با کمک این نوشیدنی ها از شر انگل های روده خلاص شوید


به گزارش سلام نو به نکال از رکنا، روش ساده درمان نخود فرنگی این است که برای درمان کودکان نیز قابل استفاده است. مقداری نخود فرنگی روی آن را با آب بپوشانید، هم بزنید و روی دو لیوان آب ولرم بریزید و بیمار باید چند بار در روز در آن بنشیند. تخم انگل کرم از طریق غذا یا دست خود بیمار وارد بدن شده و در دستگاه گوارش به کرم بالغ تبدیل می شود.

راه دیگر حل این مشکل این است که قبل از صبحانه به کودک بدهید (10 قطره تنتور شنبلیله، 20 قطره تنتور رازیانه، 60 میلی لیتر آب هویج، می توانید از آب کلم هم استفاده کنید) و این کار را به مدت دو هفته یا هر روز صبح در صبح، آن را خرد کن یک حبه سیر را با کمی عسل مخلوط کنید و در یک فنجان شیر گرم حل کنید و به کودک بدهید.

رد کردن یک انگل روده و ژیاردیا از دم کرده های زیر استفاده کنید

بومادران هم رازیانه (20 گرم) و هم آویشن (15 گرم)، به خاطر داشته باشید که همیشه 2 فنجان از این معجون را قبل از غذا میل کنید تا از شر انگل های روده خلاص شوید.

روش سختی که همه کرم ها را از بین می برد، اگر 18 ساعت نتوانستید چیزی بخورید، بعد از 18 ساعت دو کیلو اسفناج را بجوشانید و آب آن را بگیرید و اسفناج را با نمک بخورید، این کار همه کرم ها را از بین می برد.

بیشتر بخوانید  زنانه و مردانه کردن پارک ها اشکالی ندارد / فقط مادران باید با حجاب راحت تری با بچه ها بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید