ببینید | ترس حامد آهنگی از سحر زکریا در برنامه شب آهنگی



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سحر زکریا 2 مهر 1352 در اراک به دنیا آمد. سحر زکریا او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر زکریا او را به عنوان مدیری می دیدند که در سریال های مربوط به مهران بازی می کرد. سحر زکریا ماجرای الکاریش در رسانه ملی توقیف شده است.

خلاصه صحبت های سحر زکریا در مورد تحریم القریشه

آیا می توان در ایران زندگی کرد اما این محدودیت ها را تجربه نکرد؟ هم تلویزیون و هم سینما برای یک نظام و حکومت کار می کنند، اما من نمی فهمم چرا این همه تفاوت بین آنها وجود دارد. در سینما اگر مو یا لباس عجیب و غریب بپوشید اشکالی ندارد اما در تلویزیونی که برای همین سیستم است این قابل قبول نیست.

ما حتی نمی توانیم در تلویزیون آرایش کنیم. محدودیت هایی در تلویزیون وجود دارد که اصلا نمی توان آنها را تعریف کرد. زنان در کمدی هرگز نمی توانند خود را نشان دهند و دیالوگ ها و شخصیت های خوب همیشه برای مردان است. مهم ترین سوالی که دارم این است که چرا در یک جامعه دو سازمان (سینما و رادیو) اینقدر با هم متفاوت هستند؟

وی افزود: من به عنوان اولین زن قرار بود عکسم را روی بیلبوردهای شهر بگذارم که آقای احمدی نژاد آمد و شرایط از آنچه بود سخت شد. وقتی بازیگرهای فعلی را می بینم غبطه می خورم که می توانند اینقدر راحت باشند، البته همین آزادی فقط برای بعضی از بازیگران است.

بیشتر بخوانید  رای دادگاه ویلموتس صادر شد

در میان املاک، برخی از افراد مورد علاقه این بازیگر هستند که تصاویر کشف شده آنها چندین بار در خارج از کشور دیده شده است، اما همچنان تلویزیون با این افراد کار می کند. آن موقع اصلاً با ما اینطور برخورد نمی کردیم، اگر این کار را می کردیم حفاظت رادیو پدرمان را می گرفت. من به خوبی و بدی این قوانین کاری ندارم، فکر می کنم اگر قانون است باید برای همه قانون باشد.

خانم هایی در سینمای ما هستند که سنشان هم زیاد است و در عروسی دخترشان در آمریکا با مستر ابی می رقصند، اما برمی گردند و در ایران کار می کنند! به نظر من این تناقض جالب است. من به شخصه سعی کردم همه شرایط تلویزیون را بپذیرم اما می بینم کافی نیست. نه تلویزیون و نه سینما نمی توانند یک مورد را نشان دهند که گفتم سحر زکریا، به همین دلیل شما را منع کردیم.

به نظر شما دلیل ممنوعیت کار من چیست؟ بله، دلیلش این است که فریاد زدم و از مسئولان واکسن خواستم. سپس آقای بازیگر برای فایزر به آمریکا می رود و بدون مشکل برمی گردد. .

و من در آن سریال خیلی سختگیرتر از خانم ولدبیگی و دهگان بودم. پدرم در سریال پوورچین نقش آفرینی کرد. گوشی را به لب هایم مالیدند تا رنگ لب هایم را نبینم. از یه جایی به بعد اینقدر اذیتم کردند که اینو پوشیدم نپوش که گفتم دیگه عوض نمیکنم و اگه مواظب باشین لباسام از جایی به اونجا عوض نمیشه سلسله.

این اتفاق سال ها پیش برای من افتاد که به امارات سفر کردم و در آنجا به طور تصادفی حجاب داشتم. وقتی به ایران برگشتم، امنیت شبکه من را زیر سوال برد. چرا؟ چون آقایان گفتند حجاب شما درست نیست! درد من همین تبعیض هاست.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

سحر زکریا

بیوگرافی صحرا زکریا

نام: سحر

نام خانوادگی: زکریا

زمینه فعالیت: بازیگر

تولد: 2 اکتبر 1973

محل تولد: اراک

محل زندگی: تهران

سحر زکریا

دلیل ازدواج نکردن آنها با سحرکریا

او می گوید: «ازدواج نکردن نباید به این معنا باشد که فرصت یا ناامیدی ندارید. وقتی 40 سال است که ازدواج نکرده اید نشان می دهد که در این موضوع کمی سخت گیری کرده اید و شغل و تحصیل شما در اولویت بوده یا فرد مورد نظرتان را پیدا نکرده اید.

به همین دلیل است که نباید از ترس تنها ماندن یا اینکه دوستان دیگر با شما ازدواج کرده اند و شما هنوز آزادید، تن به ازدواج نخواهید داد، اما باید رای دهنده باشید. متأسفانه برخی از زنان ما بر اساس معیارها و معیارهای غلط سر سفره عقد می نشینند و نگاه مادی گرایانه به ازدواج دارند و به امید اینکه طرف مقابل آنها را حمایت مالی کند به خانه می روند. مهمتر از همه، زن باید مستقل باشد.

این استقلال باید در همه موارد باشد حتی در مسائل مالی. وقتی دست در جیب خود دارید، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر به دلایل مالی حاضر به ازدواج نیستید. پس ازدواج از روی عشق و علاقه برای شما اتفاق می افتد، شاید; من فکر می کنم ازدواج از آن دسته چیزهایی است که ربطی به سن، موقعیت یا هر چیز دیگری ندارد و در شرایط خاص خودش اتفاق می افتد، بنابراین نمی توان برنامه ریزی درستی از زمان وقوع و شرایطی که در آن بود، داشت.


بیشتر بخوانید  نخستین نشان شهر سالم کشور به شهر سهند اعطا شد

دیدگاهتان را بنویسید