با چاقو به متخصص اورژانس حمله کنید! / نقاشی



به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت ها و فوریت های پزشکی قزوین، رئیس مرکز فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی قزوین گفت: کارشناس اورژانس استان در محل حادثه مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت. به دلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.

این مطلب را سهیل سلطانی روز شنبه بیان کرد و افزود: پس از تماس تلفنی مبنی بر وقوع تصادف در خیابان دوستجب شهرکزوین بر اثر برخورد موتور سیکلت با عابر پیاده، کارشناسان پایگاه رازی به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان در بدو ورود به آدرس اعلام شده، عابر پیاده مجروح را برای معاینه و جراحات احتمالی معاینه کردند، اما با پرخاشگری موتورسوار و دوستانش مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

سلطانی خاطرنشان کرد: پس از این برخورد، کارشناسان آمبولانس می گویند لازم است مصدومان به بیمارستان منتقل شوند که در حین انتقال و در آمبولانس، موتورسوار و دوستانش در حین انجام اقدامات درمانی شروع به بی احترامی و ضرب و شتم به متخصص آمبولانس کردند. و با چاقو چند قسمت از بدن کارشناس آمبولانس را مجروح می کند و به بی سیم و تجهیزات آمبولانس آسیب می زند.

رئیس مرکز فوریت ها و فوریت های پزشکی قزوین با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان رجایی تحویل داده شد، گفت: به دلیل جراحات وارده، متخصص اورژانس در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: جراحات وارده پس از گزش توسط کارشناسان آمبولانس از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی قزوین با محکومیت این حادثه گفت: بی شک پاسخ به زحمات کادرفنی فوریت های پزشکی که در شرایط مختلف از صمیم قلب در کنار هموطنان عزیز هستند، چنین رفتار و برخوردی نیست.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید