ببینید | شوخی حامد آهنگی با اسم فینالیست جوکر



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مسابقه جوکر میزبان یا میزبان یا جوکر به فارسی دارد. در هر فصل، چند هنرمند 6 ساعت فرصت دارند تا در خانه ای مجهز با برنامه های مختلف به یکدیگر بخندند و بدون اینکه به خودشان بخندند، آنها را از بازی حذف کنند.

«جوکر» در قسمت اول فصل پنجم خود رکورد جالبی را از نظر تعداد رای مثبت تماشاگران به ثبت رساند. با توجه به رای های ثبت شده در فیلیمو، این قسمت از جوکر توانسته 99 درصد از آرای مثبت مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

جوکر حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمانت، علی اوجی، مجید واشگانی، علی مشادی و مهران گفوریان در این قسمت حضور دارند و به گفته ورزشکاران، این گروه را می توان “گروه مرگ” در برنامه جوکر.

فضای کلی اتاقی که شرکت کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن برگزار می شود، طراحی مشابه فضای خانه است و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه می باشد. علاوه بر اتاق برای شرکت کنندگان، اتاقی برای لوازم جانبی و آرایش نیز وجود دارد. شرکت کنندگان در طول بازی هر زمان که بخواهند به این اتاق می روند و از آنجا ابزار می آورند یا ظاهر خود را تغییر می دهند تا دیگران را بخندانند.

چه کسی میزبان مسابقات جوکر است؟

به نظر می رسد یک گزینه جدی تنها گزینه برای شما باشد. سیامک انصاری. بازیگر با حالتی خنده دار در سریال 90 شب در حالی که از رفتار وحشی ها گیج شده بود با بی احتیاطی به دوربین خیره شد. چنین شخصیتی اکنون قرار است مسابقه ای را در جوکر بازی کند که در آن خنده اساساً مجازات است.

بیشتر بخوانید  با این ۵ ترفند ذهن دیگران را بخوانید

بازیگران فصل اول سریال جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم جوکر

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

بازیگران فصل سوم سریال جوکر

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر گفارمنش در ترسناک ترین و خنده دارترین قسمت ایرانی فصل سوم جوکر حضور دارند.

مهمانان فصل چهارم سریال جوکر

شهاب عباسی، پوریا پورسرخ، یوسف سجادی، سیاوش مفیدی، مهران رجبی، یوسف تجموری، بهزاد محمدی، علی صالحی.


دیدگاهتان را بنویسید