ببینید | شهرام قائدی فینال سریال جوکر را منفجر کرد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سریال جوکر این یک برنامه شوخ، جذاب و پرطرفدار است.سریال جوکر کارگردان: احسان علیخانی. سریال جوکر محصول ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. سریال جوکر چندین فصل وجود دارد که در هر فصل 8 هنرمند از کشور به رقابت می پردازند. پخش سریال جوکر از آذر ماه 1400 از شبکه خانگی آغاز شده است.

بازیگران فصل اول سریال جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم جوکر

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

داستان سریال جوکر

در این مسابقه مفرح و سرگرم کننده، تعداد زیادی از افراد مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و حتی داخل خانه برای خنداندن یکدیگر به رقابت می پردازند، اما چالش اصلی این است که به خودشان نخندند. این برنامه از نمونه های موفق خارجی الگوبرداری شده است

درباره سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی در سال 1400 فیلمبرداری شده است. این سریال محصول ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

بیوگرافی شهرام قائدی

نام: شاخام

نام خانوادگی: قائدی

محل تولد: استان فارس

متاهل: متاهل

بچه ها: سارینا

سریال جوکر

بیوگرافی شهرام قائدی بازیگر سریال جوکر

نام اصلی او ابراهیم و آخرین فرزند خانواده است، تا دیپلم ادامه تحصیل نداد، متاهل است و زندگی جالبی دارد، همیشه درگیر ورزش حرفه ای است.

بیشتر بخوانید  قیمت شاهین سقوط کرد + قیمت جدید انواع شاهین

«شهرام قائدی» در شهرستان کیروکارزین در 175 کیلومتری جنوب شیراز و در استان فارس به دنیا آمد. او در سال های 69 و 70 به تهران آمد. اولین کار تلویزیونی او «خودرو شماره 11» بود و بعدها در سریال «بازگشت پرستو» بازی کرد. قائدی معتقد است بازیگری اش از زیر صفر شروع شد نه از صفر… او می گوید: بازیگری مهمترین دغدغه زندگی من است، شاید بدون بازیگری هیچ چیز برایم خوب نباشد.

«شهرام قائدی» از جمله بازیگرانی است که در سال های اخیر توانسته نام خود را به عنوان هنرمند در جامعه هنری مطرح کند. او خود در همان سال با کارگردانان مطرحی چون; قطب الدین صادقی، گلاب آدینه و… گفت: می توانستم همزمان بازی کنم، اما بلوغ کافی برای حضور در مقابل دوربین ندیدم، به هر قیمتی نمی خواستم بازیگر شوم. من در زمان خودم بازیگر می‌شوم. «نقش‌هایی که بازی می‌کنم برای آدم‌های ضعیف نیستند و تمام تلاشم را می‌کنم تا آنها را به بهترین شکل بازی کنم.

شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری فارس از اتفاقات سال های کاری خود گفت و به نقد کمدی ایرانی پرداخت.

سریال جوکر

سریال جوکر همسر و فرزند شهرام گدیا

شهرام قائدی متاهل و همسرش دختر عمویش است که یک دختر به نام سارینا نیز دارد.

شهرام قائدی درباره دخترش سارینا می گوید: دخترها پدر هستند و مثال این عبارت در مورد سارینا قائدی بسیار صادق است. این پدر و دختر نه تنها از نظر ظاهری شبیه هم هستند، بلکه با گوش دادن به صحبت های سارا متوجه می شوید که خون پدر با بداهه بسیار در شوخی و نگاه مشترک به برخی مسائل در رگ های این دختر جاری می شود.

بیشتر بخوانید  (ویدئو) حذف تصویر لیونل مسی از ورزشگاه نیوکمپ

سارینا منتقد خیلی خوبیه.بهتره بگم منتقد بی رحم وقتی به نقد فیلمام میرسه قبول نمیکنه که من پدرش هستم و راحت نقد میکنه.بعضی وقتا اینقدر به حضور من تو فیلم ظلم میکنه. بازی کی بهت شهریه میده یا غذا و البته سارینا جواب میده اگه بازی نکنی کمتر میخوریم.

سریال جوکر


دیدگاهتان را بنویسید