگونه حامد عنقی مشهور شد

در سال 1372 در سن 14 سالگی وارد گروه های تئاتر بندر انزلی شد و چند سال بعد برنده جایزه تئاتر دانش آموزی استان در بازی در نمایشی به کارگردانی محمدعلی عزیری شد. در سال 1380 در برنامه جنگ شبانه با رضا نظری شروع به کار کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش های مختلفی چون سفر پرامادورا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز فعالیت حرفه ای او در سال 1380 به دعوت شبکه باران شکل گرفت. و همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و سال ها برای این شبکه برنامه های مختلفی ساخت. در سال 1388 به دعوت حمید خندان به برنامه شب های کیش پیوست و این برنامه را به صورت ماهانه در جزیره کیش اجرا کرد. پس از ورود استندآپ کمدی به برنامه سرگرمی؛ در سال 1395 اجرای برنامه استندآپ را در کندوان آغاز کرد و به شهرت رسید.

از سال 1372 در سن 14 سالگی به همراه بستگانم که در دانشگاه سوره تحصیل کرده بودند وارد گروه های تئاتر بندر انزلی شدم. سپس چند سال بعد با نمایش «درام» به کارگردانی مرحوم محمدعلی آچیری در جشنواره تئاتر دانشجویی استان برنده اولین جایزه بازیگری شدم.

شعر در سال 1380 در 22 سالگی در جنگ شبانه در کنار رضا نظری (کمدین) شروع به کار کرد تا اینکه در سال 1384 به عنوان بازیگر اصلی به گروه تئاتر دیگری پیوست.

او سپس به عنوان نویسنده و کارگردان در نمایش های مختلفی مانند سفر پرامودره، کنکور، ماهواره 1 و 2، کلاس درس، داماد تصادفی، منشی قلابی و غیره کار کرد.

بیشتر بخوانید  واکنش عجیب رونالدو بعد از دیدن جورجینا

حامد انگی پس از اجرای موفق در بهترین برنامه شبکه جام و جم که در شیراز برگزار شد، در سال 1388 و در سن 31 سالگی توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد.

حمید خندان حامد را برای اجرا به کیش برد و حالا از خردادماه ۱۳۹۸ هر ماه با برنامه «شب های کیش» در این جزیره روی صحنه می رود.

اولین اجرای دکلمه حامد عنقی:

اولین نمایش من در کیش با 13 نفر شروع شد، اما در کمتر از یک هفته همه بلیت ها فروخته شد، من به کیش مدیونم چون سی دی هایم از آنجا منتشر شد و معروف شدم.

ازدواج حامد انگی با همسرش:

حامد عنقی در سال ۱۳۸۵ در سن ۲۸ سالگی با خانم صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر گیلان ازدواج کرد.

این دو در حین همکاری با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند، ثمره این ازدواج تنها یک پسر به نام «آراد» متولد سال 1391 است.

حضور موفق حامد عنقی در خندوانه:

اگرچه شوخی های حامد آهنگ مناسبی برای قاب تلویزیون نبود، اما اوخیلی به سرعت خود را با قاب این رسانه وفق داد و از سال 2015 به یک کمدین ثابت برنامه خندوانه تبدیل شد.

آشنایی با آثار حامد انگی

فیلم سینما

● تا کی گریه خواهی کرد ۱۳۹۹-۲

سریال تلویزیونی

● خندوانه – ۱۳۹۴

● لژیونر – 2016

● شش و نیم قهرمان – 2018

● بچه محل – 2019

رسانه خانگی

● جوکر – 1401

● شام ایرانی – 2019

● شب های مافیا – 2019

● ایران 1399-68

بیشتر بخوانید  فائزه هاشمی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت / فیلم

نمایش علمی – 2019

کارایی

● فوتبال – 1399-1400

● شب آواز – 1401-1400

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *