با پول فروش آجیل گوشی موبایل وارد کشور کنید!



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، از هفته آینده این آیین نامه برای کل برند آیفون و سامسونگ سری N، S و Z اعمال می شود.

بر این اساس ارز نیما به این مدل ها تعلق نمی گیرد و این مدل ها از این پس با قیمت ارز آزاد (با تفاوت 10 تا 15 درصدی نسبت به ارز نیما) وارد کشور می شوند.

شایان ذکر است که وزارت صمت هفته گذشته با انجمن واردکنندگان گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی مذاکره کرد تا ارز صادراتی آجیل، زعفران و سبزی را با واردات گوشی تلفن همراه به پیشنهاد این صنوف و تبدیل نیمایی به صادراتی تسویه کند. برای همه یا بیش از 300 یا بیش از 600 دلار، اما انجمن به دلیل آشفتگی بازار و تعدادی از مشکلات کلبه های وارداتی در سال گذشته با این حرکت مخالفت کرد.

به گزارش انجمن موبایل، قبل از تغییرات ارزی گروه های مذکور، اخبار و شایعات مختلف مبنی بر تغییر تعرفه هر یک از گروه های کالایی موبایل و تولیدی در سال 1401، فرمول و نحوه محاسبه رکورد واردات گوشی تلفن همراه را باید در دستور کار قرار داد. به نظر می رسد. یا حذف آن در سال 1401 و نحوه تغییر ارز ترخیص گمرک در سال 1401 بر اساس نرخ ارز فعلی 4200 تومان یا ETS بانک مرکزی و بر اساس این نرخ تعیین شد.

بیشتر بخوانید  برخورد با نانوایی های متخلف در فارس

دیدگاهتان را بنویسید