مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با گران فروشی و احتکار به شدت برخورد می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محسن ربانی زاده در جلسه ستاد یارانه تملک استان فارس با بیان اینکه بدترین انباشت انباشت داخلی است، افزود: منابع به خوبی مدیریت می شود و به مردم قول می دهیم پس از اجرای طرح یارانه ها و عادلانه شدن آن را رواج دهند. توزیع.” ، کمبود No در بازار وجود خواهد داشت.

سخنگوی ستاد یارانه های مردمی گفت: بهترین نظارت، نظارت مردمی است و نباید اجازه داد سودجویان از فرصت ها سوء استفاده کنند چرا که این افراد دشمن اقتصاد و دشمن مردم هستند.

ربانی زاده به تصمیم جدید دولت برای پرداخت یارانه پرداخت و گفت: این اقدام تحولی اساسی در اقتصاد ایجاد می کند و اجرای آن اخیرا با دستور رئیس جمهور، یارانه عادلانه و مدیریت کلی اقتصادی در فاز تولید و توزیع است.

وی ادامه داد: با تصمیم به اینکه یارانه ها به جای اینکه با واسطه به مردم داده شود مستقیماً به مردم پرداخت شود، رانت و فساد از بین می رود و به این ترتیب کسانی که دنبال کار بودند خاموش می شوند و به تولیدکنندگان واقعی یارانه تعلق می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: از دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک سوم تا هشتم 300 هزار تومان پرداخت می شود.

ربانی زاده خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار استان در هفته گذشته تشکیل شد و تمهیدات لازم و حمایت های مختلف از تولیدکنندگان متناسب با اجرای طرح های جدید اقتصادی کشور در نظر گرفته شد که با مشکل نقدینگی مواجه نیستند و می توانند تامین، تامین و زنجیره تامین باشند. .

بیشتر بخوانید  کلاهبرداری ۱۶ میلیاردی از زائران عتبات عالیات در مشهد در شبکه های مجازی | جزئیات دستگیری

این مسئول با بیان اینکه چنین طرح بزرگی می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد گفت: با صبر مردم و همراهی آنها با نظارت مسئولان این مشکلات برطرف می شود و استان ها در توزیع عادلانه مشکلات احتمالی را رصد می کنند. یارانه. ” یا در اعتراض به یارانه می توانند با سامانه hemaiat.mcls.gov.ir تماس گرفته و اعتراض خود را گزارش دهند.

سخنگوی ستاد یارانه های مردمی استان فارس با اشاره به اینکه خروجی این طرح مثبت است و از منظر اقتصاددانان این تحول اقتصادی ارزش تغییر را دارد، گفت:

وی همچنین به موضوع نظارت و تشدید آن اشاره کرد و گفت: بر اساس ساختار و نظام نظارتی دولت، دستگاه های ذی صلاح مانند سازمان صمت و جهاد کشاورزی وظایف نظارتی دارند و از روز گذشته قیمت تخلفات 25 برابر شده است. .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *