با ۶ علت جمع شدن آب در لباسشویی آشنا شوید!


فیلتر تخلیه مسدود است!

فیلتر تخلیه یکی از قطعات مهم در پروسه تخلیه آب ماشین لباسشویی است که اغلب به دلیل ورود ترکیبی از مواد شوینده، گردوغبار، پرز، کرک لباس‌ و سایر کثیفی‌ها دچار گرفتگی و انسداد می‌شود‌. خوشبختانه گرفتگی فیلتر تخلیه مشکلی نیست که خودتان نتوانید از پس آن بر بیایید. برای تمیز کردن فیلتر تخلیه تنها کافی است که آن را از دستگاه جدا کرده و داخل آب گرم بگذارید تا کثیفی‌هایش خارج شود. در صورتیکه فیلتر جدا نمی‌شود با برس آن را تمیز کرده و نهایتا اگر چاره دیگری نداشتید یک فیلتر جدید بخرید و نصب کنید.

هیدروستات لباسشویی خراب است!

هیدروستات دیگر قطعه‌ای است که در جریان آب‌رسانی و تعیین سطح آن در ماشین لباسشویی نقش دارد. هرگونه اختلال و عیب در هیدروستات لباسشویی، باعث تشخیص نادرست میزان آب در دیگ شده و از آب‌گیری درست دستگاه جلوگیری می‌کند، بنابراین همین مشکل می‌تواند یکی از دلایل جمع شدن آب در لباسشویی خاموش باشد که تعمیر آن نیاز به تخصص و مهارت دارد.

بررسی علت جمع شدن آب در لباسشویی

برد الکتریکی اشکال دارد!

در ماشین‌های لباسشویی‌ پیشرفته، برد الکتریکی حکم قلب دستگاه را دارد چرا که از طریق آن فرمان‌های مختلف به اجزای لباسشویی صادر می‌شود. بدین ترتیب اگر برد دستگاه به هر دلیل دچار نقص یا عیب شود فرمان‌ها به درستی صادر و اجرا نمی‌شوند. در صورتی که علت اصلی جمع شدن آب در لباسشویی ناشی از خرابی برد باشد باید در اولین فرصت با تعمیرکار ماهر تماس بگیرید چرا که تنها او می‌تواند درباره تعویض یا تعمیر این قطعه مهم تشخیص قطعی بدهد.

بیشتر بخوانید  هرکی این نوشیدنی رو ببینه هربار ازت میخواد درستش کنی! | طرز تهیه نوشیدنی کهکشانی +ویدئو

شلنگ تخلیه گرفته است!

یکی دیگر از دلایل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی گرفتگی و یا انسداد مسیر خروج آب است. در واقع مسدود شدن شلنگ تخلیه و مسیر فاضلاب، بلند بودن شلنگ تخلیه، پیچ‌خوردگی شلنگ تخلیه و … همگی می‌توانند علتی برای عدم تخلیه مناسب آب از مخزن لباسشویی و برگشت آن به داخل دستگاه باشند که در این صورت باید سریعا مشکل را رفع کنید.

شیر برقی لباسشویی خراب است!

شیر برقی قطعه‌ای برای اتصال آب سرد و گرم است که میزان ورود آب به داخل لباسشویی را کنترل می‌کند. استفاده مداوم از لباسشویی باعث مستهلک شدن این قطعه می‌شود که یکی از عواقب خراب شدن شیر برقی جمع شدن آب در لباسشویی است.‌ تعویض شیر برقی کار چندان سختی نیست اما اگر تخصصی در زمینه امور فنی ندارید پیشنهاد می‌کنیم کار را به کاردون بسپارید.

پمپ تخلیه معیوب است!

پمپ تخلیه وظیفه جمع کردن آب لباسشویی و هدایت آن به سمت مسیر فاضلاب را دارد. جمع شدن آب در مخزن و کثیف شستن لباسشویی از جمله پیامدهای درست کار نکردن این قطعه است که برای رفع این مشکل نیاز به اهم متر و تخصص کافی دارید.

خراب بودن لباسشویی

تعمیر لباسشویی خود را به کاردون بسپارید!

کاردون به‌ عنوان زیر مجموعه گروه بزرگ گلدیران، یکی از برترین نمایندگی‌های تعمیر و نصب انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی در تهران، کرج و سایر شهرها است. متخصصین حاضر در این مجموعه با اتکا به دانش روز و ابزارهای نوین، امکان انجام کلیه امور مربوط به نصب، تمدید گارانتی و تعمیر لباسشویی را در محل به‌صورت آنی و فوری (بسته به نوع خدمت) فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید  پرداخت وام 200 میلیون تومانی بدون ضامن + به صورت جزییات و فیلم دریافت می شود

بدین ترتیب شما می‌توانید هرگونه خدمات جرم گیری لباسشویی، تعمیر یا تعویض برد، موتور، تایمر، شیر برقی، پمپ تخلیه و… انواع ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار را با ضمانت ۶ ماهه اصالت قطعات تعویضی کاردون و تضمین ۳ ماهه خدمات تعمیراتی این مجموعه معتبر از طریق خط تلفن ۱۶۰۴ و یا پر کردن فرم آنلاین موجود در وبسایت این شرکت در هر کجا و هر زمان در اختیار داشته‌باشید.

دیدگاهتان را بنویسید