ببینید| تصاویر جدید از کبودی های هالک ایرانی


سجاد غریبی او که این روزها به هالک ایرانی ملقب است، بار دیگر در حاشیه قرار گرفته است. سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است سجاد غریبی او به اندازه معروف ترین ورزشکاران طرفدار دارد. سجاد غریبی مدعی شد قهرمان پاورلیفتینگ استان بوچر شده است. سجاد غریبی در سال 2010 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک این رشته شد. سجاد غریبی او به دلیل اندام عجیب و شباهتش به هالک ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، ناگهان به شهرت دست یافت.

گوریل قزاقستانی هالک ایرانی را شکست داد هالک ایرانی تسلیم نمی شود

مراسم زنده مسابقه بوکس بین سجاد گریبی و گوریلا قزاقستان برگزار شد.

این مبارزه تحت نظارت هیچ سازمان رزمی نیست و فقط یک آزمایش قدرت است.

در رسیورهای سیاه و سفید، حریف سجاد با پیژامه سبز راه راه خود متمایز می شود

هالک ایرانی تسلیم نمی شود

پس از ماجرای جنجالی دیدار با مارتین فورد و اتفاقات ناخوشایند، این ستاره شبکه های اجتماعی از دعوای جدیدی خبر داد.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکشنبه ۱۸ مردادماه سال جاری در دبی به مصاف حریفی از قزاقستان می رود.

حریف او این بار مارتی فورد نیست. یومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان در شبکه های اجتماعی بیشتر شناخته شده است و حالا رسانه های ایرانی لقب گوریل قزاقستان را به او داده اند.

سجاد غریبی

درآمد نجومی از مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد

سجاد گریبی ورزشکار ناشناخته ایران است اما به اندازه معروف ترین ورزشکاران طرفدار دارد. او مدعی است در رشته پاورلیفتینگ قهرمان استان بوچر شده است اما در سال 1390 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک این رشته شد. سجاد غریبی به دلیل اندام عجیب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، ناگهان به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  آمار مربوط به مرگ های تاجگذاری در ایران در سه شنبه ، 26 آگوست 1400

تصاویر منتشر شده از مبارزه او با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرد. قرار است دیدار رسمی این دو نفر در تاریخ 11 فروردین در سالن O 2 برگزار شود اما این دو نفر که در دبی هستند برای اولین بار روز پنجشنبه با یکدیگر ملاقات کردند. نکته عجیب تضاد تفاوت قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار با وجود اینکه لقب هالک ایرانی را به خود اختصاص داده است، به وضوح از رقیب خود کوتاه قدتر است و به نظر می رسد این موضوع در مسابقات فروردین ماه برای او مشکل ساز باشد. انتشار این تصاویر باعث شد تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار فتوشاپ شده یا با تکنیک های خاصی گرفته شده است.

همه به آن می گویند “شرم آور” و “مضحک” و “رسوایی”. می گویند همه اینها دروغ بوده است. از کارهایی می گویند که فتوشاپ نمی تواند انجام دهد و به جای آن چه گنجشک هایی می تواند نقاشی کند و به جای آن قناری به ما بدهد! همه از قدرت و نفوذ شبکه های اجتماعی حرف می زنند تا بالاخره چیزهای جعلی و جعلی را از یک جایی به بعد از اصل پاک کنند و پشت سر هم به فضای مناسب بزنند! فیلم مبارزه سجاد قریب که به دلیل قد بلندش به هالک و هرکول ایرانی معروف است با مارتین فورد انگلیسی را حتما دیده اید.

بیشتر بخوانید  فوری؛ زلزله ۴/۴ ریشتری مازندران را لرزاند

این ویدئو این دو را در دبی نشان می دهد که پس از شعارهای فراوان، زمانی که قریب توسط فورد به عقب پرتاب شد، روبرو شدند. اکنون بسیاری از کاربران به بهانه انتشار این دعوای تا حدی غیرجذاب، ویدئوها و فیلم های گذشته را به اشتراک گذاشته و آنالیز می کنند. فیلم‌های دعواهای قبلی او که حالا خیلی‌ها گفته‌اند ساختگی هستند و تمام مشت‌هایی که در تمرین می‌زند بی‌معنی و بی‌معنی است.

علاوه بر سوالات و بحث های کلی دیگر. سجاد غریبی کیست و هالک ایرانی چه شد؟ آیا پول است؟ چند تا؟ اگر اشتباه می کردیم و فکر می کردیم که سجاد گریبی حداقل از هالک سبز و جنگجو و مبارز فیلم های هالیوود چیزی ندارد. اما در واقعیت چه؟ آیا او با همان تمرینی که امکان پیش بینی دیدار رسمی را فراهم می کند به مصاف رقیب خود خواهد رفت؟ زمان کمی برای شنیده شدن این دو مبارز در فضای مجازی نیست. دلیل این امر ملاقاتی است که قرار است این دو نفر در تاریخ 11 فروردین با هم داشته باشند، یعنی حدود یک ماه دیگر. ظاهراً این مسابقه قرار است در چهار نوبت دو دقیقه ای و زیر نظر اتحادیه حرفه ای بوکس برگزار شود. هالک ایرانی در اواسط دهه 90 در اینستاگرام به شهرت رسید. اکانت اینستاگرام او ظاهر شد و حتی پس از نبردی شدید در دو روز گذشته، فالوورهای بیشتری را در صفحه خود به دست آورد.

درباره جوانی متولد 1370 در اهواز است که سابقه ورزش حرفه ای ندارد و خودش می گوید فقط سابقه بدنسازی و بوکس را دارد. این در حالی است که فورد سال هاست به تمرین هنرهای رزمی ترکیبی می پردازد و یکی از علاقه مندان جدی این ورزش به حساب می آید. تناقضی که منجر به گمانه زنی در مورد مبلغ هنگفتی شد.

بیشتر بخوانید  عقب‌ماندگی دستمزد از تورم/ کارگر تهرانی با مزد زیر ۲۵ میلیون فقیر است

هالک ایرانی

روزنامه هفت صبح در این باره نوشت: فروش بلیت بازی 11 فروردین بین سجاد غریبی و مارتین فورد از مدت ها قبل آغاز شده و قیمت پایه هر بلیت 40 پوند معادل یک میلیون و 500 هزار تومان است. تومان.” محل برگزاری این مبارزه یعنی O2 Arena حدود 20 هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمامی صندلی ها، بلیت فروشی بالغ بر 30 میلیارد تومان خواهد بود. او و اسپانسرهایش مطمئناً درصدی از درآمد این مبارزه را خواهند گرفت. علاوه بر این، صفحه اینستاگرام او نیز به همین دلیل رونق بیشتری پیدا کرده است.» در این میان برخی ادعاها می گویند که او فقط برای شرکت در این مسابقه 300 هزار دلار دریافت می کند، اگرچه این مسابقات در نهایت برگزار نشد، اما درآمد هنگفتی برای هر دوی آنها به همراه داشت.

هالک ایرانی

سبک تمرینی عجیب او پیش از این مورد سوال طرفداران قرار گرفته بود و فورد ویدئوهای عجیب منتشر شده از او را “شرم آور” خواند. این ورزشکار انگلیسی مدعی شد که پیروزی در فروردین ماه مقابل غریب برای او دستاورد خاصی نبوده است. فورد قبلا به میرور گفته بود: «فقط می‌خواهم سرش را بکوبم». این هیچ حس پیروزی یا غرور به من نمی دهد، زیرا اساساً فکر نمی کنم او چیزی برای ارائه داشته باشد که باعث غرور من شود. این مبارزه برای من برای پاک کردن مزخرفاتی است که در چند سال گذشته آغاز شده است.»

دیدگاهتان را بنویسید