مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | رقص جنجالی سام درخشانی با هوادارش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سام درخشانی 31 تیر 1354 در تهران به دنیا آمد. سام درخشانی او ازدواج کرده. همسر سام درخشانی اینم عسل امیرپور سام درخشانی او پست خود را در اینستاگرام به روز کرد.

نام: سم

نام خانوادگی: درخشانی

تاریخ تولد: 21 تیر 1354 در تهران

سالهای فعالیت: از سال 1999

تحصیلات: دیپلم تجربی و دانشجوی تئاتر

زن: عسل امیرپور

فرزندان: دختر و پسری به نام برکه و برسام

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 و فارغ التحصیل رشته تجربی و دانشجوی بازنشسته تئاتر است. سام درخشانی دوره بازیگری را در آموزشگاه بازیگری سمندریان گذراند و با سریال کابوس ها وارد دنیای بازیگری شد.

بعد از آن با بهشت ​​آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، معشوقش، و اخیراً در یک سلسله سال برف و بنفشه، و چند نفر از ما، روزهای زیبا و دست نخورده، این بار به رنج ادامه داد. .

عروسی سام درخشانی

سام درخشانی بعد از تمام شایعات پیرامون ازدواجش سرانجام در ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ با اسالا امیرپور ازدواج کرد.

درخشانی خودش یک بازیگر باسابقه و محبوب است و مطمئناً چیزهای زیادی در مورد او می دانید، اما بد نیست از همسرش که عسل امیرپور نام دارد و متولد 1362 است بدانید. او به عنوان مربی بدنسازی کار می کند، اما دارای مدرک نقاشی است. بنابراین او نقاشی می کند و جالب است بدانید خواهر سام درخشانی هم نقاش است و به گفته سام خانه آنها اکنون به گالری نقاشی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید  آیت الله علم الهدی: شیوع ناهنجاری ها در جامعه باعث فساد جوانان می شود

سام درخشانی

بخشی از مصاحبه خوانا با سام درخشانی و همسرش

آشنا و نازنینم

سام درخشانی: من و عسل یک دوست خانوادگی داشتیم که ما را به یک مهمانی خانوادگی دعوت کرده بود. در آن مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه یافت. بعد از مدتی خانواده هایمان با هم رفت و آمد کردند و همین باعث شد که اخلاق و روحیه همدیگر را بیشتر بشناسیم و در نهایت به ازدواجمان منجر شد.

عسل: اولش فکر نمی کردم من و سام با هم ازدواج کنیم، اما کم کم این حس را پیدا کردیم که می توانیم زندگی مشترکی را بسازیم.

نگهبان مخالفی که شکست

سام درخشانی: یک بار به تنهایی پیش پدر و مادر عسل رفتم و در مورد ازدواجمان با آنها صحبت کردم. لطف کردند و گفتند با اطلاعاتی که از من دارند با این ازدواج موافق هستند. چون با توجه به شرایط کاری صنف ما ابتدا کمی احتیاط به این موضوع داشتند اما به دلیل تبادل نظری که بین دو خانواده صورت گرفت و منجر به آشنایی دو خانواده با یکدیگر شد، در نهایت این مسئولیت روی من افتاد و عسل انداختند و تصمیم نهایی را به ما واگذار کردند. بالاخره یک روز من و خانواده ام به خانه عسل رفتیم، شام خوردیم، گپ زدیم و در نهایت تمام جلساتی که منجر به ازدواج من با عسل شد را ترتیب دادیم.

عسل: همانطور که سام گفت، ناخودآگاه کمی نسبت به حرفه او تردید وجود داشت، اما همه چیز آنقدر سریع اتفاق افتاد که ممکن است باور نکنید. سام مردی است که تصمیمات خیلی فوری می گیرد. بعد از اینکه با خانواده‌هایمان آشنا شدیم و آشنایی‌مان به پایان رسید، یک روز سام به من گفت: «دو روز دیگر می‌آیم جلسه» و واقعاً این کار را کرد و اتفاقاتی که بعد از آن افتاد، یکشنبه افتاد و …

بیشتر بخوانید  استاندار قزوین: تمام دستگاه‌های مسئول حوزه کرونا عملکردشان را هفتگی گزارش دهند- اخبار قزوین - اخبار استانها تسنیم

فرزندان سام درخشانی

خود درخشانی یک دختر و یک پسر به نام های برکه و برسام دارد.

سام درخشانی دو سال پس از ازدواج برای اولین بار در ۲۲ آذر ۱۳۹۶ پدر شد و دخترش برکه به دنیا آمد.

برسام فرزند سام درخشانی متولد 1 مهر 1395 است و آقای بازیگر برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.

سام درخشانی

دنیای بازیگری سام درخشانی

درخشانی خود حضورش در دنیای هنر را با گذراندن دوره بازیگری در کلاس های سمندریان آغاز کرد و ابتدا با سریال شبزگان در سال 1378 وارد دنیای بازیگری شد و سپس در سریال هایی چون بهشت ​​آبی، همسفر، خانه پدری، معشوق، سال ها. از برف و بنفشه، چند نفر، روزهای زیبا، نه رنج و … نقش داشت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *