مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | بی مزگی یوسف تیموری در جوکر صدای مردم را در آورد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: در قسمت دوم پایانی سریال جوکر به بی احترامی یوسف تیموری به آن نگاه کنید عباس یمشیدی فر او در زمان جوکر بود و با حرف زدن زمان جوکر را خراب کرد عباس یمشیدی فر و در اعتراض به تماشاگران و داور کارت زرد گرفت. حالا در قسمت سوم سریال جوکر شاهد حذف شده است عباس یمشیدی فر عباس جمشیدی فر یکی از آن بازیگران بامزه سینما و تلویزیون است که بینندگان اغلب نقش های طنز او را به یاد می آورند. عباس جمشیدی فر با حضور در کلاس های بازیگری وارد عرصه بازیگری شد.عباس جمشیدی سال ها پیش با خانم فریب امینیان بازیگر تئاتر ازدواج کرد اما این زندگی بدون فرزند به طلاق و طلاق ختم شد.

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر یکی از بازیگران سرشناس کشورمان است که در سریال های زیادی بازی کرده است.

او متولد 17 شهریور 1359 در تهران است و بیشتر مردم او را با نام سریال بچه مهندس می شناسند.

جالب اینکه عباس جمشیدی فر در سریال هایی چون اس ام اس دیار باگی و بزنگاه ها، خانه اجاره ای و گلخانه ای نیز بازی کرده است.

او را می توان از بازیگران ثابت سریال بچه مهندس دانست و از فصل اول تا چهارم این سریال به عنوان یکی از کارگردانان خانه مهرا بازی کرد. در فصل دوم حذف شد.

بیشتر بخوانید  بر اثر تصادف در جاده اگلید - جاسوج 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند

در 15 سالگی به بازیگری علاقه مند شد تا اینکه به مدرسه سمندریان رفت و به بازی و نوشتن چند نمایشنامه پرداخت و پس از چند بار بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به رخ مردم کشید.

عباس یمشیدی فر

عباس جمشیدی فر و همسرش

عباس جمشیدی فر چند سال پیش با فریب امینیان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که در نهایت منجر به طلاق و طلاق این زوج هنری شد.

شهرت و ورود به سینمای عباس یمشیدی فر

خوش حبیب آقا با سریال روزگار در نوروز 86 بسیار دیده شد تا اینکه با حضور در سریال های باغ شیشه ای و سه دونگ سه دونگ به شهرت رسید.

وی تاکنون در پنج فیلم بازی کرده است که اولین آن در سال 1386 به نام «دیوار» بود که گلیشفته فراهانی نیز در آن حضور داشت.

عباس یمشیدی فر

علاقه عباس جمشیدی فر به نویسندگی

من عاشق نوشتن هستم و یکی دو فیلمنامه نوشته ام، بالاخره در یک مقطع زمانی، همه یک سری نگرانی هایی دارند که ما اصطلاحاً به آن ها تله می گوییم و این حفره ها باید برای آرامش نسبی پر شود تا چیز دیگری حاکم شود. به وقوع پیوستن.

حالا سعی می کنم بنویسم چون خیلی دوستش دارم، کمی از یکی از دوستان نویسنده یاد گرفتم و شاید فیلمنامه های واقعا خوبی بنویسم.

عباس جمشیدی فر در جوکر می درخشد

تصویر عباس جمشیدی فر در ذهن اکثر مخاطبان بازیگری است. او با این حمایت به فصل جدید «جوکر» رسید و از همین حالا در همان دقایق ابتدایی از سابقه ذهنی خود در مقابل تماشاگران استفاده کرد. گفتار و رفتار یمشیدی باعث خنده شد و در عین حال نتوانست جلوی سایر رقبا خنده اش را بگیرد.

بیشتر بخوانید  بایدها و نبایدهای طرح مدیریت هوشمند کرونا ویروس

سپس اولین کارت زرد را دریافت کرد. او برای اجتناب از حذف از رقابت به Joker Time روی آورد. خلاقیت و شوخ طبعی او در این بخش به قدری برجسته بود و قدرت خود را به نمایش گذاشت که یک تنه توانست قسمت اول مسابقه را جذاب کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

  1. یوسف تیموری کمدین نیست با بی مزگی و خودش رو نخود هر آش کردن کفر همه رو در آورده فقط میتونم بگم براش متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *