مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با ویزای توریستی خانه بخرید و در این کشورها بمانید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه دارندگان ویزای دبی می توانند با خرید ملک در این کشور به راحتی اقامت امارات را دریافت کنند. این خبر بهانه ای شده است تا بررسی کنیم کدام کشورهای حوزه خلیج فارس می توانند با ویزای توریستی سرمایه گذاری و اقامت کنند و نتایج را با شما به اشتراک بگذاریم.


با ویزای توریستی دبی در شهر آسمان خراش ها صاحب خانه شوید!

بازار املاک دبی پذیرای سرمایه گذارانی است که با ویزای توریستی به این کشور سفر می کنند، به این معنی که هنگام خرید ملک نیازی به اقامت در این شهر ندارید و می توانید فقط با یک ویزای توریستی در دبی اقدام به خرید ملک کنید. گذرنامه! طبق قوانین جدید مهاجرت امارات، با خرید ملکی به ارزش حداقل 500000 درهم، 5 یا 10 سال اقامت در این کشور را دریافت خواهید کرد.


وام مسکن در دبی راحت تر از ایران است!

با خرید خانه در دبی می توانید از بانک های فعال در امارات وام مسکن بگیرید. با این حال برای شما قوانین دریافت وام کمی سختگیرانه تر از شهروندان این کشور خواهد بود. شرایط اخذ وام مسکن برای افرادی که با ویزای توریستی به دبی سفر می کنند در هر بانکی متفاوت است، البته اخذ وام مسکن در دبی به عواملی مانند کشور محل اقامت، درآمد ماهانه، صورت حساب بانکی و مدرک شغلی و … بستگی دارد. .


مزایای خرید ملک با ویزای دبی

  • قیمت مناسب نسبت به محتویات ملک خریداری شده
  • بازده و سود بالا
  • مالیات بسیار کم
  • اخذ اقامت طولانی مدت 5 و 10 ساله
  • دریافت خدمات (کارت شهروندی) از دولت امارات


با ویزای توریستی دبی می توانید در ابوظبی ملک بخرید!

ابوظبی در سال 2019 بازار املاک و مستغلات رایگان خود را به روی سرمایه گذاران خارجی باز کرد. این شهر با خرید خانه، خدمات بیمه ای، پزشکی و آموزشی رایگان (در برخی مدارس خاص) را با اقامت 5 ساله به شما ارائه می دهد.


با ویزای توریستی خانه بخرید و در این کشورها بمانید!


با ویزای توریستی قطر در دوحه صاحب خانه شوید!

دولت قطر مناطقی را مشخص کرده که گردشگران می توانند خانه بخرند و اقامت بگیرند! فراموش نکنید که با خرید ملک به ارزش حداقل 200 هزار دلار در دوحه می توانید اقامت طولانی مدت (5 ساله) در این کشور داشته باشید. همچنین طبق قوانین جدید قطر با خرید ملکی حداقل یک میلیون دلاری می توانید 10 سال اقامت، بیمه و خدمات آموزشی رایگان در این کشور دریافت کنید.


با ویزای قطر می توانید در 25 نقطه این کشور خانه بخرید!

با ویزای قطر می توانید در 9 منطقه دوحه با مالکیت 100% صاحب خانه شوید. همچنین دولت قطر 16 منطقه برای املاک و مستغلات با اجاره 99 ساله در نظر گرفته است. بنابراین می توانید با ویزای توریستی در 25 منطقه قطر مسکن خریداری و استفاده کنید. همچنین به غیر از اموال شخصی، می توانید در مراکز خرید بزرگ و مدرن در مکان های خاصی املاک تجاری خریداری کنید.


بدون هیچ زحمتی در دوحه وام مسکن بگیرید!

قطر برای تشویق شما به خرید خانه در این کشور به شما وام مسکن می دهد! بانک های خصوصی و دولتی این کشور به طور متوسط ​​70 درصد از ارزش ملک خریداری شده را به شما وام می دهند. بازپرداخت این نوع وام ها به طور متوسط ​​20 سال است و نرخ سود دریافتی این بانک ها از 7 تا 12 درصد است. در مجموع، مبلغ وام بر اساس عواملی مانند ارزش ملک به شما تعلق می گیرد. توانایی شما برای بازپرداخت وام؛ بستگی به نوع کار و ثبات شغل و درآمد ماهانه شما دارد.


مزایای خرید خانه در دوحه

  • امکانات رفاهی بالا و مدرن
  • دریافت اقامت طولانی مدت به مدت 5 سال
  • بیمه سلامت بگیرید
  • خدمات آموزشی دریافت کنید
  • افزایش شانس اخذ ویزا از کشورهای دیگر (با اخذ اقامت این کشور)


با ویزای توریستی خانه بخرید و در این کشورها بمانید!


حتی با ویزای توریستی هم می توانید در عمان صاحب خانه شوید!

سرمایه گذارانی که با ویزای عمان وارد این کشور شده اند می توانند با خرید ملک حداقل 250000 ریالی کارت اقامت درجه 2 و با خرید خانه حداقل 500000 ریالی از مراجع رسمی کشور کارت اقامت درجه 1 دریافت کنند. فراموش نکنید که خرید زمین و خانه در عمان تنها در مناطقی امکان پذیر خواهد بود که دولت این کشور برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته است.


در عمان خانه بخر و وام مسکن بگیر! آیا امکان دارد

در گام اول به این نکته توجه داشته باشید که هر بانکی سیاست وام دهی خود را دارد، پس از قبل قوانین بانکی را که می خواهید از آن وام بگیرید، مطلع کنید! به طور کلی، شما می توانید تا 80 درصد از ارزش ملک خود را وام بگیرید و آن را طی 25 سال پس بدهید. توجه داشته باشید که نرخ سود بر اساس ملیت شما و ارزش ملک شما تعیین می شود، اما میانگین نرخ سود این نوع وام ها 7 درصد است.


اجاره 99 ساله یا مالکیت آزاد کدام بهتر است؟!

در اجاره 99 ساله شما مبلغی که پرداخت می کنید فقط برای ساخت ملک است و زمین همچنان متعلق به دولت آن کشور است. اما در مورد مالکیت آزاد باید گفت که مبلغ پرداختی شامل ساختمان و زمین ملک می شود و هرگز مالکیت زمین و اعیان را از دست نخواهید داد. همچنین در برخی از کشورها خانه هایی که مجوز 99 سال دارند را نمی توان برای چندین سال خرید و فروش کرد و یا حتی به خارجی ها فروخت! پس در نوع قرارداد فروش دقت کنید.


نکاتی که نباید فراموش کنید!

  • با خرید خانه در این کشورها به غیر از خودتان می توانید برای خانواده خود نیز مسکن بگیرید.
  • اقامتی که با خرید فضای مسکونی به شما اعطا می شود تا زمان فروش معتبر بوده و قابل تمدید است.
  • به محض تکمیل مراحل خرید خانه و مراحل قانونی، فرآیند صدور اجازه اقامت طولانی مدت شما آغاز می شود.
  • تمامی افراد بالای 18 سال می توانند در این کشورها زمین و واحد مسکونی خریداری کنند.
  • 2 تا 3 هفته طول می کشد تا مراحل ثبت اسناد خانه شما تکمیل شود.


بیشتر بخوانید  گشتی در آمستردام، شهر گل و دوچرخه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *