با چند سانتیمتر سد سیل ، مقابله با جریان اطلاعات در مورد فضای مجازی امکان پذیر نیست



ایسنا / کرمان استاندار کرمان خطاب به کارمندان و تولیدکنندگان محتوا گفت: “هیچ مانعی برای ورود اطلاعات در تار و پود هویت فرزندان ما وجود ندارد.” شما می خواهید در برابر سیل عظیم چند سانتی متر سد ایجاد کنید ، بدانید که این مانع قوی نیست و سد محکم همان گفتمان قوی است.

علی زینوند امشب ، هفدهم ژوئیه ، در جلسه شورای هماهنگی دفاع جهانی گفت: “ما از آژانس هایی که برای تهیه کتاب شهدا اقدام کرده اند تشکر می کنیم ، اما شما باید با بنیاد شهید و امور ایثارگران هماهنگ کنید.”

وی افزود: دفاع مقدس در جاهای مختلف در حال کار است ، اما دستگاه ها باید نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند و اگر کاری در این زمینه انجام ندهند ، غیرمسئولانه است.

استاندار کرمان با یادآوری رشادت های غیورمردان کرمان در 8 سال پس از جنگ ، اظهار داشت: استان کرمان در دوران دفاع مقدس به خوبی درخشید و لشکر 41 سارولا کرمان مشهور است و حتی پس از جنگ نیز کارهای ارزنده ای در زمینه دفاع مقدس انجام داده است.

وی سردار سلیمانی را اوج محصول محافظتی مقدس دانست که مدرسه وی در کشور دنبال می کند و اظهار داشت: اگر کرمان محتوا تولید نکند و نقش شبح را بازی نکند ، این حقوق دفاع مقدس و شخصیت های آن را نقض کرده است ، بنابراین ادارات دولتی باید نقش خود را در این زمینه بازی کنند. بازی کردن و اگر این کار را نکنند غیرمسئولانه است.

زینوند با اشاره به حمله به تاج در همه کشورها ، حتی در کشورهایی که واکسینه شده اند ، گفت: ما احتمالاً تا زمان هفته دفاع مقدس بر تاج غلبه نکردیم ، بنابراین باید به سبک سال گذشته باشد یا به شکل در کنفرانس ویدیویی. “کل استان باید آماده باشد و ناچیز نباشد و با توجه به امکانات استان ، این امکان وجود دارد.

بیشتر بخوانید  تزریق بیش از ۲۷ میلیون نوبت سوم واکسن کرونا در کشور

وی با اشاره به تغییر نگاه نسل جدید با نسل های اول انقلاب ، در ادامه خطاب به کسانی که محتوا تولید می کنند و می نویسند ، گفت: با تکرار آثار گذشته و داستان های ساده نمی توانید از این نسل کنجکاو و فعال محافظت کنید با محافظت مقدس. “ملاقات کنید و اگر با گفتمان تولید جدید به دفاع مقدس نگویید ، مانند کاندیدایی هستید که نمی تواند حتی یک رای کسب کند.

استاندار کرمان گفت: متأسفانه نوع داستان ما مربوط به نسلی است که در زمان جنگ حضور داشتند اما بدانید مخاطبان ما نسلی جوان هستند که به راحتی به شبکه های مجازی دسترسی دارند و فیلتر کردن آنها بی تأثیر است.

وی تأکید کرد: اکنون هیچ مانعی برای ورود اطلاعات در بافت هویت فرزندان ما وجود ندارد. شما می خواهید یک سد چند سانتی متری در برابر یک سیل عظیم ایجاد کنید ، بدانید که این سد قوی نیست و سد قوی همان گفتمان قوی است.

“محتوای برنامه های دفاع مقدس باید برای حفاظت از دفاع مقدس طراحی شده باشد و ما باید نمایندگی جانبازان و شهدا را در روح فرزندان خود توضیح دهیم ، به طوری که وقتی آنها قبر یک شهید یا فرزند شهید را می بینند ، در آغوش بگیرید و اگر این اتفاق بیفتد ، ما موفق شده ایم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی را کنترل کنید زیرا در آینده کارآمدترین و واقعی ترین فضا خواهد بود ، اظهار داشت: کرمان با توجه به سابقه خود در تولید محتوا و فداکاری باید موتور لوکوموتیو در زمینه حفاظت مقدس باشد. .

بیشتر بخوانید  ببینید | لحظه تیراندازی مرگبار در شهر وحشت؛ قتل یک پسر و زخمی شدت یک دختر

به گزارش ایسنا ، سرهنگ مهدوی فرد ، مدیرکل بنیاد دفاع مقدس استان کرمان نیز در این نشست گفت: در جلسه قبلی پیشنهاد شده بود که هر اداره کتاب ویژه ای درباره شهدای دفاع مقدس منتشر کند. بلند شد.

وی ادامه داد: در استان کرمان 6500 شهید مطهر در دفاع وجود دارد که تاکنون یک اثر مکتوب در مورد حدود یک پنجم این شهدا منتشر شده است و امیدواریم این مهم برای همه شهدای استان انجام شود . “

مدیرکل بنیاد حفظ و اشاعه ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ، جشنواره یادگاری ، جشنواره یادبود ، جشنواره آواز فتح ، جشنواره تئاتر سنگر و جشنواره موسیقی دفاع مقدس از جمله جشنواره های با موضوع دفاع مقدس است. حومه عملکرد برشمرده شده.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید