ببینید این نظر توسط دکتر حذف شد!


به نقل از خبرگزاری صبا: اظهارات کارشناسان برنامه «دکتر» شبکه سوم منجر به حذف موقت این برنامه از روی آنتن شد.


برنامه دکتر را حذف کنید

امروز ۲۸ خرداد کارشناس برنامه «دکتر» شبکه سه در بخشی از سخنان خود یکی از دلایل شیوع آرتروز در بین ایرانیان را نماز خواند.

اظهارات وی بلافاصله با واکنش های منفی در فضای مجازی روبه رو شد و همین موضوع باعث شد تا کارشناس پزشکی «دکتر» با انتشار ویدئویی اعلام کند که قصد چنین کاری را نداشته و اظهاراتش تنها مجموعه ای از توصیه ها به بیماران مبتلا به زانو درد بوده است.

اما این پایان ماجرا نبود و طبق اعلام شبانگاهی سیمه قائم مقام، برنامه «طبیب» از شبکه سه حذف شد.

قائم مقام سیمه در بیانیه ای اعلام کرد: برنامه طبیب هم اکنون به دلیل رعایت نکردن استانداردهای تخصصی برنامه زنده و دعوت از مهمانان متوقف شده است.

معاونت سیما در پی ضعف مفرط مقطع دکتری شبکه سه در رعایت استانداردهای برنامه زنده تخصصی، به اطلاع مردم شریف ایران می رساند.

متاسفانه در برنامه امروز دکتر شبکه سوم که بر خلاف دستور سیما از فردی بدون عضویت قبلی در هیات علمی دانشگاه دعوت کرده بود، ادعایی عجیب و غیرعلمی کرد که به حق احساسات پاک مخاطبان مومن را متعجب و جریحه دار کرد.

متأسفانه مجری برنامه علیرغم تجربه کافی نتوانست فوراً از مهمان برنامه بخواهد که به این ادعای عجیب اظهار نظر کند و با استفاده از دانش و اطلاعات دینی خود اظهارات غیرمستند مهمان را تصحیح کند.

پس از این اتفاق غیر موجه روی آنتن زنده سیمه معاون سیما با عذرخواهی از عموم مردم به دلیل ضعف ها و سهل انگاری درج شده در برنامه تا اطلاع ثانوی پخش برنامه طبیب را به منظور اصلاح اقدامات غیرقانونی متوقف کرد.

بیشتر بخوانید  جزئیات تصادف مرگبار وانت و پژو در بازرسی بندو عسلویه

این برنامه پس از اطمینان از رعایت استانداردهای لازم برنامه های زنده و تخصصی در آینده نزدیک به پخش خود ادامه خواهد داد.


دیدگاهتان را بنویسید