ببینید | ترانه علیدوستی بعد از طلاق پیر شد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: ترانه علیدوستی وی در ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. ترانه علیدوستی پسر کمیاب حکیم اله و حمید علیدوستی مجسمه ساز، بازیکن سابق تیم فوتبال ایران است.ترانه علیدوستی وی با علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.

ترانه علیدوستی

شایعه طلاق ترانه علیدوستی از همسرش علی منصور

ترانه علیدوستی همچنین نسبت به برخی شایعات مبنی بر ازدواج و همسرش که در زمان ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود، واکنش تندی نشان داد و گفت: در رسانه ها منتشر کردم.

علیدوستی ادامه داد: این شایعه که بدیهی است حسن نیت دارد، مملو از فانتزی های شرم آور نویسنده درباره شخصی ترین وجود زندگی ام از جمله اظهار تاسف از مرگ برادرم و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم است. «همسرم نه تاجر است و نه ساکن لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است.

ترانه علیدوستی

اخبار طلاق در حال صحبت است

خبر طلاق تارانا علیدوکا از همسرش علی منصور شایعه است و این دو هنوز واکنشی به این سخنان نشان نداده اند. تمامی اخبار جدید در اینجا منتشر خواهد شد.

تحریم اسکار 2017 و دلیل پخش نشدن در تلویزیون

ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم «فروشنده ترسو» نامزد دریافت جایزه اسکار شد اما در توییتر خود از حضور در این مراسم نوشت: در اعتراض به این موضوع در اسکار شرکت نمی کنم.

ترانه علیدوستی متولد 1362 و فارغ التحصیل عکاسی دوره بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری زیر نظر حسین محجوب، امین طرح، آتیلا پسیانی و مهدی فاطی گذراند.

بیشتر بخوانید  حقوق بازنشستگان بالاخره چقدر می شود؟

پدر ترانا علیدوستی، حمید علیدوستی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان فعلی فوتبال ایران است. برادرش چهارشنبه سال 1383 درگذشت، درست در همان روزهایی که علیدوستی در فیلم چهارشنبه سوری بازی کرد، فیلمی که در آن با درخشش در نقشی دیگر توانست جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر توانا تثبیت کند. مادر ترانه علیدوستی سنگ تراش و مجسمه ساز است.

ترانه علیدوستی در کودکی علاقه ای به بازیگری نداشت. اما به سینما رفتن علاقه داشت و فیلم های زیادی می دید. ترانه علیدوستی از کودکی علاقه خاصی به بازیگری نداشت اما بعدها پرویز پرستویی، عزت الله انتصامی و آتیلا پسیانی به بازیگری علاقه مند شدند.

ترانه علیدوستی در حال حاضر بین بازیگران هم نسل باران کوثری و گلشیفته فراهانی محبوبیت زیادی دارد. پدر ترانا علیدوستی علاقه زیادی به سینما دارد و زیاد فیلم می بیند. یکی از فیلم هایی که دید و به خوبی به یاد داشت «سینما پارادیزو» بود.

پدر ترانه علیدوستی آرشیو تاریخ سینما دارد. به خصوص فیلم های «برگمان، فلینی و کیشلوسکی». علیدوستی اولین بار در سال 1359 با بازی در فیلم «من 15 ساله» در سینما ظاهر شد. حبیب رضایی برای انتخاب این نقش مورد آزمایش بیش از 600 نفر قرار گرفت و آهنگ مورد قبول همه آنها قرار گرفت. سیمرگ بلورین برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. با دیدن فیلم «من 15 ساله» پدرش گریه کرد.

ترانه علیدوستی با اینکه 15 ساله بود که در فیلم من بازی کرد، نه ازدواج کرده بود و نه مادر، اما آنقدر نقشش را خوب بازی کرد که همه از او تعریف کردند.

بیشتر بخوانید  خانه روابط عمومی قزوین در مرحله دریافت مجوز است

ترانه علیدوستی علاوه بر بازیگری دوست دارد فیلمنامه نویسی را نیز تجربه کند. او علاقه مند به بازی با «رابرت دنیرو» است. در اوقات فراغتش گاهی نقاشی می کشد. اما خواندن را فراموش نمی کند و کتابخانه خوبی دارد.

سبک نقاشی ترانه علیدوستی سیاه قلم است که به صورت تجربی یاد گرفت. او به حرکت آهسته و گام های مستقیم اعتقاد دارد.

ترانه علیدوستا دختر مسئولیت است. او دوستان کمی دارد. او معمولا نمی تواند به سرعت واکنش نشان دهد زمانی که یک اتفاق بسیار بزرگ و خوشحال کننده برای او رخ می دهد. او قبل از بازیگر شدن، به خواننده اپرا شدن فکر می کرد. دو سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد و با پگاه آهنگرانی همکلاسی بود. کلارینت ساز تخصصی او بود و پیانو را به عنوان ساز دیگر می نواخت. در دوران مدرسه، کودک قوی و باهوش بود. همیشه به دنبال پویایی و تحرک باشید.

ترانه علیدوستی در تمام فیلم هایی که بازی کرد کمی جلوتر از سن واقعی او بود. ترانه علیدوستا در فیلم های کنعان و شهر زیبا حضور درخشانی داشت. او لذتی را که از بازی خود می برد را دوست دارد. او احساساتی است و ترجیح می دهد کاری که انجام می دهد با احساساتش مرتبط باشد. یکی از سرگرمی های او قصه گویی است و چندین داستان از او در مجلات چاپ شده است. او بسیار مستعد خطر است.

ترانه علیدوستی در تئاتر نیز فعالیت می کند. در کل او بازیگر منتخب است و فیلمنامه برایش خیلی مهم است. در خانه همیشه تلویزیون را روشن می کرد. او معتقد است سطح برنامه های تلویزیونی بسیار پایین است. معصومیت خاصی در چهره اش دیده می شود. در پایان سخنانش با ادب و احترام صحبت می کند. می گوید: سعی می کنم حیا نکنم تا خدای ناکرده به ورطه نفاق نیفتیم.

بیشتر بخوانید  یک هموطن بلوچ اهل سنت معاون وزیر علوم شد

ترانه علیدوستی

نمایش داخلی:

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سری خود را تجربه کرد این سریال در تاریخ 22 مهر 1394 وارد شبکه خانگی شد وی در این سریال نقش شهرزاد را بازی می کند. شهرزاد دانشجوی پزشکی است که زندگی او در سال 1332 با کودتای 28 مرداد تغییر کرد.

پخش آهنگ علیدوستی از تلویزیون:

ترانه علیدوستی که تاکنون در هیچ سریالی حضور نداشته است درباره عدم حضورش در سریال های صدا و سیما گفت: من در تلویزیون بازی نمی کنم. 12 سال است که بازی نکرده ام. چون معتقدم این یک خیانت فرهنگی است. قبلا هم گفته بودم من انتخاب کرده ام. حتی سریال های رتبه بالاتر ما به یک جهت تصادفی ختم می شود. من کسانی را که در تلویزیون کار می کنند محکوم نمی کنم، اما مردم حق قضاوت دارند. ما در این موقعیت هستیم که باید مورد قضاوت قرار بگیریم.

ترانه علیدوستی

صدای علیدوستی هم همگام شد:

ترانه علیدوستی نقش «خورشید» در انیمیشن جمشید و خورشید بود.


دیدگاهتان را بنویسید