مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با کوچکترین میکروفون بی سیم دنیا ملاقات کنید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



برای بسیاری از سازندگان محتوای شبکه های اجتماعی ، مهم است که میکروفون برای طبیعی تر جلوه دادن صحنه بسیار دیده نشود.

به گزارش ایسنا ، اگر همین مشکلات را دارید و به دنبال یقه کوچک یا میکروفون بی سیم هستید ، ما میکروفون بی سیم Wireless GO را به عنوان کوچکترین سیستم بی سیم موجود در بازار ارائه می دهیم.

معرفی برو میکروفن بی سیم برو

شرکت رود امروزه در صنعت موسیقی برای همه شناخته شده است. یک شرکت استرالیایی که میکروفن های حرفه ای با کیفیت بالا را در سال های اخیر منتشر کرده و به رسمیت شناخته شده صدا صدا شده است. میکروفون GO River یک سیستم میکروفون بی سیم بسیار کوچک و فوق العاده جمع و جور است که به دلیل قابلیت های منحصر به فرد خود مانند انعطاف پذیری و شکل بسیار کوچک شناخته شده است. فرستنده این میکروفون دارای یک کپسول خازن است و می تواند به عنوان میکروفون یقه ای با lavalier RØDE برای ارسال صدای کاملاً واضح سطح رادیویی به گیرنده از طریق سیستم انتقال صدا دیجیتال 2.4 گیگاهرتز استفاده شود. میکروفون اصلی در داخل فرستنده قرار دارد و علاوه بر این یک ورودی میکروفون نیز وجود دارد. بنابراین می توانید از فرستنده این میکروفون بی سیم دیجیتال به عنوان میکروفون گیرنده یا فرستنده بسته شانه میکروفون یقه ای یا هدفون RODE استفاده کنید.

ویژگی هایی که شما را مجذوب میکروفن بی سیم GO می کنند

یکی از مزایای اصلی دوربین و میکروفون موبایل RODE Wireless GO استفاده از سیستم صوتی دیجیتال برای انتقال 2.4 گیگاهرتز سری III با رمزگذاری 128 بیتی است که در هر شرایطی حتی در محیط های شلوغ یا مکان هایی که تراکم موج دارند ، وجود دارد. مانند فرکانس های رادیویی WiFi ، بلوتوث و غیره زیاد هستند ، صدای واضح و واضحی را بدون تداخل در فرکانس های دیگر فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید  لحظه باشکوه چشم‌درچشم شدن حیوانات با عکاس !

سیستم بی سیم GO از دو جز a فرستنده (TX) و گیرنده (RX) تشکیل شده است که وزن بسیار کمی دارند ، یعنی حدود 31 گرم. به دلیل وزن کم گیرنده ، می توان آن را به راحتی روی لباس ، کفش دوربین یا بند نصب کرد. از فرستنده می توان به عنوان یک میکروفون یقه جداگانه یا به عنوان کوچکترین و سبک ترین میکروفون بی سیم برای لورتر RØDE استفاده کرد.

استفاده از این میکروفون بی سیم ، مناسب برای دوربین های فیلمبرداری و تلفن های همراه ، به اطلاعات فنی خاصی احتیاج ندارد و افرادی که در زمینه ها و رشته های مختلف کار می کنند به راحتی می توانند با آن کار کنند و تنظیم و همگام سازی گیرنده و فرستنده فقط 3 ثانیه طول می کشد.

چه کسی از میکروفون بی سیم GO استفاده می کند؟

خرید می کند میکروفون بی سیم GO برای کلیه تولیدکنندگان محتوا در هر زمینه مفید و مناسب است. اگرچه گرانتر از مدلهای ارزان قیمت است ، اما به جای انعطاف پذیری و اندازه کوچک شبکه بی سیم ، این یک مزیت بزرگ است که استفاده از آن را در شرایط مختلف امکان پذیر می کند. اندازه کوچک Wireless GO به این معنی است که کسانی که برای شبکه های اجتماعی فیلم می سازند دیگر نگران دیده شدن میکروفون نیستند. میکروفون به رنگ سفید نیز موجود است ، بنابراین نگرانی کمتری در مورد یافتن میکروفون هنگام استفاده از آن با لباس های روشن یا محیط روشن وجود دارد.

دوربین و میکروفون موبایل RODE Wireless GO یک سیستم بی سیم بسیار جمع و جور ، جمع و جور و منحصر به فرد است. میکروفونی که می تواند نیاز طیف وسیعی از کاربران از جمله برنامه نویسان ، مهندسان صدا ، وبلاگ نویسان ، وبلاگ نویسان ، پادکست ها ، گزارشگران ، مستندسازان ، مجریان ، مربیان ورزشی ، تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا را برآورده کند. در این مدل ، میکروفون بی سیم از یک مدل قطبی جهت دار (همه جهته) استفاده می کند ، بنابراین به راحتی همه صداهای اطراف را دریافت می کند.

بیشتر بخوانید  حماس: شمشیر قدس هنوز تمام نشده است - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم

مزایای خرید دوربین بی سیم GO و میکروفون های موبایل یقه دار

خرید این میکروفون ضبط حرفه ای مزایای مختلفی دارد. اگرچه بی سیم Go یک میکروفون ارزان قیمت نیست ، اما ویژگی هایی که ارائه می دهد در مقایسه با آنچه برای آن می پردازید مقرون به صرفه است. از جمله مزایای خرید این میکروفون بی سیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کوچکترین سیستم بی سیم چند منظوره موجود در بازار

– قابل حمل ، بسیار کوچک و سبک

– انعطاف پذیری بالا در محل کار یا آتلیه

– قابل استفاده در بلوتوث و محیط Wi-Fi متراکم (مانند مراکز خرید ، انجمن ها ، هتل ها و غیره)

– امکان استفاده در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد

– امکان استفاده از فرستنده به عنوان یقه با میکروفون یا هدست

– وجود 7 ساعت شارژ باتری و حالت صرفه جویی در مصرف باتری

– وجود براکت بر روی گیرنده و اجزای فرستنده برای نصب بر روی لباس یا بند دوربین

– تنظیم و هماهنگ سازی بسیار آسان و سریع فرستنده و گیرنده در 3 ثانیه

– سازگار با طیف گسترده ای از لوازم جانبی

DJ برای شما صدا

اگر هنگام خرید یا مقایسه قیمت انواع یقه ها و میکروفون های بی سیم و دوربین ها یا میکروفون های تلفن همراه با ده ها مدل مختلف در بازار یا فروشگاه های آنلاین مواجه شدید و در انتخاب یکی از آنها گیج هستید ، Wireless GO یکی از گزینه ای که می تواند شک شما را پایان دهد. میکروفون RODE Wireless GO یکی از بهترین مدل های چند منظوره حرفه ای و کارآمد است که برای ضبط صدا تولید شده است. این میکروفون در شرایط مختلفی مفید است و صدایی با کیفیت بالا ضبط می کند. برای مشاوره قبل از خرید میکروفون Road Wireless Go ، به فروشگاه اینترنتی دیجی صدا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  پیام مهم سخنگوی اقدامات حقوقی به مردم در خصوص پرداخت سود سهام عدالت

پایان گزارش آگهی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *