با پارچه عظمتی از ثروت را در زندگی تان احساس خواهید کرد



آنچه دیگران می خوانند:

یکی از عوامل اصلی که باعث افزایش روزانه تقاضا و رشد جمعیت برای این محصول در داخل و خارج از کشور شده است، دوام و مقاومت بسیار بالایی است که برای آن در نظر گرفته شده است. معمولا افرادی که برای خرید و انتخاب پارچه مناسب به بازار می آیند، قیمت پارچه لاکرا نخی یک پارچه آن را در اولویت خود قرار دهید یکی از ویژگی های اصلی پارچه لیکرا نخی خاصیت ارتجاعی آن است که می توانید چندین برابر اندازه آن از آن استفاده کنید.

پارچه ساتن ابریشمی

به طور کلی پارچه های ساتن به دلیل نرم و ابریشمی بودن پارچه و طرح های جذابی که روی پارچه دارند برای دوخت انواع طرح های لباس مناسب هستند و در بین اکثر پارچه ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. قیمت پارچه ساتن حریر با درصد ابریشم تعیین می شود. پارچه های ساتن به دلیل جنس براق و لطیفی که دارند در دسته پارچه های رسمی قرار می گیرند و جدای از دوخت انواع لباس های رسمی و ساده، در زمینه های دیگر مانند دوخت پرده و پتو نیز کاربرد فراوانی دارند. انواع پارچه ها با مواد و رنگ های مختلف در بازار و اکثر فروشگاه های بزرگ موجود است که پارچه ساتن طرح دار یکی از نمونه های این پارچه ها است.

بیشتر بخوانید  زیبایی کوچه باغ‌های‌ خوانسار در پاییز + عکس

5343

طرح پارچه ابرو درا

پارچه ابر و باد از چند رنگ آمیخته تشکیل شده است که رنگ های انتخاب شده بیشتر رنگ های متضاد یا مشابه و نزدیک به هم هستند. قیمت پارچه ابرو طرح دار بسیار کم است همچنین این پارچه در حال حاضر در رنگ های متضاد زیاد استفاده نمی شود و دلیل این نام گذاری به دلیل بافت خاص و سایه روشن روی این پارچه است که به آن پارچه ابری و بادگیر می گویند. این نوع لباس ها خنک و تابستانی، بدون چروک، سبک و راحت، مناسب برای خانم ها و دختر خانم ها، رنگ های بسیار جذاب و زیبا (بنفش – آبی تیره – طوسی – کالباسی – کرم و مشکی) هستند. تونیک با پارچه های رنگارنگ بسته به نوع پارچه و نوع دوخت کاربردهای متفاوتی دارد، از تونیک ها می توان به عنوان مانتو، مهمانی ها و مجالس و حتی به عنوان لباس راحتی استفاده کرد.

3214

این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و سایت شامانف مسئولیتی در قبال آن ندارد


دیدگاهتان را بنویسید