ببینید | طناب کشی هدیه تهرانی با دوستانش در سیزده بدر



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: هدیه تهرانی در سال 1386 در سن 35 سالگی با آقای هومن بهمنش فیلمبردار 27 ساله ازدواج کرد اما کمتر از یک سال بعد زندگی او به طلاق ختم شد و پس از طلاق آقای بهمنش ازدواج کرد. هدیه تهرانی او هنوز مجرد است. هدیه تهرانی محسن گرایی بازیگر فیلم «همه چیز» به همراه دیگر بازیگران این فیلم در اولین شب اکران مردمی این فیلم در سینما فرهنگ حضور یافتند.

نام: هدیه

نام خانوادگی: تهرانی

متولد: 4 تیر 1351

فعالیت: عکاس و بازیگر

محل تولد: تهران

زمینه فعالیت: سینما و تئاتر

تصادف و مرگ هدیه تهران

در سال 1353 در یک سانحه رانندگی به شدت مجروح شد و دقایقی بعد وقتی به هوش آمد فوت کرد.

شدت تصادف به حدی بود که او ماه‌ها در بیمارستان دراز کشید تا بهبود یافت.

هدیه تهرانی

هدیه یک ورزشکار حرفه ای

او همچنین یک ورزشکار حرفه ای است، از یک شناگر تا یک قهرمان تای چی.

وی در سال 1392 به عنوان نایب رئیس کمیته بانوان در رشته تای چی در فدراسیون ووشو منصوب شد و هم اکنون دارای یک باشگاه ورزشی در تهران است.

ماجرای دستگیری هدیه تهرانی

وی که یکی از حامیان محیط زیست و حیوانات است، در روز 13 فروردین 1395 به دلیل تجمع در حمایت از حقوق حیوانات برای چند ساعت بازداشت و در نهایت آزاد شد.

بیشتر بخوانید  رفع ممنوعیت ترک سرپرست والیبال و فیزیوتراپیست از دهکده ورزشکاران

وی همچنین با حضور در مراسم شمع افروزی با جان باختگان سرنگونی هواپیمای اوکراینی ساقط شده توسط پدافند سپاه ابراز همدردی کرد.

او در اکثر فعالیت های اجتماعی مانند کمک به آسیب دیدگان سیل، زلزله، جمع آوری زباله از طبیعت و … فعال و قابل تحسین است.

هدیه تهرانی

خانواده هدیه تهرانی

رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی و اصالتاً گرگانی است. این بازیگر با وجود نام خانوادگی اصالتا گرگانی است. تهرانی مادر هدیه نیز اهل گرگان است و این زوج پس از ازدواج چندین سال در تهران زندگی کردند و دختر هدیه در سال 1330 در تهران به دنیا آمد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که به نویسندگی و شعر مشغول است و نوشتن فیلمنامه شبی با هدیه تهرانی یکی از کارهای خواهر این بازیگر است.

همسر ناصر تقوایی کارگردان سینما، نویسنده و عکاس کشورمان با هدیه تهرانی در رابطه خانوادگی است.

علایق و استعدادها هدایای تهرانی

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که ارتباط خوبی با طبیعت و راه های حفاظت از محیط زیست دارد.

طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه این هنرپیشه است و او در اوقات فراغت خود این کار را انجام می دهد و علاقه زیادی به وسایل و اشیاء قدیمی دارد.

هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری، مربیگری تاچی چوان را بر عهده دارد و در شهریور 1392 به عنوان نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد.

عکاسی یکی دیگر از مشاغل هدیه تهرانی است و نمایشگاه عکس در سال 1367 توسط خانم بازیگر برپا شد.

هدیه تهرانی

حضور فعال هدایای تهرانی در مناطق سیل زده

بیشتر بخوانید  کشف 282 کیلوگرم انواع داروها در بخش شرقی استان تهران

روزهای پایانی سال 1376 و فروردین 1377 حوادث تلخی را به دنبال داشت و سیل ویرانی را در نقاط مختلف ایران به راه انداخت. هدیه تهرانی از اولین روزهای وقوع سیل در مناطق سیل زده گلستان حاضر شد و به امداد رسانی پرداخت و با جمع آوری و توزیع کمک به هلال احمر و مردم، دست به دامان مردم سیل زده شد.

ازدواج هدیه اجباری

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس و محبوبی است که می تواند خود را به عنوان تنها سوپراستار زن تاریخ سینما معرفی کند. این بازیگر کشورمان دو بار در معرض شایعاتی پیرامون ازدواجش قرار گرفته است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

هدیه تهرانی و هومن بهمنش در حال ازدواج هستند

این هنرمند در اولین روزهای سال 86 یکی از وحشیانه ترین اتفاقات زندگی شخصی خود را تجربه کرد.

ازدواج او با هومان بهمنش، فیلمساز سرشناس این روزها، خبری بود که در اوایل سال 86 به یکی از شایسته ترین عناوین رسانه ای تبدیل شد، اما نه از سوی بازیگر زن و نه خانواده اش تایید نشد.

انتشار این خبر و رسانه ای شدن آن اگرچه با تاییدی همراه نبود، اما به قدری گسترده بود که اکثر رسانه های آرشیو خبرهایی مبنی بر ازدواج و جدایی این بازیگر زن در سال 86 دارند.

هدیه تهرانی و علی انصاریان با هم ازدواج کردند

خبر دیگر از ازدواج هدیه تهرانی ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست کشورمان بود. مادر هدیه تهرانی شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان را تکذیب کرد و بعد از این اتفاق هیچ اتفاق مهم دیگری درباره ازدواج هدیه تهرانی گزارش نشد.

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین که خبرهای خوبی برات داره! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

واکنش تهرانی هدیه به شایعات پیرامون ازدواجش

انتشار اخبار ضد و نقیض درباره ازدواج هدیه تهرانی با واکنش جالب وی همراه بود و در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید چرا به این خبر واکنشی نشان ندادید، گفت:

من نمی توانم هر روز فکر کنم که این مجله های زرد سالی هشت بار به من شوهر می دهند، منطق می گوید حتی اگر بخواهیم تعداد طلاق ها را بشماریم، با توجه به اینکه من هنوز بعد از سه ماه و ده روز در زمان مناسب ازدواج می کنم. ده سال نمیتونم شوهرمو عوض کنم توقع داری به این چیزا فکر کنم بذار برم بگم چرا اینطوری میگی؟ سپس تیترها: هدیه تهرانی با حضور در مجله ما از ده ازدواج در سال خودداری می کند!


دیدگاهتان را بنویسید