مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | مداحی بهنام بانی در محرم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بهنام بانی یازدهم مهرماه 1366 در شهرستان دامگان از توابع استان سمنان به دنیا آمد. بهنام بانی او در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و دانستن تفاوت سنی آن جالب است بهنام بانی و مادرش فقط 19 سال سن دارد.بهنام بانی خواننده سرشناس کشورمان در مراسم ترحیم در ایام محرم مداحی کرد در ادامه مداحی جدید بهنام بانی می بینید

وقتی بهنام هشت ساله بود همیشه جلوی خط مدرسه قرآن می خواند و از کودکی آرزو داشت خواننده بزرگی شود و کنسرت های زیادی برگزار کند.

پدر بهنام نوازنده آکاردئون بود و می توان آن را یکی از عوامل اصلی گرایش بهنام به موسیقی دانست. زمانی که بهنام بانی تنها 10 سال داشت، زیر نظر پدرش به تدریس و تمرین موسیقی پرداخت. اما پس از چند سال از نوجوانی به صورت حرفه ای تر به یادگیری موسیقی پرداخت و یکی از اساتید او در آن زمان محمد نوری بود. اما پس از مدتی متوجه شد که موسیقی سنتی واقعاً با روحیه او همخوانی ندارد بنابراین با وجود آموزش های زیادی که در زمینه موسیقی سنتی داشت تصمیم گرفت راه خود را با موسیقی پاپ ادامه دهد زیرا معتقد بود موسیقی پاپ بسیار راحت تر است. . .

بهنام بانی

بهنام در سال 1383 وارد دانشگاه شد و تحصیل در رشته مهندسی عمران را در شاهرود آغاز کرد. اما در همان زمان شروع به فعالیت در عرصه موسیقی کرد اما با وجود تلاش های فراوان نتوانست موفقیت چشمگیری کسب کند.

بیشتر بخوانید  کشف یک ژن مرموز که خطر تاج گذاری را دو برابر می کند! / چه کسی این ژن را دارد؟

شروع فعالیت حرفه ای

زمانی که بهنام 19 ساله بود، یعنی در سال 1384، همزمان با تحصیل در دانشگاه، با گروه موسیقی «روژان» آشنا شد و با این گروه شروع به همکاری کرد. لازم به ذکر است مهدی ایاقمایی نیز در این گروه فعالیت داشت.

آغاز شهرت بهنام بانی به مرداد ۱۳۹۴ برمی گردد که با انتشار آهنگ «ارق خاص» توانست خود را به طور رسمی به دوستداران موسیقی معرفی کند. آهنگسازی این قطعه بر عهده «حمید برادران» است. پس از آن آهنگ «من یه دیوونم» با استقبال مخاطبان مواجه شد و می توان گفت که آهنگ «اشکم کرد» جایگاه خود را در دنیای موسیقی تثبیت کرد.

یکی از برنامه هایی که بهنام بانی برای ادامه فعالیت حرفه ای خود دارد تبدیل شدن به چهره ای محبوب و ماندگار است.

بهنام بانی

موفقیت در کنسرت ها

بهنام بانی یکی از خوانندگانی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و در کنسرت هایش به وضوح دیده می شود. لازم به ذکر است وی در اولین کنسرت خود موفق به ثبت رکورد جدیدی در بازار موسیقی کشور شد. تمامی بلیت های اولین کنسرت بهنام بانی که در سالن کنگره میلاد تهران و با 4100 صندلی برگزار شد، در کمتر از پانزده دقیقه به طور کامل فروخته شد و به همین دلیل او رکورد جدیدی را در موسیقی کشور به ثبت رساند.

این خواننده پس از اجرای کنسرت زنده در پایتخت، کنسرت هایی را در شهرهای دیگر نیز برگزار کرد که از آن جمله می توان به شهرهایی مانند رشت، ساری، متل گو، جزیره کیش، چالوس و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  واکنش سفارت ایران در لندن به اظهارات نماینده انگلیس در سازمان ملل

او در کنسرت‌هایش معمولاً آهنگ‌های عاشقم کرد، باسمه، چه بخایی چه نخعی، چی بی‌غم، من یعنی دیوونم، آخماتو و خان، حامی دنیام، آشا خاص و چند آهنگ جدید دیگر از ساخته‌های حامد برادران را اجرا می‌کند.

بهنام بانی

لازم به ذکر است که حامد برادران آهنگسازی و تنظیم اکثر آهنگ های بهنام بانی را بر عهده دارد. البته افراد دیگری نیز برای برخی از آثار او این وظیفه را انجام داده اند که از جمله آنها می توان به راشا تقی پور، آصف باجرم زاده، حسام فرهی، میلاد فرهودی و مجتبی تیموری اشاره کرد.

بهنام بانی

عاطفه حبیبی، فرجام خیراللهی، حمیدرضا یوسفی، نگین مرادی، امیر مسعود میرداماد، مجتبی تیموری و حسام فرهی معمولا ترانه سرایان اکثر ترانه های بهنام بانی هستند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *