مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | اسپانیایی خوندن یوسف تیموری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: یوسف تیموری او بازیگر کمدی سینما و تلویزیون ایران است. یوسف تیموری او با حضور در برنامه خبر طلاقش را رسمی کرد. یوسف تیموری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد و در رشته هنر ادامه داد. یوسف تیموری علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارد.

یوسف تجموری: همسرم برای همیشه رفته است

یوسف تجموری متولد 6 آذر 1358 در تهران بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است که بیشتر به عنوان کمدین شناخته می شود و چند سال پیش با راپان اهل تایلند آشنا شد و ازدواج کرد. وی درباره ازدواجش گفت: می خواستم با این ازدواج با فرهنگ ملت دیگری آشنا شوم و این وصلت ملل را دوست داشتم.

یوسف تیموری بازیگر کشورمان با حضور در برنامه «در شو» با اجرای مجید صالحی گفت همسر و فرزندخوانده اش او را ترک کردند و او هم اکنون آزاد است. یوسف تیموری بازیگر کشورمان اعلام کرد که پسر تایلندی او همسرش نیست و در واقع یک پسر خوانده است و همسرش برای همیشه به زادگاهش بازگشته و در حال تربیت فرزند است.

یوسف تجموری گفت: آرمین خیلی خوب به این قضیه رسیدگی کرد و به من گفت که دوستت دارم فارغ از اینکه پدرم هستی یا نه.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت بد اقتصادی، اکنون پسر و همسرم به کشورشان بازگشته اند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

بیشتر بخوانید  اقدام جالب یک قصاب ایرانی هنگام وزن کردن گوشت / فیلم

یوسف تیموری

یوسف تجموری پیشتر درباره دلیل ازدواجش با این حزب گفته بود:

برای بازیگری مثل من ازدواج با یک زن ایرانی کمی سخت بود چون ناخودآگاه زمینه ذهنی جدی بودن حرف های من را داشت که شاید دروغ باشد و من نقش بازی می کنم. واقعیت این است که موضوع زندگی مشترک را جدی یا کمتر جدی نگرفتند. در واقع آنها ایرانی های جدی من را نگرفتند!

بیوگرافی کوتاه یوسف تیموری و ورود به دنیای بازیگری

یوسف تیموری واکف متولد ۶ آذر ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال 1376 با بازی در سریال سرزمین سبز آغاز کرد و با بازی در سریال های طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تجموری همچنین در چند فیلم جدی بازی کرده و از اولین دوره جشنواره جم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنر ادامه داد. او در اظهارنظری جالب عنوان کرد که اگر بازیگر نبود حتما به سمت دروازه بان می رفت. در دانشگاه به او بابک می گفتند و به موسیقی علاقه دارد و با نواختن گیتار آشناست. یوسف تیموری دارای مدرک ریاضی و فیزیک است.

یوسف تجموری آن روزها که سر کلاس سمندریان نشسته بود فکر نمی کرد به این شهرت و محبوبیت دست یابد، نصراله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

هوای تازه شعله ور شد و یوسف تجموری اولین حضورش مقابل دوربین را تجربه کرد و با سیبی از خنده چهره اش در افکارش مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  نیاز مجلس به پاداش 500 میلیون عضو هیئت مدیره بانک تجارت - اخبار مجلس و دولت ایران - اخبار سیاسی تسنیم

همزمان با ساختن یک خانه، نواختن گیتار را یاد گرفتم، جایی که تمام کارهای نجاری را از ابتدا تا خودم انجام دادم، از جمله طراحی و ساخت. از کابینت و میز گرفته تا وسایل دیگر، من می خواهم در دوره نجاری هم انجام دهم زیرا معتقدم یک هنرمند باید توانایی یا حداقل از هنرهای دیگر آگاه باشد.

یوسف تیموری

کار دیگر یوسف تیموری

در زمینه صادرات و واردات لوسترهای مدرن نیز فعالیت دارد. به گفته خودش وقتی بازیگری ندارد در مغازه لوستر فروشی اسکار لوستر وارد و صادر می کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *