مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با پلیس راهور/رانندگان تماس بگیرید تا حادثه بلاتکلیفی را گزارش کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از میزان، رئیس پلیس راهور فرایا گفت: اطلاعات متخلفانی که به تذکر شفاهی پلیس مبنی بر داشتن حجاب توجه نکنند در سامانه ردیابی ثبت می شود.

سردار سید کمال هادیان فر با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب موضوعی بسیار جدی است اظهار داشت: بحث عفاف و حجاب یکی از موضوعاتی است که فرجا در اقدامات خود در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه 32 دستگاه در کشور متولی امر عفاف و حجاب هستند، گفت: همه دستگاه ها باید با جدیت بیشتری به این موضوع برخورد کنند و نقش خود را ایفا کنند و به موضوع حجاب در جامعه نگاه شود. مثبت نه منفی

رئیس پلیس راهور فرجه تصریح کرد: مردی قانون شکنی می کند و قانون شکنی می کند یا فراری است، در این مرحله چاره ای جز نگاه منفی به او نیست. اکثر مردم منطقی و قانونمند هستند.

وی افزود: اگر جایگاه 32 نهاد در بحث عفاف و حجاب مثبت باشد، می توان با برنامه ریزی شاهد اثربخشی اقدامات انجام شده در جامعه بود.

سردار هادیان فر با اشاره به گزارش پدیده بدحجابی یا بدحجابی به پلیس راه کشور گفت: در صورت مشاهده این موارد در جاده ها و شهرهای کشور با متخلفان برخورد می شود.

پلیس موظف به رعایت هوشیاری است

رئیس پلیس راهور فرجا با بیان اینکه به همکاران پلیس خود ابلاغ کرده است با متخلفان برخورد قانونی، اخلاقی، نزاکتی و نزاکتی داشته باشند، گفت: در ابتدا با استفاده از اخلاق اسلامی به رانندگان بدحجابی یا بدحجابی تذکر داده شود. در صورت امتناع متخلف از تذکر شفاهی پلیس با اعمال قانون برای ارتکاب جنحه. مشخصات خودروی متخلف در سامانه ردیابی ثبت می شود و همکاران ما در پلیس امنیت اخلاقی به موضوع رسیدگی می کنند.

بیشتر بخوانید  اخراج صدها پناهجوی افغان دیگر از ترکیه

وی افزود: تمام برنامه های پلیس راهور در حوزه عفاف و حجاب برخورد مثبت با مجرمان است تا هموطنانی که با پلیس همکاری می کنند کوچکتر باشند، آنها نیز قوانین را رعایت کنند تا جامعه اسلامی ایران غیرعادی شود. -حجاب و پری.نکن

سردار هادیان فر تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ حکم قانونی و قانون مجازاتی برای بی حجابی، کم حجابی یا بی حجابی ندارد، بنابراین اگر فردی مرتکب تخلف رانندگی شود، همکاران من نیز پس از اینکه شخصا خودروی زورگو را متوقف می کنند، با پدیده بدحجابی مواجه می شوند. . ابتدا به متخلف تذکر شفاهی داده می شود و امر به معروف و نهی از منکر می شود و سپس در مورد تخلفات راهنمایی و رانندگی از وی سؤال می شود.

وی افزود: در صورت عدم توجه قلدر به خودروی خود به پلیس امنیت اخلاقی معرفی می شود و جلسات بعدی در این زمینه توسط همکارانم در پلیس امنیت انجام می شود.

رئیس پلیس راهور فرجا گفت: سامانه ردیابی در اختیار همه همکاران اینجانب در سراسر کشور است و اطلاعات متخلفانی که به تذکر شفاهی پلیس مبنی بر رعایت حجاب توجه نمی کنند در این سامانه ثبت می شود و سامانه برای فرد پیامک ارسال می کند. افراد به پلیس امنیت اخلاقی

وی افزود: کسانی که اخطار گرفته اند پاسخگو خواهند بود و اصرار بر ادامه حجاب تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و یا خودروی آنها توقیف می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *