ببینید | شوخی بامزه پسر تپلی در عصرجدید با احسان علیخانی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: در برنامه عصر جدید شرکت کنندگان می توانند به صورت فردی یا گروهی در رشته های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله آواز، جادو، آکروباتیک، کمدی، ذهن خوانی، ریاضی، بیت باکس، ژیمناستیک، هماهنگ سازی، هنرهای رزمی، نمایش، پارکور و ریتمیک حرکتی به رقابت بپردازند. شرکت کن عصر جدید توانایی های مختلفی را از سراسر ایران جذب می کند.

هر شرکت کننده سعی می کند با نشان دادن استعداد خود به صورت زنده و گرفتن یک سفید یا رای داوران حاضر را تحت تاثیر قرار دهد. داوری برنامه در فصل اول و دوم بر عهده امین حاجایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی بودند. احسان علیخانی تهیه کنندگی و اجرای برنامه را بر عهده دارد و در فصل سوم امین حیایی به همراه مجید اسمعلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوری فصل سوم فصل جدید را بر عهده دارند.

زمان جدید پخش شب در ماه مبارک رمضان

روابط عمومی شبکه سه سیما همانند سال های گذشته اعلام کرد که این شبکه در ماه مبارک رمضان با مجموعه ای از تولیدات شامل ویژه برنامه های تلویزیونی قند و افطار، نماز، سریال، خطبه، سخنرانی مذهبی و … میزبان مخاطبان خود خواهد بود. بر روی

ویژه برنامه صبحگاهی ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه من» از ساعت 15 تا 18 از شبکه نجم الدین الشریعه پخش می شود.

بیشتر بخوانید  تأخیر دو ساعته ادارات و مدارس برای فردا

ویژه برنامه افطاری ماه مبارک رمضان با اجرای ماموریت بوذری هر روز از ساعت 18:45 میزبان لحظات افطاری مخاطبان شبکه سه خواهد بود.

«ضیافت دوستان» به قرائت دعای معجم مطیعی اختصاص دارد که هر شب ساعت 00:15 بامداد از شبکه سه پخش می شود.

سخنرانی حجت الاسلام رفیعی همه روزه از ساعت 11 از شبکه سوم سیما پخش می شود.

جزء خوانی قرآن کریم هر روز ساعت 14:45 به صورت زنده از حرم حضرت معصومه (س) پخش می شود.

از دیگر برنامه های شبکه سه در ماه مبارک رمضان، برنامه «بدون توقف» با محتوای مطالعات دینی، معرفتی، صهیونیستی و بررسی ابعاد روز جهانی قدس خواهد بود که هر روز ساعت 18 پخش می شود. : 15.

برنامه حدیث زندگی شرح حدیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری است که هر شب بعد از اذان مغرب از سایت سه سیم پخش می شود. این برنامه به تبیین احادیث با موضوعات اخلاقی و دستورات زندگی مؤمنان می پردازد.

سریال «نجلا 2» که از ابتدای نوروز میزبان مخاطبان خود است، در ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر روز از ساعت 20 پخش می شود.

یکی دیگر از برنامه های شبکه سه در ماه مبارک رمضان «هشتگ عصر جدید» است که هر روز ساعت 21 پخش می شود. این برنامه به مرحله پیش تولید و احراز استعدادهای شرکت کننده در برنامه «عصر جدید» اشاره دارد.

سری جدید برنامه های «میدون» همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می شود که در آن فعالان تجاری و اقتصادی به رقابت با یکدیگر می پردازند. نمایش «میدان» روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 22 پخش می شود.

بیشتر بخوانید  چرا زنان در سینمای دفاع مقدس ناپدید شدند؟

همچنین برنامه های «عصر جدید» و «زوج جدید» در ماه مبارک رمضان، هفته ای 2 شب بعد از خبر ساعت 22:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

برنامه «عصر جدید» روزهای شنبه و یکشنبه و برنامه «زوج» روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از اخبار ساعت 22 از شبکه سوم سیما پخش می شود.


دیدگاهتان را بنویسید